اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن کینه جو، همسرش را مجبور به تجاوز کرد!


دو زن با نقشه ای از پیش طرح شده یک دختر را که یکی از این دو زن با او اختلافی قدیمی داشت را به آپارتمان خود دعوت کردند و در آنجا همسر زنی که با دختر اختلاف داشت با اسلحه سرد دختر را تهدید نمود و به او تجاوز جنسی کرد.

انتخاب:  دو زن مصری با نقشه ای از پیش طرح شده یک دختر را که یکی از این دو زن با او اختلافی قدیمی داشت را به آپارتمان خود دعوت کردند و در آنجا همسر زنی که با دختر اختلاف داشت با اسلحه سرد دختر را تهدید نمود و به او تجاوز جنسی کرد در حالیکه همسرش نیز از این جنایت تصویر برداری میکرد.

 این دختر پس از خروج از آپارتمان بلافاصله به پاسگاه پلیس رفت،پلیس نیز بی درنگ عازم آپارتمان شد و پیش از خروج متهمان آنها را دستگیر و فیلمهای تهیه شده را نیز ضبط کرد.

پلیس 5 متهم در این زمینه را برای تحقیقات به مراکز ذیربط تحویل داد.


ویدیو مرتبط :
نوجوانی که غیرتش،زن خبرنگار را مجبور به حفظ حجاب کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف زن کینه‌جو در اسیدپاشی به هووی پنهان(+عکس)



 

اخبار حوادث - یک چشم دختر جوان کور شده است
اعتراف زن کینه‌جو در اسیدپاشی به هووی پنهان

 زن جوان وقتی شنید شوهرش با دختر دیگری رابطه پنهانی دارد سناریوی اسیدپاشی در دهدشت را رقم زده است.این زن که در بازداشت است، اعتراف کرده می‌خواست به صورت شوهر و دختر مورد علاقه‌ وی اسید بپاشد و از هر دو انتقام بگیرد.

ساعت 5/7 عصر 30 شهریورماه سال جاری مردی با مرکز 110 دهدشت تماس گرفت و از سناریوی اسیدپاشی در یکی از بوستان‌های دهدشت خبر داد. مأموران پلیس با اعزام به محل جنایت اسیدی دیدند یک مرد و زن جوان با اسید مورد حمله قرار گرفته‌اند و آن‌ها از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده‌‌اند. سرهنگ «جهان دیماز» رئیس پلیس دهدشت در این خصوص گفت: در پی این اسیدپاشی، موضوع به بازپرس دادسرا گزارش شد و مصدومان حادثه به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند.

 

اخبار,اخبارحوادث,  اسیدپاشس

 

با تحقیق از شاهدان حادثه مشخص شد آن‌ها زن جوانی را دیده‌ا‌ند که سراسیمه در حال فرار از محل حادثه بوده و سوار بر خودرو گریخته است. وی ادامه داد: با به دست آمدن این سرنخ و چهره‌نگاری رایانه‌ای از زن اسیدپاش، دستگیری وی در دستور کار مأموران قرار گرفت و همزمان تیم تحقیق در بیمارستان به بازجویی از مرد جوان پرداخت و توانست رازگشایی کند. این مرد وحشتزده به مأموران گفت: زن اسیدپاش همسر 20 ساله‌ام است،

 

من و سارا با هم رابطه پنهانی داشتیم و همسرم وقتی شنید کینه به دل گرفت تا اینکه وقتی در پارک به ملاقات سارا آمده بودم، وی که انگار تعقیبم کرده بود با یک ظرف پر از اسید به سمت من و سارا حمله کرد و سارا از ناحیه صورت زخمی شد. رئیس پلیس کهگیلویه خاطرنشان کرد: با مشخص شدن مشخصات زن اسیدپاش، مأموران با دستور قضایی برای دستگیری وی به خانه‌اش در یکی از محله‌های شهر اعزام شدند و پی بردند این زن آنجا را ترک کرده و به نقطه نامعلومی متواری شده است. در ادامه تحقیقات سرنخ‌هایی از مخفیگاه او در یک خانه روستایی در حومه شهر به دست آمد و زن اسیدپاش دستگیر شد. این زن چاره‌ای جز اعتراف به اسیدپاشی نداشت.


وی گفت: مدتی بود که متوجه تغییر رفتارهای شوهرم شده و از اقوام و دوستان شنیده بودم او با زن جوانی ارتباط دارد. ابتدا این حرف‌ها را قبول نکردم و رفت و آمدهای شوهرم را زیر نظر گرفتم و سرانجام با گذشت چند ماه دیدم خیانت شوهرم واقعیت دارد و تصمیم گرفتم به هر دوی آن‌ها اسیدپاشی کنم. کارآگاهان در این مرحله این زن و شوهر را پیش روی هم قرار دادند و پی بردند انگیزه اصلی همان خیانت مرد بوده است.

 

بنابر این گزارش، ﻣﺴﺌﻮﻻﻥ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻃﺎﻟﻘﺎﻧﯽ اهواز نیز ﺩﺭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎ ﻭﺿﻊ ﺟﺴﻤﯽ سارا ﺑﻪ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﻣﺎ گفت: ﺯﻥ 24 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺷﺪﺕ ﺳﻮﺧﺘﮕﯽ ﺍﺯ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﻤﯿﻨﯽ‏(ﺭﻩ ‏) دهدشت ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺳﻮﺍﻧﺢ ﻭ ﺳﻮﺧﺘﮕﯽ ﻃﺎﻟﻘﺎﻧﯽ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺷﺪﺕ ﺳﻮﺧﺘﮕﯽ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻭﺿﻊ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ ﻭﯼ ﻧﻤﯽ‌ﺗﻮﺍﻥ ﺍﻇﻬﺎﺭ ﻧﻈﺮ ﻗﻄﻌﯽ ﮐﺮﺩ ﺯﯾﺮﺍ ﺳﻮﺧﺘﮕﯽ ﺍﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﯿﺪ ﺟﺪﯼ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺗﻼﺵ ﭘﺰﺷﮑﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺠﺎﺕ وی ادامه دارد. «عبدالحسین موسویان» رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه نیز در این‌باره تصریح کرد: خوشبختانه زن قربانی اسیدپاشی زنده ماند. او براساس اعلام پزشکان بین 30 تا 40 درصد دچار سوختگی شده است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه این حادثه اولین مورد اسیدپاشی در دهدشت بوده و این منطقه مجهز به بیمارستان سوانح و سوختگی نیست در لحظات اولیه پس از این ماجرا، مصدوم را بلافاصله به بیمارستان طالقانی شهر اهواز منتقل کردند. رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه اظهار کرد: تشخیص میزان سوختگی بستگی به عفونت‌های بیمارستانی پس از اسیدپاشی، نوع و درصد خلوص اسید دارد.

 

همچنین «سیدامین یوسفی» رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در این‌باره گفت: در لحظات اولیه که این دختر را به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل کردند وضعیت مناسبی نداشت و با توجه به نوع حادثه، صورت مصدوم به طور کامل دچار سوختگی و آسیب‌دیدگی شده بود به طوری که چشم چپ قربانی کاملاً تخلیه شد و چشم راست نیز آسیب دید. وی یادآور شد: یک ساعت و نیم پس از انجام اقدامات اولیه اورژانسی روی بیمار به دلیل نبود بخش سوختگی، شدت جراحات وارده و نبود بخش جراحی پلاستیک در بیمارستان، وی به بیمارستان طالقانی اهواز انتقال یافت.


 اخبار حوادث - ایران