اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن جوان با دستان شوهرش خفه شد



زن جوان با دستان شوهرش خفه شد

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری مردی كه اقدام به قتل همسرش كرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین بارونی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: خبر وقوع یك فقره فوت مشكوك در تاریخ ۲۴ تیرماه سال جاری به مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد كه به دنبال آن ماموران انتظامی در محل حاضر و با جسد زنی به نام «رقیه» كه در یكی از اتاق های خانه افتاده بود، روبرو شدند.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به فوت مشكوك این زن، ماموران تحقیقات خود را آغاز و در گام نخست به بازجویی از همسر متوفی پرداختند كه وی در اظهارات اولیه خود مدعی شد كه صبح، هنگامی كه به خانه آمده با جسم بی جان همسرش در یكی از اتاق ها روبرو شده و بلافاصله با اورژانس تماس گرفت.

وی با اشاره به اظهارات ضد و نقیض همسر متوفی، خاطرنشان كرد: اظهارات ضد و نقیض و غیرمنطقی همسر زن فوت شده ظن ماموران را برانگیخت و سبب شد كه ماموران وی را برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل كنند.

به گفته بارونی، متهم در بازجویی ها و رویت ادله و شواهد پزشكی موجود سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت كه در پی بروز اختلافات خانوادگی همسرش را با دستانش خفه كرده و پس از آن برای صحنه سازی با اورژانس تماس گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر هویت متهم به قتل را «الف – الف» ۳۸ ساله عنوان كرد و به ایسنا گفت: متهم پس از تشكیل پرونده برای ادامه رسیدگی به روند جرم به دادسرا منتقل شد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
شک زن به شوهرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان لاغر شد، شوهرش فرار كرد



 

 

زن جوان لاغر شد، شوهرش فرار كرد

 

مردی كه همسرش به علت بیماری با كاهش وزن روبه‌رو شده بود، او را از خانه بیرون كرد و خودش هم متواری شد.



زن جوانی با حضور در شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده، دادخواست مطالبه مهریه خود را به این شعبه ارائه كرد.



این زن ۳۱ ساله به قاضی حسن عموزادی، رئیس شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده گفت: شوهرم مرا از خانه بیرون كرد و وقتی كه به خانه برگشتم متوجه شدم كه او و مادرش خانه را ترك كرده‌اند. هرچه به دنبال آنها گشتم، هیچ نشانی پیدا نكردم.



وی ادامه داد: حدود ۱۰ سال قبل با همسرم كه یك سال از من كوچك‌تر بود، آشنا شدم و مدتی بعد با مهریه ۳۵۰ سكه با او ازدواج كردم كه ثمره این ازدواج ۲ فرزند بود.



زن جوان گفت: مدتی قبل به دلیل بیماری بیش از ۳۰ كیلوگرم از وزن من كم شد و شوهرم كه از این وضعیت به شدت ناراحت بود، شروع به ناسازگاری كرد.



وی ادامه داد: شوهرم با تحریك مادرش مرا از خانه بیرون كرد و به من گفت تا زمانی كه بیماری خود را درمان نكردی، حق برگشتن به خانه را نداری.



زن جوان در ادامه اظهاراتش گفت: من هم بعد از اینكه به خانه پدرم رفتم، شروع به مداوای بیماری خود كردم و متوجه شدم كه لاغری شدید من به خاطر پركاری تیروئید است.



وی افزود: بعد از مدتی كه وضعیت من رو به بهبودی بود، ‌به خانه همسرم برگشتم تا موضوع را با او درمیان بگذارم ولی با خانه خالی روبه‌رو شدم و فهمیدم كه شوهرم به همراه مادرش از آنجا رفته‌اند.


زن جوان گفت: انگیزه من از مطالبه مهریه این بود كه همسرم را پیدا كنم تا علت این رفتار او را با خودم، دریابم.


قاضی عموزادی بعد از شنیدن اظهارات زن جوان،‌ رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده و حضور ۴ شاهد برای تأیید اظهارات زن جوان موكول كرد..../ خبرگزارى فارس