اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن جوان قربانی جدید زورگیری در پارک چیتگر


رئیس یگان اجرائیات شهرداری پلیس تهران از دستگیری یک زورگیر مسافربرنما در محدوده چیتگر خبر داد و گفت: متهم دقایقی پس از زورگیر از یک زن شناسایی و بازداشت شد.

خبرگزاری مهر: رئیس یگان اجرائیات شهرداری پلیس تهران از دستگیری یک زورگیر مسافربرنما در محدوده چیتگر خبر داد و گفت: متهم دقایقی پس از زورگیر از یک زن شناسایی و بازداشت شد.

 سرهنگ ناصر همت زاده فرمانده یگان انتظامی و اجراییات شهرداری پلیس تهران ضمن اشاره به دستگیری یک زورگیر مسافربرنما در محدوده چیتگرگفت: ظهر روز گذشته یکی از تیم های گشت انتظامی این یگان هنگام گشتزنی در محدوده چیتگر بود که یک زن به نام "سمیه" سراسیمه خود را به آنها رسانده و خبر از وقوع یک فقره زورگیری داد.

 این زن به ماموران گفت که به عنوان مسافر سوار بر یک خودروی سواری مشکی رنگ شده است که راننده ناگهان در میانه راه مسیر خود را به سمت پارک جنگلی چیتگر تغییر داده و اقدام به زورگیر از وی کرده است.


سرهنگ همت زاده بیان داشت: با توجه به ارائه مشخصات و حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران وارد عمل شده و بخش های مختلف محدوده مذکور را تحت نظر قرار دادند تا این که دقایقی بعد موفق شدند این خودرو را در محدوده مذکور شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه خودرورا متوقف و راننده را بازداشت کنند.

فرمانده یگان انتظامی و اجراییات پلیس تهران بزرگ اظهار داشت: این متهم به کلانتری 141 منتقل شده و در بازجویی های انجام شده منکر هر گونه جرمی شد اما زمانی که با شاکی روبرو شد به ناچار لب به اعتراف گشوده و بیان داشت که با استفاده از چاقو اقدام به زورگیری کرده است.

گفتنی است، با اقرار صریح متهم به جرم خود و کشف اموال مسروقه و چاقوی مذکور از خودروی متهم، پرونده تکمیل و به همراه متهم به دادسرا منتقل شد.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیری طلایی از زن جوان در پراید/ قربانی در یکی از خیابان‌های خلوت‌‌ رها شد



ماموران کلانتری ۲۲ کلانشهر اهواز، سه سارق به عنف تحت عنوان مسافر کش را ساعاتی پس از وقوع جرم، شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ با مراجعه حضوری خانمی به کلانتری ۲۲ کلانشهر اهواز و اعلام وقوع یک مورد سرقت به عنف از وی، بلافاصله ماموران پلیس تحقیقات خود را جهت شناسایی سارقان آغاز کردند.

شاکی پرونده به ماموران گفت: به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودروی پراید شخصی با سه سرنشین شده اما راننده خودرو در میان راه مسیر را تغییر داده و دیگر سرنشینان خودرو با تهدید چاقو اقدام به سرقت یک عدد گردنبند طلا، ۱۲ عدد سکه بهار آزادی و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد از وی کردند و سرانجانم قربانی خود را کنار یکی از خیابان‌های خلوت‌‌ رها کردند.

ماموران کلانتری با مشخصات بدست آمده از ۳ سارق متواری، موفق به شناسایی متهمان شدند و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، هر ۳ متهم را ساعاتی پس از وقوع سرقت در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

پلیس همواره به شهروندان توصیه کرده است که حتی الامکان جهت تردد از وسائل نقلیه عمومی استفاده نمایند و از جابجایی طلا و جواهرات قیمتی و غیر ضروری به همراه خود خودداری کنند.


  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران