اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن انگلیسی: قول می دهم همه را بکشم!


در پی کشته شدن «جیمز فولی» روزنامه‌نگار آمریکایی به دست داعش، یک زن 22 ساله انگلیسی قول داد که اعدام‌های این گروه تروریستی را ادامه داده و به اولین زنی تبدیل شود که اسیران غربی در سوریه را می‌کشد.

خبرگزاری ایسنا: در پی کشته شدن «جیمز فولی» روزنامه‌نگار آمریکایی به دست داعش، یک زن 22 ساله انگلیسی قول داد که اعدام‌های این گروه تروریستی را ادامه داده و به اولین زنی تبدیل شود که اسیران غربی در سوریه را می‌کشد.

پایگاه هافینگتون پست نوشت: «خدیجه داره» که اصالتاً اهل لندن است، با یک مرد سوئدی با نام «ابوبکر» که از تروریست‌های «دولت اسلامی» موسوم به داعش است، ازدواج کرده است.

ابوبکر و خدیجه در سال 2012 به سوریه رفتند و هم‌اکنون به همراه پسرشان با اعضای این گروه تروریستی زندگی می‌کنند. خدیجه با نام «مهاجر شام» در توئیتر مطلب می‌نویسد و علایقش را برای اقدامات تروریستی در سوریه بازگو می‌کند.

در یکی از پیام‌های توئیتری وی که هم‌اکنون مسدود شده است، آمده است: «من می‌خواهم اولین زن انگلیسی باشم که یک تروریست انگلیسی یا آمریکایی را می‌کشد.»

فیلم منتشر شده توسط داعش از قتل جیمز فولی بار دیگر توجه‌ها را به سمت تروریست‌های خارجی که در سوریه می‌جنگند، معطوف کرد. در این فیلم مردی نقاب‌پوش با لهجه‌ای انگلیسی صحبت می‌کند و دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس گفته است که این فرد احتمالاً انگلیسی است.


ویدیو مرتبط :
خوشنویسی انگلیسی منظم و تمیز | دستخط انگلیسی برای نوشتن نقل قول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیش زنبورهاسلامتی را به زن انگلیسی برگرداند



 

نیش زنبور عسل

 

یک زن انگلیسی با کمک نیش ۱۵۰۰ زنبور عسل توانست با بیماری خود مبارزه کند و روی پاهایش بایستد.

 

این زن ۴۵ ساله به خاطر ابتلا به بیماری ام اس زمینگیر بود. او خود را در مدت ۱۸ ماه در معرض نیش زنبورهای عسل قرار داد تا دردها وعوارض این بیماری خطرناک را کاهش دهد.

 

زن انگلیسی با سم درمان کننده زنبورهای عسل هم اکنون می تواند روی پاهایش بایستد.

 

پزشکان می گویند: سم زنبور عسل علاوه بر اینکه دردهای بیماران مبتلا به بیماری ام اس را کاهش می دهد میزان مقاومت بدن انسان را افزایش می دهد.

خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)