اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن جوان به خاطر یک نرم کننده مو گردن نامزدش را برید/ پلیس: 700 هزار مرد قربانی خشونت همسرانشان شدند+عکس



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - زن جوان به خاطر یک نرم کننده مو گردن نامزدش را برید/ پلیس: 700 هزار مرد قربانی خشونت همسرانشان شدند+عکس

"جما هالینگز" 37 ساله به خاطر جر و بحث بر سر یک نرم کننده مو به سمت نامزدش "پاول کرک پاتریک" 30 ساله حمله ور شد و گردنش را با یک شیشه شکسته برید و سپس با ضربات چکش بر سر او کوبید و نامزدش را با ضربات سنگین به یک قدمی مرگ کشاند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ماه گذشته زنی که گردن نامزدش را با یک شیشه شکسته شکافت و سپس با ضربات سخت چکش استخوان سرش را شکست، به 8 سال زندان محکوم شد.

"جما هالینگز" 37 ساله،به دلیل خشونت شرورانه و وارد کردن صدمات جسمانی شدید به نامزد خود، در زندان به سر می برد. "پاول کرک پاتریک"30 ساله در اثر حمله وحشیانه این زن از شکستگی جمجمه سر و بریدگی از ناحیه  گردن و بالای چشمش رنج میبرد .

بعد از بررسی ها در دادگاه پرستون،کاراگاه جنی بری می گوید: قربانی اقای "کرک پاتریک" از صدمات بسیار وحشتناکی رنج میبرد که میتوانست به مرگ او ختم شود.

او افزود:این یکی از بی رحمانه ترین خشونت های  داخلی بود که تا به حال در طول دوره خدمت خود دیده بودم.

پلیس قربانی را در حالی که از خانه نامزدش در ایالت لانکشیر(شمال غربی انگلیس) فرار کرده بود و از شدت صدمات وارده کف خیابان افتاده بود،پیدا کرد.

خانم کاراگاه بری بیان داشت:زمانی که افسران، قربانی را در وسط خیابان به حالت درازکشیده و بیهوش پیدا کرده بودند،وی دلیل صدماتش را به یاد نداشت و حواس خود را کاملا از دست داده بود.

او بعد از این که کمی حالش بهتر شده بود در گفت و گویی به مامورین پلیس گفت: آن زن بعد از یک جرو بحث بی مورد بر سر نرم کننده مو، به سمت من حمله ور شد و مرا با ضربات وحشیانه خود تا سرحد مرگ کشاند.

پلیس اظهار داشت:در مورد خشونت ها علیه مردان به اندازه خشونت هایی که برروی زنان صورت میگیرد گزارش های کمتری وجود دارد.

کاراگاه بری در ادامه بیان داشت:موضوع خشونت و تجاوز یکی از مهمترین اولویت های ما در اداره  پلیس است و من میخواهم از تمام کسانی که از این دست تجربه ها در زندگی خود دارند،چه زن و چه مرد، جسارت کنند و آن را به پلیس گزارش دهند.

وندی چاپل، افسر ارشد اداره پلیس گفت: "جما هالینگز" یک مجموعه  از بدترین حمله های خشونت امیز را بیش از2 روز،با انواع سلاح سرد بر روی نامزدش صورت داده است.قربانی  اقای "کرک پاتریک" متحمل صدمات وحشتناکی شده است که باید تحت درمان های بسیاری باشد.

این افسر افزود:هر انسانی حق دارد که احساس امنیت کند.تمام مورد های خشونت و تجاوز صرف نظر از اینکه قربانی مرد است یا زن،از مهمترین اولویت های پلیس است که ان را بسیار جدی رسیدگی میکند.

راچل هورمن یک وکیل متخصص در باب خشونت و تجاوز گفته است: مردان اغلب از اینکه به مراجع قانونی گزارش دهند احساس شرمندگی میکنند.این برای مردان بسیار سخت تر است که پا پیش بگذارند به دلیل حالت های مردانگی و این که یک مرد باید سخت و محکم باشد.اما انها نباید احساس خجالت کنند چرا که انها تنها مورد نیستند و قبل از انها موردهای مشابهی وجود داشته است.پلیس اصرار دارد که تمام قربانبان این دست سوء استفاده ها باید از مراجع قانونی کمک بخواهند و درباره ان با کسی صحبت کنند.

طبق امارهای پلیس فقط  700 هزار نفر قربانی خشونت علیه مردان، در سال 2012 و 2013 گزارش شده است و در سالهای قبل از آن هم مورد های بسیاری بوده است.

کلیو گرانشاو، رییس پلیس ایالت لانکشیرو کمیسر جنایی میگوید: سوءاستفاده و تجاوز به یک فرد مسأله ای است که بر روی تمام قسمت های جامعه تاثیر میگذارد و بنابراین اداره پلیس انرا خیلی جدی پیگیری خواهد کرد.این بسیار ضروری است که تمام قربانیان چه مرد و چه زن ، احساس شجاعت کنند ، جلو بیایندو به پلیس اعتماد کنند.شجاعتی که در این مورد توسط اقای "کرک پاتریک" نشان داده شده بود،برای همه قابل تحسین است.

"پاول کرک پاتریک" بعد از یک ماه از آن حمله وحشتناک ،حالا میتواند حرکت کند.و اکنون که عدالت صورت گرفته است و "جما هالینگز" در زندان به سر میبرد،وی میخواهد تا آنجایی که امکان دارد از این زن دور باشد و یک شروع تازه را اغاز کند. وی تلاش می کند تا همه آن واقعه را فراموش کند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دخالت مرد شجاع، زن جوان را از خشونت شوهر نجات داد‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ربودن زن جوان بخاطر 450 هزار تومان/ درخواست بی‌شرمانه مرد تبهکار پس از آزادی قربانی



یکی از اعضای باند گروگانگیری در جنوب پایتخت، راهی بازداشتگاه پلیس شد.

  ساعت 19:35 یازدهم آبان ماه برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد دستگیری آدم‌ربا در آدرس  تهران - شهرری، میدان ساعی سریعا ماموران کلانتری 131شهرری به موقعیت اعزام شدند.

با حضور ماموران، شخصی به هویت "رحیم" که تبعه افغانستان بود به واحد مراجعه و بیان داشت؛ همسرم به هویت "افسانه" 3 هفته پیش در آدرس کهریزک خودرو‌ای زرد رنگ را که 2 نفر سرنشین داشت به سمت حسن آباد ( منزل خواهرش) سوار شده که این افراد همسرم را به  قزوین برده و 2 هفته در منزلی به زور نگه داشته و با بنده تماس گرفتند و درخواست پول کردند.

وی افزود: من نیز مبلغ 450000 تومان کارت به کارت کردم که هفته پیش همسرم را رها کرده و او بدون هیچ جراحت و مشکلی به منزل برگشت تا اینکه روز گذشته فرد آدم‌ربا با موبایل همسرم تماس گرفت و وی را تهدید کرد که اگر سر قرار حاضر نشود و با وی رابطه نامشروع نداشته باشد، عکس هایی که از همسرم در داخل گوشی دارد را پخش می کند.

شاکی ادامه داد: همسرم با آنها در آدرس شهر ری، روبروی مترو شهرری قرار ملاقات گذاشت و او را دستگیر کردیم.

گفتنی است، متهم  به هویت "غلام" توسط مامورین به کلانتری منتقل گردید.
 
  اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران