اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن جوان، خود و همسرش را به آتش کشید


روز گذشته، ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، از مرگ مرد جوانی در بیمارستان امام رضا(ع) خبر دادند که به همراه همسرش و به خاطر سوختگی شدید از روز قبل بستری شده بود.

روزنامه خراسان: روز گذشته، ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، از مرگ مرد جوانی در بیمارستان امام رضا(ع) خبر دادند که به همراه همسرش و به خاطر سوختگی شدید از روز قبل بستری شده بود.

بررسی های پلیس با استناد به اظهارات شاهدان نشان داد: ساعت 23:30 شنبه گذشته زن جوانی به خاطر استفاده شوهرش از مواد مخدر صنعتی شیشه با وی به مشاجره پرداخت.این زن که قصد داشت شوهرش را از این کار منع کند در حالت عصبانیت ظرف حاوی بنزین را به داخل حیاط آورد و آن را روی خود و همسرش ریخت و ناگهان کبریت را شعله ور کرد و خود را آتش زد.

مرد جوان با دیدن این صحنه وحشت زده به طبقه بالای ساختمان دوید تا از صاحبخانه کمک بخواهد او در حالی که هراسان فریاد می کشید و از صاحبخانه تمنای کمک می کرد دوباره به طرف همسرش دوید تا شعله های آتش را خاموش کند در این حال او که آن لحظه قدرت تصمیم گیری نداشت در را پشت سرش بست و خود برای خاموش کردن شعله ها به همسرش نزدیک شد که ناگهان شعله ها به او نیز که لباس هایش آغشته به بنزین بود سرایت کرد و مرد جوان نیز آتش گرفت.

همسایه ها برای کمک به زوج جوان به سمت آن ها دویدند ولی با در بسته مواجه شدند زمانی همسایگان موفق به گشودن در شدند و با مراکز امدادی تماس گرفتند که زوج جوان نیمه جان بودند. این گزارش حاکی است: این زوج به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند اما تلاش های کادر درمانی برای نجات مرد جوان به نتیجه نرسید او چند ساعت بعد جان خود را از دست داد این در حالی است که همسر وی نیز به کما رفته و حالش بسیار وخیم است.


ویدیو مرتبط :
آتش زدن یک زن توسط همسرش در خیابان !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن سنگدل 3 فرزند خوانده اش را به آتش کشید



زن سنگدل 3 فرزند خوانده اش را به آتش کشید

پلیس از دستگیری زنی خبر داد كه سه فرزند خوانده‌اش را در آتش سوزاند.

پلیس آلمان از دستگیری زنی خبر داد كه سه فرزند خوانده‌اش را در آتش سوزاند.

پلیس آلمان روز گذشته اعلام كرد: در پی وقوع یك مورد آتش سوزی در ساختمانی مسكونی نیروهای آتش نشان به محل اعزام شدند و پس از مهار آتش جسد سه كودك را پیدا كردند.

بنابرگزارش رسانه‌‌های داخلی آلمان، نیروهای پلیس این كشور پس از بررسی شواهد محل حادثه اعلام كردند این زن به قصد عمد خانه را به آتش كشانده و سه كودك 4، 10 و 12 ساله را سوزانده است.

بررسی‌ های پلیس همچنین نشان می‌ دهد كه این سه كودك پیش از آنكه در آتش بسوزند، جراحت‌ های شدیدی بر بدنشان وارد شده بود.

به گفته سخنگوی پلیس آلمان، پدر این سه كودك در زمان وقوع حادثه در منزل نبوده و همسرش تنها مظنون این حادثه است؛ اما تاكنون انگیزه او از ارتكاب به این جنایت مشخص نشده است..../ایسنا