اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن انگلیسی نامزدش را کشت تا از سرطان درد نکشد



زن 54 ساله‌ای ساکن خانه سالمندان در شهر کرون انگلیس  نامزدش را که مرد 81 ساله‌ای بود به خاطر ابتلا به سرطان به قتل رساند تا به درد و رنج او پایان دهد.

به گزارش پلیس، «هدر دیوید سون» زن 54 ساله انگلیسی پس از آنکه متوجه شد نامزدش دیوید پاترسون 81 ساله به بیماری سرطان مبتلا شده، وی را با فشردن بالش روی صورتش در خواب خفه کرد.


پلیس می‌گوید این زن ادعا کرده مقتول به خاطر مردن توسط وی می‌باید از وی سپاسگزار می‌بود چون به درد و رنج او پایان داده است.


قاضی پرونده می‌گوید این زن دچار مشکلات روحی و توهمات شدیدی است، وی بزودی به خاطر این قتل به 9 سال زندان محکوم خواهد شد.این زن پس از دستگیری گفته نامزدش  ، در خانه سالمندان دچار رنج و عذاب زیادی بوده و به خاطر ابتلایش به سرطان بسیار لاغر شده بود و نمی‌توانست غذا بخورد و او با این اقدام به رنج و دردهایش پایان داده است.


 اخبار حوادث  - ایران 


ویدیو مرتبط :
افتتاح کلینیک درد بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیش زنبورهاسلامتی را به زن انگلیسی برگرداند



 

نیش زنبور عسل

 

یک زن انگلیسی با کمک نیش ۱۵۰۰ زنبور عسل توانست با بیماری خود مبارزه کند و روی پاهایش بایستد.

 

این زن ۴۵ ساله به خاطر ابتلا به بیماری ام اس زمینگیر بود. او خود را در مدت ۱۸ ماه در معرض نیش زنبورهای عسل قرار داد تا دردها وعوارض این بیماری خطرناک را کاهش دهد.

 

زن انگلیسی با سم درمان کننده زنبورهای عسل هم اکنون می تواند روی پاهایش بایستد.

 

پزشکان می گویند: سم زنبور عسل علاوه بر اینکه دردهای بیماران مبتلا به بیماری ام اس را کاهش می دهد میزان مقاومت بدن انسان را افزایش می دهد.

خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)