اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن سارق 35 خودرو دستگیر شد


یك زن سارق خودرو در ارومیه توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: یك نفر زن سارق 35 دستگاه خودرو در ارومیه توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ حسین صمدپور روز سه شنبه افزود: در پی چندین فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور كار پلیس شهرستان ارومیه قرار گرفت.

وی اضافه كرد: ماموران با انجام كارهای تحقیقاتی و اطلاعاتی موفق شدند سارق زن را شناسایی كنند و در استعلامات صورت گرفته مشخص شد كه متهمه از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.

وی اظهار كرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمه، به صورت نامحسوس وی را تحت نظر گرفته و شب گذشته موفق شدند وی را دستگیر كنند.

سرهنگ صمدپور گفت: متهمه در بازجویی های پلیسی خود به 35 فقره سرقت خودروی پراید و 17 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه افزود: متهمه پس از تشكیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با سارق خودرو|دستگیری سارق خودرو|دزد ماشین|دزدگیر ماشین|09120132883

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن سارق؛ سركرده باند سرقت خودرو





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زن سارق؛ سركرده باند سرقت خودرو

ماموران انتظامی شهرستان كرج در یك عملیات پنج ساعته، موفق به شناسایی و دستگیری هفت نفر از اعضای یك باند سرقت خودرو به سركردگی یك زن در این شهرستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان كرج در این باره گفت: روز گذشته ماموران كلانتری 33 هنگام گشتزنی متوجه خودرویی شدند كه سرنشین آن با دیدن ماموران، خودرو را ترك كرد و پا به فرار گذاشت.

وی گفت: ماموران كه به موضوع مشكوك شده بودند، به تعقیب وی پرداخته و پس از طی مسافتی با رعایت قانون به‌كارگیری سلاح با شلیك تیرهای هوایی، وی را متوقف كردند و در بازرسی بدنی از راننده مقادیری ماده مخدر از نوع شیشه كشف و ضبط كردند.

متهم در بازجویی‌های اولیه عنوان كرد خودرویش دچار نقص فنی شده و با توجه به این‌كه مقادیری مواد مخدر با خود همراه داشته، با دیدن ماموران پا به فرار گذاشته است.

سرهنگ خیرخواهان افزود: با اظهارات ضد و نقیض متهم، وی تحت بازجویی‌های تكمیلی قرار گرفت و راز یك باند بزرگ سرقت خودرو را فاش كرد.

متهم در اعترافاتش گفت: از اعضای یك باند بزرگ سرقت خودروست كه با همدستی سایر اعضای باند در مناطق فردیس، محمدشهر، مشكین‌دشت و شهرك ناز خودروهای پراید سرقت می‌كنند.

فرمانده انتظامی شهرستان كرج گفت: در ادامه بازجویی‌ها از این سارق خودرو، مخفیگاه دیگر اعضای باند در محمدشهر شناسایی شد و بلافاصله ماموران كلانتری به محل اعزام و پس از محاصره منطقه در یك عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهمان شدند. وی اضافه كرد: درپی این عملیات چهار عضو دیگر باند سارقان خودرو شامل سه مرد و یك زن را در حال استعمال مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از آنجا مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین و همچنین سه دستگاه خودروی سرقتی از نوع پراید را كشف و ضبط كردند.

خیرخواهان در ادامه افزود: با تحقیق از اعضای باند بزرگ سارقان معلوم شد افراد دستگیر شده همگی سابقه‌دار بوده و پس از آزادی از زندان با تشكیل باندی به سركردگی زنی به نام «لعیا » در سطح كرج و مناطق اطراف، خودرو سرقت می‌كنند.

خیرخواهان عنوان كرد: در بازجویی از سركرده باند سارقان مشخص شد كه آنها خودروهای پراید فاقد تجهیزات ایمنی را سرقت و اوراق كرده، سپس قطعات آنها را به فروش می‌رساندند.

وی گفت: در ادامه تحقیقات از سایر اعضای باند مشخص شد متهمان به سرقت از منازل نیز اقدام می‌كردند به این صورت كه سركرده باند ـ لعیا ـ با نقشه قبلی با ایستادن در كنار خیابان، سوار خودروهای مدل بالا شده و با اغفال رانندگان، به منزل آنها رفته و پس از خوراندن آبمیوه مسموم و بی‌هوش كردن صاحبخانه با كمك سایر اعضای باند كه به صورت مخفیانه او را همراهی می‌كردند، لوازم با ارزش و قیمتی منازل را سرقت می‌كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان كرج تصریح كرد: در ادامه پیگیری‌ها، دو خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و در یك عملیات پلیسی در محمدشهر كرج دستگیر و یك دستگاه خودروی پراید از آنها كشف و ضبط شد.

سرهنگ خیرخواهان خاطرنشان كرد: این عملیات موفقیت‌آمیز در كمتر از پنج ساعت به پایان رسید و با متلاشی شدن این باند بزرگ سرقت، همگی اعضای آن نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند./جام جم آنلاین