اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن نقابدار هفت تیركش در اسلامشهر!!


ز مدتی قبل با یكی از پسران «حبیب» اختلاف داشتم به همین خاطر تصمیم به قتلش گرفتم. شب حادثه نیز با در دست داشتن اسلحه برای كشتن او به خانه‌شان رفتم.

ایران: عامل قتل پدر و پسری كه با شلیك‌های شبانه از پا درآمده بودند یك زن نقابدار هفت تیركش بود.

ساعت 23 و 30 دقیقه شنبه 23 مهر اهالی محله‌ای در اسلامشهر با شنیدن صدای شلیك چند گلوله سراسیمه از خانه‌ها بیرون آمده و فرد نقابداری را دیدند كه سراسیمه از خانه‌ای بیرون دوید و در تاریكی هوا گریخت. با اعلام موضوع به پلیس، تیمی از مأموران، خود را به محل تیراندازی در ساختمان سه طبقه رساندند. آنها پس از ورود با جسد حبیب – صاحبخانه 58 ساله – روبه‌رو شدند كه با شلیك گلوله از پا درآمده بود. حسین، پسر 22 ساله‌اش نیز مجروح شده بود كه بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.

پس از حضور تیم جنایی و بازپرس ویژه قتل اسلامشهر در محل جنایت، تجسس برای افشای راز تیراندازی مرگبار آغاز شد. نخستین بررسی‌ها نشان داد هدف اصلی عامل جنایت،‌ یكی از پسران «حبیب» بوده كه ضارب به دنبال ناكامی در قتل مرد جوان و هنگام فرار پدر و برادر او را هدف هشت گلوله قرار داده بود.در حالی كه تحقیقات جنایی ادامه داشت، از بیمارستان خبر رسید، «حسین» نیز بر اثر شدت خونریزی جان باخته است.

با انتقال اجساد به پزشكی قانونی تجسس‌های گسترده برای افشای راز جنایت ادامه یافت. مأموران در نخستین فرضیه احتمالی قتل با انگیزه انتقام‌جویی را مطرح كردند. بررسی‌های این شاخه نشان داد پسر مرد صاحبخانه كه از توطئه مرگبار جان سالم به در برده با یكی از بستگان همسرش اختلاف داشته است. با كشف این سرنخ مأموران نخستین مظنون جنایت را دستگیر كردند. اما مرد جوان منكر هر گونه اطلاع از ماجرا شد و گفت مدتی است با همسرش اختلاف دارد به همین خاطر جدا از هم زندگی می‌كنند.

وی همچنین گفت: «همسرم اختلاف شدید با خانواده قربانیان داشت و چند بار نیز آنها را تهدید كرده بود. حالا هم احتمال می‌دهم او دست به جنایت زده باشد.»

به دنبال این اعتراف‌ها دستگیری زن 40 ساله در دستور كار پلیس قرار گرفت اما خیلی زود مشخص شد متهم به قتل به محل نامعلومی گریخته است. سرانجام كارآگاهان با ردیابی‌های ویژه تخصصی مخفیگاه وی را شناسایی و او را روز پنجشنبه 28 مهر در یك قرار صوری در شهرك راه‌آهن تهران – غرب تهران – دستگیر كردند.

ناهید – 40 ساله – در نخستین بازجویی‌ها منكر قتل شد اما در ادامه پس از مشاهده دلایل و مستندات علمی - تخصصی پلیس چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: از مدتی قبل با یكی از پسران «حبیب» اختلاف داشتم به همین خاطر تصمیم به قتلش گرفتم. شب حادثه نیز با در دست داشتن اسلحه برای كشتن او به خانه‌شان رفتم. البته برای اینكه شناسایی نشوم نقاب زده و لباس مردانه پوشیده بودم. اما هر چه در زدم جوابم را نداد چرا كه می‌دانست برای كشتنش آمده‌ام. با بلند شدن صدای فریادم ساكنان ساختمان متوجه ماجرا شدند كه تصمیم به فرار گرفتم. اما همان موقع پدر و برادر مرد مورد نظرم در مسیرم قرار گرفتند كه مجبور به شلیك شدم.

به گفته سرهنگ گلزاری – فرمانده انتظامی اسلامشهر – در بازرسی خانه زن جنایتكار اسلحه و نقابی كه شب حادثه از آن استفاده كرده بود كشف شد. در حال حاضر نیز تحقیقات تخصصی مأموران برای رفع ابهام‌های این جنایت و افشای انگیزه اصلی عامل قتل پدر و پسر از ناهید و همسرش ادامه دارد.

منبع: تابناک


 


ویدیو مرتبط :
سرقت مسلحانه زن نقابدار و 2 همدستش از صرافی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبانی زن آرایشگر با سارقان نقابدار



تبانی زن آرایشگر با سارقان نقابدار

دو سارق که با تبانی صاحب آرایشگاهی در کرمان با سر و صورت پوشیده وارد آرایشگاه شده و طلای مشتری‌ها را دزدیده بودند دستگیر شدند.

حوادث - به گزارش قانون، هوشنگ پوررضاقلی رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در این باره اظهار داشت: «بهمن ماه سال گذشته زنی به عنوان صاحب یک آرایشگاه زنانه در مورد ورود دو مرد مسلح به سلاح سرد با سر و صورت پوشیده به داخل آرایشگاه و سرقت مقادیری طلا و جواهر و پول نقد از دو مشتری و فرار آن‌ها از محل به پلیس شکایت کرد که بلافاصله تیم‌های تخصصی کلانتری و پلیس آگاهی به محل سرقت اعزام شدند.

پس از تشکیل پرونده و ارسال آن به پلیس آگاهی استان کرمان شناسایی و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دو نفر در این مورد شناسایی و دستگیر شدند.

این دو متهم در بازجویی‌های پلیسی ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شدند، اما زمانی که با شواهد جمع‌آوری شده پلیس از صحنه سرقت و شواهد فعالیت این دو نفر پس از فرار از محل مواجه شدند، لب به اعتراف گشودند. سارقان در اعترافات خود بیان کردند که در بهمن ماه سال ۹۱ با همدستی و تبانی با صاحب آرایشگاه زنانه با برنامه‌ریزی دقیق و مشخص کردن زمان حضور مشتریان پول‌داردر این محل وارد آرایشگاه شده و اقدام به سرقت کرده‌اند.

در ادامه تحقیقات با دستگیری صاحب آرایشگاه به عنوان همدست سارقان و عامل اعلام کننده سرقت به پلیس ۱۱۰، مشخص شد سارقان فکر تکرار چنین سرقتی را در سایر آرایشگاه‌های زنانه نیز در ذهن خود می‌پروراندند که نقشه‌هایشان ناکام ماند. ۳ متهم پرونده پس از معرفی به دستگاه قضایی با اعمال شدید‌ترین مجازات قضایی از سوی قاضی پرونده روز گذشته روانه زندان شدند./قانون