اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن شیاد، پسران عاشق پیشه را سرکیسه می‌کرد



زنی شیاد که با معرفی خود به عنوان دختری جوان در یکی از شبکه های اجتماعی بیش از 47 میلیون ریال از جوان مشهدی کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی اظهار داشت: با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری از مردی جوان در یکی از شبکه های اجتماعی تیمی از کارشناسان پلیس فتا برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

 وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد این فرد از طریق یکی از شبكه های اجتماعی با خانمی با نام مستعار مهلا که خود را مامور و مدیر یک مهد كودك در شهر مشهد معرفی کرده آشنا شده است.

سرهنگ جهانشیری ادامه داد: پس از جلب اعتماد و وعده ازدواج؛ این زن شیاد به بهانه عزیمت به سفر مبلغی حدود 40میلیون ریال وجه نقد و یك دستگاه تلفن همراه هوشمند به همراه یک سیم کارت به مبلغ 7 میلیون ریال از مرد جوان کلاهبرداری و متواری شده است.

وی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از مهندسی اجتماعی متهم 49 ساله به نام مریم را که با گذاشتن تصویر دختری جوان در پروفایلش اقدام به کلاهبرداری از شاکی پرونده کرده بود را در یکی از مناطق شهر مشهد شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ جهانشیری با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی گفت: جعل عنوان همانطور که در فضای واقعی جرم محسوب می شود در فضای سایبری نیز جرم بوده و علاوه بر شاکی خصوصی قانون نیز مدعی خواهد بود.

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
دانلود آهنگ عاشق پیشه از سامان خسروی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبرداری زن شیاد از پسران عاشق پیشه


زنی شیاد که با معرفی خود به عنوان دختری جوان در یکی از شبکه های اجتماعی بیش از 47 میلیون ریال از جوان مشهدی کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

جام جم آنلاین: زنی شیاد که با معرفی خود به عنوان دختری جوان در یکی از شبکه های اجتماعی بیش از 47 میلیون ریال از جوان مشهدی کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی اظهار داشت: با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری از مردی جوان در یکی از شبکه های اجتماعی تیمی از کارشناسان پلیس فتا برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
 
سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد این فرد از طریق یکی از شبکه های اجتماعی با خانمی با نام مستعار «مهلا» که خود را مامور و مدیر یک مهد کودک در شهر مشهد معرفی کرده آشنا شده است.پس از جلب اعتماد و وعده ازدواج؛ این زن شیاد به بهانه عزیمت به سفر مبلغی حدود 40میلیون ریال وجه نقد و یک دستگاه تلفن همراه هوشمند به همراه یک سیم کارت به مبلغ 7 میلیون ریال از مرد جوان کلاهبرداری و متواری شده است.
 
وی گفت: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از مهندسی اجتماعی متهم 49 ساله به نام «مریم» را که با گذاشتن تصویر دختری جوان در پروفایلش اقدام به کلاهبرداری از شاکی پرونده کرده بود را در یکی از مناطق شهر مشهد شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.
 
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی گفت: جعل عنوان همانطور که در فضای واقعی جرم محسوب می شود در فضای سایبری نیز جرم بوده و علاوه بر شاکی خصوصی قانون نیز مدعی خواهد بود.