اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن جوان در یك برنامه زنده تلویزیونی با اسلحه خودكشی كرد



 

 رسانه های دولتی آمریكا از خودكشی یك زن جوان در برنامه ای تلویزیونی و در مقابل بینندگان با استفاده از اسلحه خبر دادند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «بلر میلر» گوینده شبكه تلویزیونی در ایالت «كارولینای شمالی» در مصاحبه ای تصریح كرد كه عصر روز گذشته یك زن جوان حین اجرای مسابقه در مقابل دوربین با شلیك گلوله به سرش خودكشی كرد.

به گزارش ایسنا، این گوینده در ادامه به پایگاه اطلاع رسانی شورت نیوز، گفت: این حادثه در ساعت ۱۷ به وقت محلی رخ داد و باعث شد تا برنامه به طور كامل قطع شود.

همچنین در پی انجام تحقیقات صورت گرفته توسط كارشناسان و بازرسان پلیس ایالت «كارولینای شمالی» مشخص شد كه این زن اسلحه را در داخل لباسش مخفی كرده بود.

البته تاكنون انگیزه این زن از این اقدام مشخص نشده است؛ چرا كه ماموران موفق نشدند از داخل كیف دستی این زن جوان یادداشتی بیابند.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
اسلحه كشیدن یك نماینده اردنی در برنامه زنده تلویزیونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت گردنبند یک زن در برنامه زنده تلویزیونی +تصاویر



اخبار حوادث - سرقت گردنبند یک زن در برنامه زنده تلویزیونی +تصاویر

به یک زن برزیلی درست در حین مصاحبه تلویزیونی درباره میزان بالای جرایم در منطقه، دستبرد زده شد! 

این زن که نامش برده نشده است در مصاحبه ای درباره کمبود پلیس در روز شکایت می کرد که ناگهان یک دزد سعی در ربودن گردنبند طلای وی کرد. گرچه دزد موفق به ربودن گردنبند نشد ، ولی در حین تلاش، زنجیر نازک طلا را پاره کرد و به سمت ترافیک خیابان فرار کرد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت گردنبند

 
خبرنگار تلاش کرد تا دزد را بگیرد ولی دزد بسیار سریع تر از خبرنگار بود. مشهور است شهر ریو دوژانیرو برزیل میزان جرائم بسیار بالایی دارد. تنها در ماه آگوست سال گذشته 406 کشته در شهر و حومه آنجا وجود داشت و در سال پیش از آن نیز 40 درصد افزایش جرم برآورد شده بود. در همان ماه حدود 629 دزدی در وسایل نقلیه عمومی گزارش شده بود.

اخبار حوادث - پرداد