اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن جوان برای اثبات یک جنایت دست به کار وحشتناکی زد(+عکس)



یک قربانی حمله جنسی پس از حمله مرد متجاوز که به سمتش یورش برده بود ،قسمتی از گوشت بدن او را به عنوان مدرک برای پلیس، با دندان‌هایش جدا کرد و اثبات کرد که به او تجاوز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "آدل باربر" قربانی تجاوز جنسی در مصاحبه تلویزیونی به شبکه خبری ITV انگلیس گفت : در طول این تجاوز جنسی با دندان هایش قسمتی از گوشت بدن متهم را جدا کرد تا برای پلیس DNA متهم را برای دستگیری اش فراهم کند و سپس با قدرت تمام فرار کرد.

در کمال ناباوری این تجاوز 10 سال بعد از اولین تجاوزی که به " آدل" توسط همین فرد شده بود، اتفاق افتاد، اما 10 سال پیش این متجاوز مورد پیگرد قانونی قرار نگرفته بود و از آن زمان  آزادانه  در خیابان ها می چرخید.

در همه سالهای گذشته ، این حس انتقامی که " آدل " نتوانسته بود از این مرد متجاوز بگیرد او را ترغیب می کرد تا این بار اجازه ندهد این مرد شیطان صفت  از چنگش فرار کند.

این مادر 29 ساله از اینکه نامش فاش نشود،چشم پوشی کرده و با شجاعت در برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا کرده بود.

او در این برنامه رو به مجریان گفت: او به طرز وحشیانه ای به سمتم یورش برد و من تلاش کردم تا با دندان قسمتی از بدن متجاوز را جدا کنم و به این ترتیب میتوانستم اثبات کنم این رابطه به هیچ عنوان مورد رضایت من نبوده است و تجاوز محسوب می شود.

وی افزود: من تلاش کردم تا موجب درد بسیاری برای او شوم و تا آنجایی که ممکن است این مرد شیطانی را از خود دور کرده و بتوانم فرار کنم.

"آدل" میگوید او در حال رفتن به خانه اش از یک مطب دکتر بود که این مرد غریبه که در گذشته نیز به او تجاوز کرده بود به سمتش دوید و او را به طرف دیوار پرت کرد.

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز جنسی

 

طبق گفته " آدل" این حمله بی شرمانه  نزدیک غروب و در ساعت 5 عصر رخ داد.

او در ادامه بیان کرد ،زمانی که مرد متجاوز خیلی به او نزدیک شد ، با دندان هایش قسمتی از بدن آن مرد را جدا کرد و سپس ناخن هایش را در چشم ها و پوست او کشید و تلاش کرد تا DNA بیشتری در زیر ناخن هایش برای  اثبات این تجاوز و هویت متجاوز جمع آوری کند.

او سپس با سرعت هرچه تمام ازآنجا فرار کرد.

"آدل" در حالی که قسمتی از گوشت بدن او را در دهانش نگه داشته بود تا خانه اش دوید و اولین کاری که قبل از گفتن این حمله وحشتناک به همسرش ، انجام داد به سرعت با پلیس تماس گرفت.

او خطاب به بینندگان تلویزیون گفت: 10 سال پیش بعد از اولین تجاوز من آشفته بودم چرا که دختری ساده ، بی تجربه و جوان بودم و نتوانستم به پلیس اثبات کنم که این مرد به من تجاوز کرده است چرا که مدارک کافی برای اثبان آن وجود نداشت.

این مرد متجاوز به نام " فرنیندا مانیلا" 28 ساله از روی DNA که خانم " آدل" فراهم کرده بود هویت سازی شد و سرانجام توسط پلیس دستگیر شد.

" مانیلا" هفته گذشته در دادگاه برای چند فقره تجاوز جنسی محکوم شد.

به دلیل مشکلات روانی این متهم ، او طبق دستور قاضی به یک بیمارستان روانی حفاظت شده فرستاده شد.

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران
 


ویدیو مرتبط :
دزد جنایت کار با لگد زد به صورت دختر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرکرده معتادان به خاطر ترساندن دوستانش دست به جنایت زد/ کشف جسد پسر جوان در کانال فاضلاب + عکس



مردی معتاد که در پاتوق معتادان شهر دست به جنایت زده بود،‌ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 22:00 مورخه 12/11/1393 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره کشف جسد ناشناس در داخل حفره فاضلاب واقع در اتوبان شهید یاسینی به کلانتری 128 تهران نو اعلام شد .

با حضور مأمورین در محل کشف جسد و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که جسد متعلق به جوانی حدودا 30 ساله بوده که دست و پا و گردنش از پشت سر با پارچه و کمربند بسته شده است .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی تیم پزشکی مشخص شد که علت مرگ ناشی از فشار بر عناصر حیاتی گردن بوده است ؛ پرونده مقدماتی باموضوع "قتل عمد" تشکیل و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار,اخبارحوادث, جنایت


شناسایی جسـد مقتول :
با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در اولین مرحله از تحقیقات اقدام به شناسایی هویت جسد ناشناس ( مقتول ) بنام "علیرضا" ( 32 ساله ) کردند که خانواده اش در یکی از شهرهای شمالی کشور زندگی می کنند .
 
با شناسایی خانواده مقتول ، تحقیقات از آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و مشخص شد که مقتول چند روز قبل از مرگ و پس از مرخصی گرفتن از محل کارش واقع در یک پیتزا فروشی در منطقه نارمک تهران - میدان نبوت ، به محل زندگی خانواده اش در شمال کشور رفته و در تاریخ 12/11/1393 ، در حالیکه نزدیک به 400 هزار تومان وجه نقد و یک دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی یک میلیون تومان همراه خود داشته مجددا به تهران بازگشته است .

تحقیقات پلیسی :
باتوجه به اطلاعات بدست آمده از خانواده ی علیرضا مبنی بر اینکه وی در زمان مراجعت به تهران "وجه نقد" و "گوشی موبایل" همراه داشته اما در زمان کشف جسد هیچکدام از این اموال از وی کشف نشده بود ، لذا بررسی فرضیه "ارتکاب جنایت با انگیزه سرقت" در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .

بررسی سوابق علیرضا نشان داد که وی پیش از این به مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد داشته اما اظهارات خانواده اش حکایت آن داشت که او ظاهرا اقدام به ترک مصرف مواد نموده است ؛ طرح موضوع ترک اعتیاد مقتول از سوی خانواده در حالی مطرح شده بود که محل کشف جسد مکانی است که معتادین در آنجا اقدام به مصرف موادمخدر نموده و بعضا در همانجا نیز زندگی می کنند .

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند جوانی بنام "کاظم . م" ( 30 ساله ) که به مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد داشته و از نظر قدرت بدنی نسبتا خوبی برخوردار بوده و معتادین نیز به نوعی از او حساب بری دارند ، اقدام به زورگیری از معتادین و افراد مراجعه کننده به محل پاتوق معتادین واقع در حفره فاضلاب  محل کشف جسـد می کند ؛ با شناسایی هویت کاظم ، سوابق وی مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که او یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت های مقرون به آزار ، زورگیری و موادمخدر بوده که به تازگی از زندان آزاد شده است .

اخبار,اخبارحوادث, جنایت


دستگیری کاظم :
با توجه به دلایل و شواهد بدست آمده و احتمال وقوع جنایت توسط کاظم ، محل سکونت وی در منطقه تهرانپارس – خیابان 216 شرقی شناسایی و کارآگاهان در مورخه 13/04/1394 اقدام به دستگیری وی کردند .

کاظم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در اظهارات خود با اعتراف صریح به درگیری با مقتول در مورخه 12/11/1393 به کارآگاهان گفت : زمانیکه به داخل حفره فاضلاب [ محل کشف جسد ] مراجعه کردم ، از طریق افراد معتادی که در آنجا زندگی می کردند به من خبر دادند که جوانی که گویا پیش از این نیز به مصرف مواد اعتیاد داشته ، برای مصرف مواد به آنجا آمده است ؛ با مراجعه ی به این جوان و دیدن ظاهر مرتب وی اطمینان پیدا کردم که او حتما با خود پول و اموال باارزشی دارد و به همین علت تصمیم به زورگیری گرفتم اما او در برابر من مقاومت کرد ؛ به همین علت و برای آنکه مابقی معتادین حساب کار خودشان را داشته باشند ، با او درگیر شده و پس از آنکه با تهدید چاقو اقدام به زورگیری گوشی تلفن همراه و پول های همراهش نمودم ، دست و پا و گردن وی را با پارچه و کمربند بسته و در همان وضعیت رها کردم و افراد حاضر در صحنه را نیز تهدید کردم که کسی حق کمک کردن به آن شخص را ندارد و دیگر اطلاعی از مرگ وی ندارم " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده ( کشف گوشی تلفن همراه مقتول از متهم و ... ) و اعتراف صریح متهم به درگیری با مقتول و بستن عناصر حیاتی گردن وی بوسیله کمربند متعلق به مقتول که منجر به فشار شدید به گردن و مرگ ناشی از خفگی شده ، متهم با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 


اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران