اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن جوان روی شوهر موقتش اسید پاشید


زن جوان وقتی با مخالفت همسر صیغه‌ای‌اش با ازدواج دایم روبه‌رو شد، روی او اسید پاشید. او در بازجویی‌ها اعتراف كرده است كه روز حادثه، یك بطری اسید را با خود به محل قرار با قربانی برده بود.

روزنامه اعتماد: زن جوان وقتی با مخالفت همسر صیغه‌ای‌اش با ازدواج دایم روبه‌رو شد، روی او اسید پاشید. او در بازجویی‌ها اعتراف كرده است كه روز حادثه، یك بطری اسید را با خود به محل قرار با قربانی برده بود.

حادثه در روز ٢٦ فروردین ماه اتفاق افتاد آن هم وقتی كه زن جوان در هتل منتظر همسر سابقش بود تا با او ازدواج كند. او در اعتراف‌هایش به پلیس گفت: چند ماه قبل به عقد موقت حمید درآمدم و قرار شد با هم ازدواج دایم كنیم.

این چند ماه را با هم بودیم و همه‌چیز به خوبی پیش می‌رفت تا اینكه ناگهان حمید با من سر ناسازگاری گذاشت و گفت كه به هیچ قیمتی نمی‌خواهد با من ازدواج كند.

در نوبت‌های مختلف و به بهانه‌های متفاوت سعی كردم تا او را راضی كنم كه به ازدواج با من رضایت بدهد اما تمام تلاش‌هایم بی‌نتیجه بود. تا اینكه تصمیم گرفتم او را به هتلی دعوت كنم و بعد از صحبت‌های نهایی نظرش را برای ازدواج با خودم برگردانم.»

زن جوان اضافه كرد: «روز حادثه با حمید در هتلی قرار گذاشتم و برای آخرین بار حرف‌های ناگفته‌ام را به او زدم. به هر حال من او را دوست داشتم و كم‌توجهی‌هایش آزارم می‌داد. می‌خواستم با حرف‌هایم او را راضی كنم تا از تصمیم خود درباره قطع ارتباط مان صرف‌نظر كند اما وقتی با او صحبت كردم ،حرف‌های گذشته‌اش را تكرار كرد و گفت: نمی‌خواهد با من ازدواج كند. وقتی این حرف‌ را زد من هم عصبانی شدم و بطری اسید را كه از خانه با خودم آورده بودم رویش ریختم.»

 این زن جوان پس از چند روز سكوت لب به اعتراف گشوده بود و درباره اسیدپاشی روی همسر موقتش صحبت كرد. متهم دلیل این كار را خودداری مرد جوان از ازدواج دایم با او اعلام كرده بود.

این ماجرا از روز پنجشنبه ٢٦ فروردین با اطلاع ماموران كلانتری فیاض‌بخش از وقوع یك فقره اسیدپاشی روی مردی جوان با خبر شدند و به سرعت به محل حادثه مراجعه كردند. با حضور تیمی از آنها در بیمارستان امام رضا(ع) مرد جوان ادعا كرد دچار اسیدپاشی از سوی همسرش شده است.

مرد ٢٩ساله كه تحت درمان قرار داشت، گفت: «برای صحبت با همسرم در یك هتل قرار گذاشتم تا اختلافات‌مان را رفع كنیم اما دقایقی بعد، كارمان به جدال لفظی كشید، همسرم نیز یك لیتر اسید روی من پاشید.»

این در حالی بود كه زن جوان پس از بازداشت به اتهام اسیدپاشی، منكر ارتكاب به جرم شد. سرهنگ حمید رزمخواه، رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با اعلام جزییات پرونده به میزان گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به اسیدپاشی اعتراف و علت آن را خودداری قربانی از ازدواج با او اعلام كرده است. به گفته سرهنگ رزمخواه متهم پس از تكمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
ماجرای عجیب اخاذی زن و شوهر جوان | وقتی به هوش آمد خودم را با یک زن در خانه تنها دیدم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوردن اسید توسط زن جوان به اجبار شوهر!


بنابر اعلام پلیس مردی پس از پاشیدن اسید روی صورت همسرش او را مجبور به خوردن اسید كرد.

خبرگزاری ایسنا:  بنابر اعلام پلیس هند، مردی پس از پاشیدن اسید روی صورت همسرش او را مجبور به خوردن اسید كرد.

پلیس با بیان اینكه متهم پس از ارتكاب به این جنایت متواری شد، اعلام كرد: این زن پس از وقوع این حادثه به بیمارستان منتقل شد و اكنون در حال دست و پنجه نرم‌كردن با مرگ و زندگی است.

بنابر اعلام رسانه‌های داخلی هند، این زن 22 ساله چند سال پیش با «سوجوی» آشنا شد تا این كه چند ماه گذشته با یكدیگر ازدواج كردند اما پس از برگزاری مراسم، «سوجوی» به تدریج نارضایتی خود را از ازدواج با همسرش نشان داد.

پدر قربانی گفت: «سوجوی» برای اذیت كردن دخترم از او در خواست كرد تا مبلغ زیادی پول از من قرض كند اما توانایی مالی من به گونه‌ای نبود كه نیازهای دامادم را برطرف كنم و همین بهانه‌ای شد تا او دخترم را مورد شكنجه قرار دهد.

یكی از همسایه‌های این خانواده به پلیس گفت: شب حادثه صدای این زن را شنیدم كه درخواست كمك می‌كرد پس از ورود به خانه این زن را درحالی كه صورتش سوخته بود، دیدم و او را به بیمارستان منتقل كردم.

 پلیس پس از دریافت شكایت پدر قربانی عملیات جستجو برای یافتن داماد را آغاز كرد.