اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زهرا بهرامی به جرم قاچاق مواد مخدر اعدام شد



 

 

 

زهرا بهرامی به جرم قاچاق مواد مخدر اعدام شد

 

این فرد که پیشتر به اتهام ارتکاب جرائم امنیتی دستگیر شده بود.

یک قاچاقچی موادمخدر به نام « زهرا بهرامی » فرزند علی به اتهام فروش و نگهداری مواد مخدر، سحرگاه امروز (شنبه) به دار مجازات آویخته شد.

به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، محکوم علیه یاد شده عضو یک باند بین المللی ترانزیت مواد مخدر بود که با همکاری رابط هلندی خود، ‌از آن کشور کوکائین به ایران قاچاق می کرد و به واسطه مشارکت با این باند،‌ در دو مرحله کوکائین به داخل کشور منتقل و توزیع شده بود.

این فرد که پیشتر به اتهام ارتکاب جرائم امنیتی دستگیر شده بود،‌ 450 گرم کوکائین و 420 گرم تریاک نیز کشف و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی 150 گرم کوکائین نیز به فروش رسانده است.

در پی تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست،‌ پرونده زهرا بهرامی به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال و جلسه دادگاه با حضور نماینده دادستان و وکیل محکوم علیه تشکیل و پس از رسیدگی،‌ نامبرده به اتهام نگه داری 450 گرم کوکائین و مشارکت در فروش 150 گرم کوکائین به اعدام و مصادره اموال و در مورد نگه داری 420 گرم تریاک به پرداخت چهارده میلیون ریال جزای نقدی و تحمل هفتاد ضربه شلاق محکوم شد که رای صادره مورد تائید دادستان کل کشور نیز قرار گرفت....../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
قاچاق مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بخشش یک اعدامی در رشت / اعدام 2 نفر به جرم مواد مخدر



قاتل 34 ساله پای چوبه دار بخشیده شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رییس کل دادگستری گیلان امروز گفت : جوانی 34 ساله که 3 سال پیش با ضربات چاقو، دوستش را به قتل رسانده بود با گذشت اولیای دم پای چوبه دار بخشیده شد.

احمد سیاوش پور افزود: این جوان قرار بود امروز در زندان مرکزی رشت اعدام شود.

وی تصریح کرد : قاتل بخشیده شده بخاطر پس گرفتن چاقویی که به دوستش امانت داده بود با وی درگیر شده و وی را با چاقو به قتل رساند.

رییس کل دادگستری گیلان همچنین از اعدام 2 قاچاقچی مواد مخدر در زندان مرکزی رشت خبر داد و گفت : مردی 58 ساله اهل فارس به جرم تهیه و توزیع 500 کیلوگرم تریاک و مردی 38 ساله اهل گیلان به جرم نگهداری 787 گرم هرویین بامداد امروز به دار مجازات آویخته شدند. 

 

اخبار حوادث - خبرگزاری صدا و سیما