اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن ادامه تحصیل را به 10 سال زندگی ترجیح داد


مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد در برابر قاضی این شعبه با اشاره به اینکه 10 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، اظهار داشت:

همسرم حدود یک سال است که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور نزد اقوام من رفته است ولی در حال حاضر هنوز بازنگشته و به من و فرزندانم رسیدگی نمی‌کند.

وی ادامه داد: من حضور یک همسر را در خانه حس نمی‌کنم و می‌خواهم از همسرم جدا شده و بار دیگر ازدواج کنم.

مرد بیان کرد: درست است که خودم با موضوع ادامه تحصیل همسرم موافقت کردم ولی در حال حاضر نمی‌توانم با این امر کنار بیایم.

وی ادامه داد: همسرم از آنجا حتی با ما تماس نگرفته و فقط به فکر تحصیل خودش است. گویی من و فرزندانم را فراموش کرده است.

مرد در ادامه گفت: طلاق می‌خواهم و همسرم باید به ایران آمده و با این موضوع موافقت کند و تنها راه منصرف شدن من این است که او درسش را رها کرده و مانند گذشته در کنار ما باشد.

وی افزود: می‌دانم همسرم هیچ گاه به خاطر ما تحصیلش را رها نمی‌کند چون ما دیگر برایش اهمیتی نداریم.

مرد عنوان کرد: من حاضرم مهریه همسرم که 110 سکه بهار آزادی است را کامل بپردازم ولی از او جدا شده و حضانت فرزندانم را نیز برعهده بگیرم.

وی ادامه داد: من از عهده فرزندانم برمی‌آیم چون وضع مالی خوبی دارم و می‌توانم زندگی با رفاه کامل برایشان فراهم کنم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات مرد، به دلیل عدم حضور زن و نبود شهود، حکمی صادر نکرده و جلسه را به ماه آینده با حضور زن موکول کرد.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
هزینه تحصیل ارشد در مالزی ادامه تحصیل در مالزی کارشناسی ارشد هزینه تحصیل در ما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن بعد از ۵ سال زندگی متوجه پیری زودرس مرد ۲۶ ساله شد



 

زن بعد از ۵ سال زندگی متوجه پیری زودرس مرد ۲۶ ساله شد

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم كه ۵ سال است با او زندگی می كنم، پیری زودرس دارد كه این موضوع را تا امروز با رنگ كردن موهایش از من مخفی كرده بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این زن در مقابل قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینكه باید هرچه سریعتر از این وضع رها شوم، گفت: ما حدود ۵ سال است كه با یكدیگر زندگی می كنیم و طی زندگی، مواردی كه از آن بی خبر بودم را متوجه شدم.

وی با اشاره به اینكه شوهرم بیمار بوده و به پیری زودرس دچار شده است، ادامه داد: شوهرم با اینكه ۲۶ سال دارد ولی موهای سرش سفید شده است و به افراد ۴۰ ساله می ماند.

زن بار دیگر در مقابل قاضی این پرونده با بیان اینكه شوهرم در ابتدای ازدواج برای مخفی كردن بیماریش، موهای خود را رنگ كرد تا من و خانواده ام متوجه این موضوع نشویم، گفت: او حتی در طی زندگی مشتركمان، دست به این كار می زد و زمانی كه بسیار مشغول كار بود و به خود رسیدگی نمی كرد بعد از یك هفته كم كم موهایش سفید شد؛ نمی خواهم در كنار مردی زندگی كنم كه به من اعتماد نكرده و فكر می كند من به خاطر ظاهرش با او زندگی می كنم و خواهان جدایی از او هستم.

وی با اشاره به اینكه ما یك فرزند داریم، گفت: شوهرم بیماری آلزایمر و پیری زودرس خود را از من مخفی كرده و من طی ۵ سال زندگی متوجه آن شدم؛ در واقع او با دروغ و فریب در كنار من به زندگی ادامه داده است.

زن در حضور قاضی این شعبه بیان كرد: جدایی بهترین روش است چرا كه نه تنها من نمی توانم در كنار مردی دروغگو دوام بیاورم بلكه از بیماری او نیز گریزان هستم.

قاضی این پرونده به دلیل عدم حضور مرد و وجود مدارك لازم، حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد.

قاضی این پرونده همچنین گفت: زن و مرد در ابتدای ازدواج و زمان خواستگاری باید تمام مسائل خود حتی مسائل كوچك و پیش پا افتاده را با طرف مقابل خود مطرح كنند تا مشكلاتی از قبیل جدایی پیش نیاید.

خبرگزارى فارس (www.farsnews.com)