اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن قربانی اسرار جنایت‌های پدرش را بازگو کرد/ ضرب و شتم وحشیانه برای رسیدن به اهداف شیطانی + تصاویر



 

به گزارش پلیس ساندرلند افشای حقایقی تلخ در مورد پدر متجاوز در ساندرلند انگلستان منجر به محاکمه شدن پدر پس از حدود 30 سال شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس: خانم "سیلویا پرسکات" تعرض جنسی پدرش را زمانی که وی یک نوجوان 10 ساله بود برای خبرگزاری ها و پلیس پس از 30 سال افشا کرد.

بنا بر این گزارش؛ قربانی 40 ساله رفتار بی‌شرمانه پدرش را این طور بیان کرد که زمانی که وی تنها 10 سال داشت با حمایت مادر بزرگش مورد تعرض جنسی پدرش قرار می گرفت.

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز به دختر


در اکثر موارد زمانی که وی حاضر به انجام درخواست‌های بی‌شرمانه پدرش "الیور گارسید”  34  ساله نبود پس از ضرب‌ و شتم وحشیانه،موهای بلند"سیلویا" دختر نوجوان  را به دور مچ دست خود می‌پیچید به دور خانه برروی زمین می‌کشید و مادر بزرگش بدون دخالت و دفاع از وی تنها نظاره گر این حوادث بود.

به گفته "سیلویا" پدر وی پس از مرگ مادرش به دلیل غیر قابل کنترل بودن رفتارش وی را مورد تعرض جنسی قرار می‌داد.

 

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز به دختر

 
افشای این حقایق تلخ پس از حدود 30 سال از جانب "سیلویا" در دفتر پلیس زمانی میسر شد که در سال 2012 مادربزرگش فوت کرد که در همان زمان "الیور" بازداشت شد.

"سیلویا پرسکات" 40 ساله که اکنون صاحب سه فرزند پسر است هدف از بازگو کردن سرگذشت تلخ دوران نوجوانی‌اش را این طور بیان کرد که دیگر قربانیان تعرض جنسی بتوانند  با جسارت و شجاعت در دفاتر پلیس حاضر و از عاملان آن به منظور محاکمه و اجرای عدالت شکایت کنند.


وی اکنون که کنار همسر و سه فرزند خود زندگی راحتی در نیوکاسل انگلستان دارد، هنوز نتوانسته کابوس‌های دوران نوجوانی و طعم تلخ تجربه گذشته‌اش را فراموش کند و همه سوء رفتار های پدرش را به خوبی به یاد می‌آورد.

"الیور گارسیا" 64 ساله پس از تکمیل شدن پرونده‌اش پس از 2 سال حبس موقت در دادگاه نیوکاسل محاکمه خواهد شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
ضرب و شتم وحشیانه مرد و زن توسط پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب و شتم وحشیانه زن توریست پس از ساعت‌ها تعرض/جنایتکار پس از 5 سال لو رفت+تصاویر



یک مرد اهل" مراکش " به اتهام تجاوز و مبادرت به ضرب و شتم بازداشت شد .

به گزارش اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " محمد فادل ال انساری " 33 ساله اهل " مراکش " در یک حمله وحشیانه به یک خانم توریست اهل " بریتانیا " او را به شدت زخمی کرده و مورد تجاوز قرار داد.

براساس گزارش پلیس این جنایت کار بی رحم که به عنوان یک پیشخدمت در یک رستوران ساحلی کار می کرد به خانم " چریل مدیون " 21 ساله که به عنوان یک توریست از " بریتانیا " به " مراکش " رفته بود و پس از صرف شام آقای " فادل" خواسته او را تا آپارتمانش همراهی کند ولی قربانی را با تهدید چاقو به نزدیک ساحل برده و به او تجاوز کرد و سپس برای از بین بردن شواهد قربانی را با ضربات چاقو از ناحیه گردن و کمر مورد اصابت قرار داده و قصد کشتن او را داشته وسپس از محل جنایت گریخت.

 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


پلیس در ادامه افزود: این قربانی که غرق در خون بود به سختی توانسته خود را به جاده برساند و به کمک مردم به بیمارستان برده شود .

دکتر او در گزارش خود گفت : نجات " چریل " یک معجزه است .

سپس این قربانی در تلاشی که برای یافتن جنایتکار 5 سال به طول انجامید سرانجام با بررسی DNA  موجود بر روی ته سیگار استعمال شده توسط جنایتکار پلیس او را دستگیر شد.

 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که " فدال" در سال 2010 نیز به یک توریست " بریتانیایی" دیگر حمله و تجاوز کرد .

گفتنی است،او که اعتیاد به کوکائین دارد در دادگاهی که برگزار شد به 23 سال حبس محکوم شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران