اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن جوان: شوهر وسواسی نمی‌خواهم!


زن جوان كه از رفتارهای وسواس‌گونه شوهرش به ستوه آمده بود، قید ادامه زندگی مشترك را زد و با مراجعه به دادگاه خانواده تقاضای طلاق داد. ظاهر مرد جوان اصلا نشان نمی‌داد به وسواس مبتلا است و از این بیماری رنج می‌برد.

روزنامه اعتماد: زن جوان كه از رفتارهای وسواس‌گونه شوهرش به ستوه آمده بود، قید ادامه زندگی مشترك را زد و با مراجعه به دادگاه خانواده تقاضای طلاق داد. ظاهر مرد جوان اصلا نشان نمی‌داد به وسواس مبتلا است و از این بیماری رنج می‌برد.

اما زن جوان سری از روی تاسف تكان می‌دهد و می‌گوید كه شوهرش واقعا درگیر مشكل وسواس است و همین موضوع زندگی آنها را به بن‌بست كشانده است. هنوز چند دقیقه‌یی از صحبت‌مان نگذشته است كه منشی شعبه 276 دادگاه خانواده بیرون آمد و زن و مرد جوان را برای رسیدگی به پرونده‌شان دعوت كرد. زن و شوهر جوان وارد دادگاه شدند و با فاصله كنار هم نشستند.

زن دل پردردی از رفتارهای همسرش دارد و خوشحال از اینكه كسی را پیدا كرده تا شكایتش را پیش او ببرد، بدون اینكه قاضی از او سوال بپرسد، شروع به حرف زدن می‌كند و می‌گوید: «آقای قاضی هشت سال است كه ازدواج كرده‌ایم. اما دیگر از دست رفتارهای وسواس‌گونه شوهرم خسته شده‌ام و می‌خواهم طلاق بگیرم.

شش ماه بعد از اینكه زندگی مشترك‌مان را شروع كردیم، متوجه رفتارهای بیمارگونه او شدم. هر چیزی از نظر او كثیف و نجس است و حتی اگر چند بار هم آن چیزی كه از نظر او آلوده است را بشویم، باز هم می‌گوید نجس است. به قدری وسواس نشان داده كه هیچ كس به خانه‌مان نمی‌آید و او هم به خانه كسی نمی‌رود. تمام خانواده‌اش درگیر وسواس هستند و تنها شوهرم نیست كه این اخلاق را دارد.

اوایل زندگی‌مان سعی كردم با تمیز نگاه داشتن هرچیزی بد دلی شوهرم را از بین ببرم. چون زندگی مشترك‌مان را دوست داشتم. اما هرچه زمان می‌گذشت، وضعیت همسرم بدتر می‌شد. گاهی اوقات وقتی می‌خواهد دستانش را بشوید، نیم ساعت تمام پای شیر آب است و مدام دستانش را می‌شوید. به خاطر این كارش، پوست دستانش مشكل پیدا كرده و چند بار به پزشك مراجعه كرده است.

تا چند روز خوب است و رفتارهای وسواس‌گونه ندارد اما پس از مدت كوتاهی دوباره كارهایش را تكرار می‌كند. رفتارهای وسواسی او مال امروز و دیروز نیست و شوهرم از 15 سالگی درگیر این بیماری و اضطراب بوده است. من دیگر تمایلی به ادامه زندگی با وی را ندارم و می‌خواهم جدا شوم.»

مرد كه تا این لحظه ساكت مانده بود و به حرف‌های همسرش گوش می‌كرد، رو به قاضی گفت: «من تمیزی و نظافت را دوست دارم. آقای قاضی آیا علاقه به تمیزی، نشانه بیماری است؟ من عاشق تمیزی هستم. اما همسرم با كارهای من مخالف است و می‌خواهد از من جدا شود.» قاضی نیز پس از شنیدن اظهارات، قبل از صدور حكم طلاق، زن و شوهر جوان را به واحد مشاوره ارجاع داد تا مشكلات‌شان را حل كنند.


ویدیو مرتبط :
زن جوان:طلاق می خواهم چون شوهرم بچه ننه است!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان، طعمه شوهر میانسال برای سرقت



 

 

 

زن جوان، طعمه شوهر میانسال برای سرقت

 

یك قاچاقچی سابقه دار كه همسر كم سن و سالش را مجبور می كرد پس از ارتباط با مردان غریبه، خودروی آنها را سرقت كند، همراه زنش در مشهد دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، اوایل همین هفته ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در شهرستان مشهد به یك خودروی پراید كه به سرعت در حركت بود، ظنین شدند و از راننده اش كه یك زن جوان بود، خواستند خودرو را متوقف كند اما او متواری شد.

در پی فرار راننده جوان، ماموران به تعقیب او پرداختند تا این كه پس از طی مسافتی راننده نتوانست خودرو را كنترل كند و پس از برخورد با گاردریل متوقف شد.

ماموران از زن جوان مداركش را خواستند اما او از ارائه آنها خودداری كرد.

بنابراین خودروی توقیف شده به پاركینگ پلیس و راننده به پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم می گفت خودروی پدرش را دزدیده

زن جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: من شیفته رانندگی هستم و خودرو نیز مال پدرم است. من بدون اجازه پدرم آن را برداشته بودم كه با دیدن پلیس ترسیدم و خواستم فرار كنم.

در پی اظهارات وی، ماموران به استعلام از سامانه پلیس پرداختند و معلوم شد، خودروی پراید مسروقه است. با این كه با مسروقه بودن خودرو هویت مالك آن مشخص شده بود، زن بازداشت شده همچنان مالك خودرو را پدرش معرفی می كرد. ماموران برای مشخص شدن موضوع همراه وی به خانه پدری اش رفته و با صاحبخانه كه مرد میانسالی بود، به گفت وگو پرداختند اما او ادعا كرد زن جوان را نمی شناسد.

در همین موقع زن فریاد زد مرد صاحبخانه دروغ می گوید، او شوهرم است و با همدستی یكدیگر سرقت می كنیم.

به همین دلیل ، ماموران مرد میانسال را بازداشت و همراه زن جوان به پلیس آگاهی منتقل كردند.

متهم نوجوان در اظهاراتش گفت: ۲ سال پیش در دام اعتیاد گرفتار شدم. با سرقت پول و اموال خانه مان از یك قاچاقچی موادمخدر (شیشه) و كریستال می خریدم.

متهم اضافه كرد: وقتی خانواده ام متوجه اعتیادم شدند، با من بدرفتاری كردند. من هم از خانه مان فرار كرده و با این مرد قاچاقچی ازدواج كردم. او مرا مجبور به سرقت و فروختن مواد مخدر كرد.

شوهر، زنش را مجبور به سرقت می كرد

متهم گفت: شوهرم مرا مجبور می كرد سوار خودروهای عبوری شوم و پس از جلب اعتماد رانندگان با آنها ارتباط دوستی برقرار كنم. با این ترفند او ما را تعقیب می كرد و به منزل مردان غریبه می آمد و با تهدید چاقو خودروهایشان را سرقت می كرد.

متهم اضافه كرد: در برخی مواقع نیز خودم خودروها را می دزدیدم و او به كمك دوستان سابقه دارش خودرو ها را می فروخت.

وی تصریح كرد: علاوه بر آن دختران و پسران نوجوان را در منجلاب اعتیاد گرفتار می كردیم.

در پی اعتراف متهم، شوهر او نیز كه یك دزد و قاچاقچی سابقه دار بود، به همدستی با همسرش اعتراف كرد.

بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند.

تحقیقات تكمیلی از این زوج متهم برای مشخص شدن دیگر جرایمشان و دستگیری همدستان فراری آنها ادامه دارد.... / جام جم آنلاین