اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زوج استیلی – یحیی مسئول نیمکت قرمزها


از باشگاه اخبار جدیدی به گوش می رسد. اخباری که عملی شدن آن، با نتیجه بازی امروز مقابل پیکان رابطه مستقیم دارد.

تماشا: بازی با پیکان آخرین فرصت مانوئل ژوزه است. حالا می شود مطمئن تر از همیشه روی این خبر حساب کرد. پرسپولیس تا همین جا هم ژوزه را به خاطر مشکلات ارزی و ناتوانی در پرداخت باقی مانده قرارداد سنگین مربی پرتغالی نگه داشته اما اگر قرار باشد این تیم امتیازات را همینطور پشت سر هم بدهد، دست آخر ضرر مادی و معنوی به مراتب سنگین تری در انتظار محمد رویانیان خواهد بود. به همین دلیل از باشگاه اخبار جدیدی به گوش می رسد. اخباری که عملی شدن آن، با نتیجه بازی امروز مقابل پیکان رابطه مستقیم دارد.

یحیی دستیار می شود یا استیلی؟

هنوز پاسخ روشنی به این سوال داده نشده اما ممکن است برای اولین بار در فوتبال ایران هدایت یک تیم مشترکا به دو سرمربی سپرده شود! تیم گل محمدی – استیلی با کمک دو همبازی قدیمی و بازیکن باتجربه که قرار است درون زمین، پرسپولیس را از این شرایط خارج کنند. آیا آنها می توانند با کمک مهدوی کیا و کریمی، پرسپولیس بحران زده را به خوشبختی برسانند؟



پروژه بازگرداندن استیلی

سرمربی ناکام فصل قبل، حالا یکی از نزدیکترین پیشکسوتان پرسپولیس به مدیرعامل است. استیلی 25 روز قبل اولین پست رسمی اش را در باشگاه گرفت و مسئول «ساماندهی کمیته پیشکسوتان» شد. هر چند قبل از آن هم اخبار پراکنده ای درباره مشاوره های گاه و بیگاه استیلی به رویانیان به گوش می رسید.

او چند روز بعد جای حمید درخشان را در کمیته فنی گرفت و در جلسه استیضاح گونه مانوئل ژوزه هم شرکت کرد! تلاش های زیاد استیلی برای بازگرداندن علی کریمی به پرسپولیس و مذاکرات چندباره اش با ژوزه و رویانیان، نزدیکی واختیارات او در باشگاه را بیشتر ثابت می کند.



مقبولیت ویژه بین بازیکنان

همه این اتفاقات با پیشنهاد برخی از مشاوران نزدیک به محمد رویانیان اتفاق افتاد. آنها بعد از نتایج ضعیف و پشت سر هم تیم و مشکلات متوالی مانوئل ژوزه با بازیکنان، به مدیرعامل پرسپولیس گفتند یک دستیار ایرانی قابل اعتماد را کنار او بگذارد تا اگر ژوزه رفتنی شد، تیم زمین نخورد.

 از آن طرف حمید استیلی هم آرام آرام به باشگاه نزدیک شود. چون او فصل گذشته روزهای بدی را با پرسپولیس تجربه کرده و هواداران علاقه ای به حضور ناگهانی اش در تیم ندارند اما مقبولیت ویژه و رابطه خوب او با بازیکنان تیم، به خصوص در پروژه بازگرداندن کریمی می تواند چهره او را بین هواداران یک بار دیگر محبوب کند.

از آن طرف یحیی گل محمدی هم با توجه به بی حاشیه بودن و کارنامه بسیار خوبش در صبای قم، ایده آل ترین گزینه برای نشستن کنار ژوزه بود. شنیده می شود حتی روز گذشته استیلی به دفتر رویانیان رفته و جلسه ای را با او داشته است.



تمرکز رویانیان روی زوج ایرانی


تا اینجا تمام اتفاقات همانطورکه اطرافیان رویانیان پیش بینی کرده بودند جلو رفته و احتمالا زود زمان اجرای اقدام اصلی فرا می رسد. اینکه ژوزه بعد از شکست مقابل پیکان از تیم برود و با اعلام کمیته فنی باشگاه، حمید استیلی در کنار یحیی گل محمدی هدایت پرسپولیس را تا آخر فصل به عهده بگیرد. استیلی در میان اعضای کمیته فنی هم حامیان قدرتمندی دارد. ابراهیم آشتیانی، رضا وطنخواه واز همه مهمتر علی پروین. آنها با سپرده شدن هدایت تیم به یحیی و استیلی کاملا موافقند.


ویدیو مرتبط :
آموزش نقاشی با تکنیک های آسان برای مبتدیان (زوج روی نیمکت)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد رویانیان: مسئول استیلی نیستم



 

محمد رویانیان: مسئول استیلی نیستم

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ضمن گلایه از عضو هیئت مدیره این باشگاه گفت: باید جایگزین مناسبی برای سرمربی تیم انتخاب شود. با تغییرات احساسی مشکلی حل نمی‌شود و تیم نتیجه نمی گیرد. اگر چنین بود حاضرم خودم هم استعفا بدهم!

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان در مورد آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: حدود یک ماه است مسئولیت باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفته‌ و طبیعی است باید با توجه بیشتر تصمیم‌گیری کنیم، به همین دلیل عصر شنبه حدود 4 ساعت جلسه داشتیم و طی آن دو بازی پرسپولیس با مس و نفت را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: اعضای کمیته فنی در این جلسه حضور داشتند و این دیدارها را حدود 3 تا 4 ساعت بررسی کردیم. ما باید اول مشکل را درست بررسی کنیم و ببینیم مشکل کجاست که تیم دچار نوسانات و وضعیت نامطلوب می‌شود. این موضوع نیاز به بررسی بیشتری دارد که آیا مشکلات حال حاضر تیم پرسپولیس فنی بوده یا از کادر فنی و بازیکنان است و یا به مشکلات روحی و روانی تیم باز می‌گردد؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: برخی کارشناسان می‌گویند حاشیه پرسپولیس به این تیم ضربه می‌زند، بطوریکه طرفداران پراحساس تیم پرسپولیس احساسات خود را به خوبی کنترل نمی‌کنند و شعارهایی را می‌دهند که باعث افت روحی و روانی کادر فنی و بازیکنان می‌شود. این شعارها در نهایت منجر به افت بازی بازیکنان شده و آنها همواره در زمین دچار استرس هستند.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: قاطعانه اعلام می‌کنم دیگر به هیچ عنوان مشکل مالی، تدارکاتی و پشتیبانی نداریم. من در حال حاضر فکر می‌کنم مشکلات فعلی پرسپولیس ناشی از مسائل مالی نیست. جلسه عصر شنبه بسیار مفید بود و این موضوعات نیز در آن بررسی شد. البته از دوستانمان مثل آقای پنجعلی نیز گله کردم زیرا اظهار نظر دوستان  تشتت آراء را در هیئت مدیره به هواداران القا می‌کند، در حالیکه این موضوع به هیچ وجه درست نبوده و همه ما در هیئت مدیره اتفاق آرا داریم. من در این خصوص به هواداران اعلام می‌کنم که به هیچ وجه نگران نباشند.

رویانیان در مورد این پرسش که آستانه تحمل شما در حمایت از کادر فنی تا چه زمانی است؟، اظهار داشت: من مسئول خواست و اراده حقیقی هوادارن تیم پرسپولیس هستم، نه مسئول آقای استیلی. استیلی و افراد دیگر مقابل اراده، خواست و دلخوشی هواداران چیزی نیستند چرا که هواداران ولی نعمت ما هستند.

وی ادامه داد: البته اینکه یک عده از افراد به عنوان لیدر با حضور در ورزشگاه‌ها خط دهی کرده و روحیه تیم را تضعیف می‌کنند، به هیچ وجه برای ما قابل قبول نیست. باید هواداران کمک کنند احساساتشان در جهت ارتقاء تیم باشد نه تخریب آن. من مسائل و مشکلاتی را که در حال حاضر بر روی سکوها وجود دارد، به عنوان یک مشکل و چالش اصلی می‌بینم. پرسپولیس 50 سال پرسپولیس بوده و باقی خواهد ماند. من به هواداران قول می‌دهم پرسپولیس به جایگاه اصلی خود که در شان این تیم است، باز می‌گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: طرفداران این موضوع را بدانند قطعا تصمیمی که ما خواهیم گرفت یک تصمیم منطقی است که در نهایت به نفع تیم پرسپولیس خواهد بود. من یک پرسش دارم. آیا نباید جانشین و جایگزین مناسبی برای سرمربی تیم انتخاب شود؟ آیا با یک جابجایی سرمربی و تبدیل شدن من به یک قهرمان از نظر هواداران مشکلات پرسپولیس حل می شود؟

وی تاکید کرد: این موضوع ممکن است برای من آب و نان داشته باشد اما آیا می‌توان گفت که با این تغییرات احساسی مشکلات پرسپولیس حل شده و این تیم نتیجه می گیرد؟ اگر چنین باشد من حاضرم خودم هم استعفا بدهم چه برسد به دیگران.

رویانیان در پایان گفت: جلسات ما به غیر از جلسه عصر شنبه، 4 یا 5 جلسه دیگر نیز ادامه پیدا خواهد کرد تا در خصوص شرایط فعلی تیم پرسپولیس به یک نتیجه منطقی برسیم.