اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن شوهركش، پرده از راز جنایتش برداشت



 

 

قتل,قاتل,مقتول

 

زن میانسالی كه در پی رفت وآمدهای مشكوك شوهرش او را با ضربه چاقوی آشپزخانه كشته و جسدش را در چمدانی آب رنگ پنهان كرده بود با معرفی خود به پلیس راز جنایتش را فاش كرد.

 

ایسنا:با مراجعه زن میانسال به نام «مرجانه» به کلانتری ۱۰۲ پاسداران در یكم بهمن ماه سال جاری پرونده تحت عنوان «فقدانی مردی ۵۰ساله » به نام «جواد» پیش روی مأموران گشوده شد.

با گذشت یک روز از زمان تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدانی، مرجانه به همراه دختر جوانش این بار به کلانتری ۱۲۰ سیدخندان مراجعه و در اظهارات جدیدی، موضوع فقدان همسرش را دروغ خواند و به قتل عمد همسرش اعتراف كرد.

مرجانه به مأموران اعتراف كرد: پس از کشتن «جواد» جسد او را در صندوق عقب خودرو گذاشته و ماشین را در خیابان شمشاد واقع در پاسداران انتقال و در آنجا رها کرده است.

با حضور عوامل کلانتری ۱۲۰ سیدخندان در محل جسد مقتول در صندوق عقب یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ کشف که با توجه به کشف خودرو و جسد مقتول درمنطقه پاسداران مراتب با کلانتری ۱۰۲ هماهنگ و موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل و اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

با توجه به اعترافات صریح «مرجانه» مبنی بر قتل همسرش، دستور بازداشت موقت وی از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی صادر و متهمه به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال پیدا کرد.

با آغاز تحقیقات از متهم پرونده، مرجانه در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: اختلاف من و شوهرم بر سر ارتباطات وی با برخی افراد غریبه و دوستان ناباب بود که بیشتر زمان خود را با آنان سپری می کرد و همین موضوع باعث شده بود تا دچار افسردگی شوم و هر بار نیز که در مورد ادامه این ارتباطات از او سؤالاتی می کردم وی به راحتی این ارتباطات را منکر می شد تا این که نهایتا از او درخواست طلاق کردم.

متهم درمورد زمان ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: در روز جنایت مجددا درخواست طلاقم را تکرار و این بار تهدید کردم «یا طلاقم را می دهی یا می کشمت» اما جواد خندید و با لحنی تمسخرآمیز عنوان كرد«هر کاری که خواستی، انجام بده» نمی خواستم کوتاه بیایم و به همین علت چاقویی را از آشپزخانه آوردم و در حالی كه جواد روی تخت خوابیده با چاقو ضربه ای را بر روی سمت چپ گردنش زدم که ناگهان از روی تخت بلند شد و چاقو را با دست چپش از گردنش در آورد اما ناگهان جواد ساکت شد.

متهم در ادامه اظهارات خود درمورد نحوه انتقال جسد از محل ارتکاب جنایت به محل کشف جسد نیز به کارآگاهان گفت: بعد از تمیزکردن آثار خون، جسد همسرم را در چمدان چرخ دار آبی رنگ قرار داده و آن را به داخل صندوق عقب انداخته و جسد به همراه خودرو را در یكی از بن بست های پاسداران رها كردم و چاقویی را که جواد از گردنش خارج و بر روی زمین افتاده بود برداشته و پس از شستن آثار خون، چاقو را در کابینت گذاشتم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح درمورد ارتکاب جنایت، به دستور بازپرس دستور بازداشت موقت برای متهم صادر شد.... / isna.ir


ویدیو مرتبط :
دوربین العالم از جنایتی هولناک در یمن پرده برداشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نبش قبر پرده از راز جنایت برداشت



نبش قبر پرده از راز جنایت برداشت

زنی كه متهم است همسر خود را با استفاده از روسری خفه كرده و پس از بریدن رگ دست هایش او را به قتل رسانده از سوی ماموران پلیس آگاهی گرگان دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، كارآگاهان پلیس زمانی توانستند نخستین سرنخ از این جنایت را به دست آورند كه شخصی با تماس به فوریت های پلیسی اعلام كرد كه مردی توسط بستگانش به قتل رسیده و به خاك سپرده شده است. محمدی فیروزجایی، ب

ازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب گرگان با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر قتل فردی كه چندی پیش توسط بستگانش به خاك سپرده شده بود، دستور قضایی برای نبش قبر متوفی صادر شد و پس از نبش قبر و انتقال جنازه به پزشكی قانونی علت مرگ مقتول مورد بررسی قرار گرفت. با وجود اینكه هنوز نظریه پزشكی قانونی به مرجع قضایی ارسال نشده است، همسر مقتول به قتل وی اعتراف كرده.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای عموی و انقلاب گرگان در ادامه افزود: همسر مقتول در اعترافاتش گفته است كه پس از خفه كردن همسر خود با استفاده از روسری، اقدام به بریدن رگ دست های وی برای تظاهر به خودكشی كرده است.

وی تاكید كرد: این زن هم اكنون با صدور قرار قانونی، بازداشت موقت است و در زندان به سر می برد./خبرگزاری ایسنا