اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن تالشی شوهرش را با چکش کشت



حوادث,اخبار حوادث,زن

زن تالشی شوهرش را با چکش کشت

زن تالشی با ایجاد درگیری ساختگی بین شوهرش و مردی بیگانه، در فرصتی مناسب با استفاده از چکش شوهرش را کشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، زنی در شهرستان تالش به جهت اختلافاتی که با شوهرش داشت برای انتقام‌گیری، شوهرش را در درگیری کشت.

این زن که پس از کشتن شوهرش با ادعای واهی به پلیس اطلاع داد و مدعی شد که دو مرد بیگانه شب هنگام به منزل آنها وارد شده و پس از ضرب و شتم شوهرش از صحنه متواری شده‌اند و شوهرش نیز در حین انتقال به بیمارستان فوت شده است.

این زن که تصور می‌کرد زمینه تبرئه خود و همچنین انحراف در رسیدگی پرونده را مهیا کرده و می‌تواند با خیال راحت و با فریب و نیرنگ به زندگی خود ادامه دهد، هویت واقعی‌اش برای پلیس آشکار شد.

واقعیت با دستگیری دو متهم مورد نظر و انجام تحقیقات از آنان برای پلیس آشکار شد و سپس در اجرای دستور مقام قضایی این زن نیز دستگیر می‌شود.

زن دستگیر شده که هویتش کاملا برای پلیس آشکار شده بود چاره‌ای جز بیان واقعیت ندید و برای پلیس اعتراف کرد برای خلاصی از دست شوهرش زمینه درگیری یکی از متهمان دستگیر شده با شوهرش را فراهم و در حین درگیری با استفاده از چکش شوهرش را مورد حمله قرار داده و مرگش را رقم زده است.

در اجرای دستور مقام قضایی متهم به قتل و یکی از متهمان مرد نیز به اتهام معاونت در قتل راهی زندان شدند./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
شک زن به شوهرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک زن 150 کیلویی با نشستن بر روی شوهرش وی را کشت!



یک زن 150 کیلویی با نشستن بر روی شوهرش وی را کشت!

یک زن آمریکایی با 150 کیلو وزن بعد از درگیری با شوهرش، با نشستن بر روی بدن وی، این مرد 80 کیلویی را کشت.

این روزها اضافه وزن داشتن مشکل اکثر مردم جهان است و آن‌ها دوست دارند به هر شکل ممکن چند کیلویی وزن خود را کم کنند اما این اضافه وزن داشتن گاهی وسیله‌ای می‌شود برای کشتن یک مرد توسط همسرش!

به‌گزارش روزنامه واشنگتن تایمز در سال 1991 یک زن آمریکایی به وزن 150 کیلوگرم در پی یک اختلاف خانوادگی با نشستن بر روی شوهر 80 کیلویی‌اش باعث مرگ وی شد.

این زن سنگین وزن آمریکایی که ظاهرا مورد ضرب وشتم شوهرش قرار گرفته بود، در پی یک اختلاف و درگیری خانوادگی با استفاده از وزن خود به مصاف شوهر رفت و با نشستن بر روی او بدن وی را خرد کرد. مرد مصدوم پس از 11 روز اغما جان خود را از دست داد./نامه نیوز