اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن جوان تنها 8 ساعت همسرش را تحمل کرد


زنی در دادگاه خانواده گفت: تنها توانستم 8 ساعت در کنار شوهرم زیر یک سقف زندگی کنم و حالا درخواست طلاق دارم.

زنی در دادگاه خانواده گفت: تنها توانستم 8 ساعت در کنار شوهرم زیر یک سقف زندگی کنم و حالا درخواست طلاق دارم.
 
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی فریبرز مردانی رئیس شعبه 271 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این پرونده با اشاره به اینکه من و شوهرم تنها 8 ساعت با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کردیم و بعد از آن متوجه شدیم که نمی‌توانیم ادامه دهیم، اظهار داشت: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم.

وی با بیان اینکه طی این 8 ساعت زندگی نتوانستیم با رفتار‌های یکدیگر کنار بیایم، گفت: شوهرم به من وکالت داده است تا از هم جدا شویم.

زن 32 ساله در ادامه عنوان کرد: من پزشک بوده و شوهرم شغل آزاد دارد ولی به هیچ وجه از نظر رفتاری با یکدیگر هماهنگی نداریم و باید از هم جدا شویم.

وی افزود: شوهرم خود با دادن وکالت طلاق به من، کار بزرگی در حق هر دویمان کرد چون من و او هیچ‌گونه تفاهمی نداشته و باید زودتر از این‌ها از هم جدا می‌شدیم.

زن با اشاره به اینکه من و شوهرم یک ماه با هم عقد بوده و بعد زیر یک سقف رفتیم، بیان کرد: تمام مهریه‌ام را به شوهرم می‌بخشم و می‌خواهم هر چه زودتر از او جدا شده و از این زندگی رها شوم.

وی عنوان کرد: شوهرم طی این 8 ساعت بیشتر از 10 بار در خصوص شغلم از من ایراد گرفت و همه این اختلافات بعد از رفتن زیر یک سقف صورت گرفت.

زن بار دیگر در برابر قاضی مردانی گفت: خوشحالم از اینکه بعد از 8 ساعت متوجه اشتباهم شدم و مدت زندگی مشترکمان بیشتر نشد.

وکیل مرد در دادگاه خانواده بیان کرد: من از سوی مرد وکالت برای طلاق دارم و زن در خصوص مهریه و نفقه‌اش هیچ ادعایی ندارد.

قاضی مردانی رئیس شعبه 271 مجتمع قضایی خانواده ونک، بعد از شنیدن اظهارات زن، حکم طلاق را صادر کرد.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
تحمل رعد و برق در ۷۳ ساعت توسط دیوید بلین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فاش شدن راز قتل زن جوان پس از پنج ساعت



فاش شدن راز قتل زن جوان پس از پنج ساعت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: راز قتل زن جوانی که نیمه شب شنبه به قتل رسیده بود پس از پنج ساعت از قتل، فاش و قاتل دستگیر شد.

به گزارش تهران امروز سرهنگ حسین حسین‌زاده اظهار داشت: نیمه شب شنبه با تماس فردی که صاحب‌خانه مقتول بود ‌ مبنی بر وقوع قتلی در منزل خود کارآگاهان ویژه به محل قتل حاضر شدند.وی افزود: مقتول زن جوان 22 ساله‌ای به نام نسرین است که پس از طلاق از همسر خود به دلیل اعتیاد با فرزند خود چند سالی را تنها زندگی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان پس از حضور در صحنه قتل پس از مواجه با جسد زن جوان با بررسی‌های صحنه جرم متوجه شدند قتل زن جوان در ساعت سه نیمه شب توسط ضربات زیاد چاقو به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان صحنه جرم از آثار به جا مانده از صحنه قتل و با بررسی‌های مختلف صحنه جرم متوجه اثر انگشت فردی روی در و دیوار خانه شده که پس از تحقیقات متوجه شدند اثر انگشت‌ها متعلق به همسر سابق مقتول است. حسین‌زاده با بیان اینکه صاحب‌خانه مقتول متوجه مشاجرات بین قاتل و مقتول شده بودند، بیان داشت: به گفته این شاهد‌، مردی در حالی که صورت خود را پوشانده بود پس از سر و صدای مشاجره و درگیری به سرعت از منزل فرار کرد./تهران امروز