اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن دوم، بهانه قتل همسر اول





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زن دوم، بهانه قتل همسر اول

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری مردی خبرداد كه متهم است همسراول خود را به دلیل اختلاف به دلیل اختیاركردن زن دوم به قتل رسانده است.

سرهنگ رضا احمدی در تشریح این خبر با بیان اینکه در نهم خردادماه سالجاری ماموران کلانتری 14 علوی از طریق تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان یک فقره مرگ مشکوک در یکی از بیمارستان‌های شهر قرار گرفتند، گفت: ماموران با حضور در بیمارستان دریافتند که مقتوله زنی 47ساله به نام «سکینه» است که توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل و علی‌رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

وی گفت: ار آنجایی که هیچگونه آثار ضرب و شتم یا درگیری در بدن مقتوله مشهود نبود، جسد این زن میانسال برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشکان این سازمان علت تامه فوت متوفیه را فشار بر عناصرحیاتی گردن (خفه‌شدگی) عنوان كردند که با تایید قتل سکینه پرونده برای بررسی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

احمدی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه ضمن بازدید از محل وقوع حادثه از خانواده مقتوله به خصوص شوهرش تحقیق کردند که ماموران در جریان تحقیقات و بررسی به حالات روانی و اظهارات ضدونقیض شوهر سكینه به نام «شکرخدا» مشکوک و نامبرده با هماهنگی قضایی بازداشت شد.

وی با ببان اینکه «شکرخدا» در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود گفت: متهم در اعترافات صراحتا به قتل همسرش اقرار و انگیزه خود را درگیری با مقتوله به دلیل اختیار کردن زن دوم بیان کرد.

احمدی افزود: متهم به همراه پرونده متشکله راهی دادسرا شد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
فیلم_ بادكنك و نژادپرستی، به بهانه قتل عام نروژ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل زن اول و تلاش برای قتل همسر دوم برای دریافت بیمه



 

قتل زن اول و تلاش برای قتل همسر دوم برای دریافت بیمه

 

مردی به اتهام قتل همسر اول و تلاش برای قتل همسر دوم جهت دریافت پول بیمه دادگاهی شد.

به گزارش اسوشیتدپرس مالکوم وبستر رسما متهم شد همسر اول خود کلایر موریس درآبردین شایر را به سال ۱۹۹۴ به قتل رسانده است.

همچنین وی متهم شد ۵ سال بعد از آن تلاش کرده تا فلیسیتی درام را در نیوزیلند به قتل برساند تا پول بیمه میلیونی را به جیب بزند.

مالکوم بر اساس مدارک ارائه شده در دادگاه با خوراندن مواد مخدر و قرار دادن همسر اولش موریس در اتومبیل و حرکت دادن اتومبیل وقتی وی خواب بوده باعث مرگ وی شده است.

بعد از مرگ همسر اول مالکوم که اهل گیلدفورد ساری (جنوب لندن) بوده سر شرکت بیمه را کلاه گذاشته و با کلک مبلغ ۲۰۰ هزار پوند پول نقد از آنها گرفته است.

متهم ۵۱ ساله اهل محله لندن روآد وی در سال ۱۹۹۹ نیز با ایجاد صحنه سازی تصادف در آکلند نیوزیلند سعی کرده همسر دوم خود را کشته تا نقشه خود را مجددا برای گرفتن پول بیمه اجرا نماید.

فلیسیتی در این حادثه مسافر بوده و وی اتومبیل را محکم به مانع کوبانده تا همسرش مرده و ۷۵۰ هزار پوند پول از بیمه بگیرد.

کلاهبردار بزرگ نقشه ای برای گرفتن همسر سوم (بعنوان فرد سرطانی که ثروت زیادی داشته و اگر بمیرد پولها به همسرش خواهد رسید) نیز داشته که موفق به اجرای آن نشده است.

وی خطاب به قاضی دادگاه گلاسکو هفت مورد اتهامی خود را که روی ۱۱ برگه مدرک نوشته شده بود را رد نمود.

ادامه اظهارات متهم و وکیل مدافع وی به جلسه بعدی موکول شد.... / خبر آنلاین