اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن 90 ساله در آتش سیگارش خاکستر شد!


تحقیقات نشان داد که زن ۹۰ ساله سیگاری بوده و عدم هوشیاری وی منجر به وقوع این آتش‌سوزی شده است.

خبرگزاری ایسنا: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد که درنتیجه سهل‌انگاری و بی‌احتیاطی اشتعال ته سیگاری، زن ۹۰ ساله را به آتش کشید.

 حبیب حسین‌قلی زاده با بیان اینکه در ساعت ۱۵:۱۵ عصرروز پنجشنبه، اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی در تماسی با پایگاه فوریت‌های پزشکی مرند از وقوع یک مورد سانحه آتش‌سوزی خبر داد گفت: با اعزام آمبولانس فوریت‌های پزشکی به محل، مشاهده می‌شود یک زن ۹۰ ساله در شعله‌های آتش جان سپرده است.

وی علت این آتش‌سوزی را اشتعال ته سیگاری و سرایت آن در رختخواب، عنوان کرد و گفت: تحقیقات نشان داد که زن ۹۰ ساله سیگاری بوده و عدم هوشیاری وی منجر به وقوع این آتش‌سوزی شده است.        


ویدیو مرتبط :
جشن تولد زن 90 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن 90 ساله در آتش سیگارش،خاکستر شد



زن 90 ساله در آتش سیگارش،خاکستر شد

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی اعلام كرد كه درنتیجه سهل‌انگاری و بی‌احتیاطی اشتعال ته سیگاری، زن 90 ساله را به آتش کشید.

حبیب حسین‌قلی زاده در گفت‌وگو با ایسنا:منطقه آذربایجان‌شرقی با بیان اینكه در ساعت 15:15 عصرروز پنجشنبه، اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی در تماسی با پایگاه فوریت‌های پزشکی مرند از وقوع یک مورد سانحه آتش‌سوزی خبر داد گفت: با اعزام آمبولانس فوریت‌های پزشکی به محل، مشاهده می‌شود یک زن 90 ساله در شعله‌های آتش جان سپرده است.

وی با بیان اینكه این آتش‌سوزی را اشتعال ته سیگاری و سرایت آن در رختخواب، عنوان کرد گفت: تحقیقات نشان داد كه زن 90 ساله سیگاری بوده و عدم هوشیاری وی منجر به وقوع این آتش‌سوزی شده است./ایسنا