اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن شیشه ای همسرش را با چاقو کشت


زن شیشه ای ادامه داد: وقتی به خودم آمدم همسرم غرق در خون روی زمین افتاده بود. با سر و صدا همسایه ها را خبر کردم اما او دیگر نفس نمی کشید.

زن معتاد در یک درگیری خونین همسرش را با ضربات چاقو به قتل رساند. عصر روز پنجشنبه ماموران کلانتری 108 نواب در جریان یک درگیری خونین قرار گرفتند. بلافاصله اکیپی از ماموران به محل جنایت در خیابان قصرالدشت اعزام شدند. در بررسی های اولیه مشخص شد مرد 34 ساله به نام احمد با ضربات چاقو از پای در آمده است.

در ادامه ماموران به لیلا همسر مقتول مظنون شدند که وی در بازجویی ها با اعتراف به قتل در بازجویی ها گفت: 11 ماه است که ازدواج کرده ایم اما من اعتیاد شدیدی به شیشه دارم. ساعتی قبل بار دیگر با احمد درگیر شدیم. کنترلم را از دست داده بودم به همین خاطر با برداشتن کاردی از آشپزخانه چندین ضربه به او زدم.

زن شیشه ای ادامه داد: وقتی به خودم آمدم همسرم غرق در خون روی زمین افتاده بود. با سر و صدا همسایه ها را خبر کردم اما او دیگر نفس نمی کشید. سرهنگ عابدینی رئیس کلانتری 108 نواب در این باره گفت: زن همسرکش برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن موضوع به ماموران پلیس آگاهی تحویل داده شد.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
‫دوست پسر تلگرامی زن شوهردار، همسرش را کشت!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه زنی که با چاقو همسرش را کشت



محاکمه زنی که با چاقو همسرش را کشت

زنی كه به دلیل اختلاف با شوهرش او را با ضربه چاقو به قتل رسانده‌ است، با نقض حکمش برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت.

 به گزارش مهر، ماموران پلیس تهران، 27 دی سال 89 باخبر شدند، جوانی به نام حامد جان خود را از دست داده ‌است. وقتی ماموران به محل رفتند فهمیدند این جوان، زخمی روی پهلویش دارد و در بررسی‌های بعدی مشخص شد حامد بر اثر همین جراحت جان خود را از دست داده ‌است. 

هرچند همسر او به نام مریم قصد داشت در ابتدا واقعیت را مخفی كند، در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و گفت شوهرش را با ضربه چاقو به قتل رسانده ‌است. بررسی‌های پلیسی نشان داد مریم بعد از درگیری با شوهرش با ضربه چاقو او را زخمی ‌كرده و مرد جوان بعد از دو روز در خانه جان داده ‌است. متهم چندی قبل در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و قضات دادگاه قتل را غیرعمد تشخیص دادند.

در ادامه با اعتراض اولیای دم پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم را نقض و برای رسیدگی دوباره به شعبه 71 دادگاه کیفری فرستادند. صبح امروز زن جوان در دادگاه برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت و گفت : من و حامد دوسال بود كه با هم ازدواج كرده‌بودیم. در این مدت زندگی خوبی نداشتیم.

حامد خیلی با من بدرفتاری می‌كرد روز حادثه وقتی او به خانه آمد بدون هیچ مقدمه‌ای به من فحش داد. من هم عصبانی شدم و فحش دادم چاقو را برداشت و به من گفت اگر می‌خواهی من را بكشی این كار را بكن. تیغه چاقو را گرفتم و كشیدم.

یكدفعه دستم خونی شد. فكر كردم خودم زخمی شده‌ام اما پیراهن حامد هم خونی شده ‌بود. وقتی دیدم او زخمی شده بلافاصله عذرخواهی كردم و از او خواستم به بیمارستان برویم اما قبول نكرد و گفت یك زخم كوچك است.

صبح روز بعد بیدار شدم و به سراغ حامد رفتم تا زخمش را ببینم و پانسمان را عوض كنم كه دیدم بدنش سرد شده و فوت كرده‌است. پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند./مهر