اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنی ۴۰ سال نخندید تا جوان بماند + عکس



زن آمریکایی برای جلوگیری از پیری اعتراف کرد که 40 سال است نمی‌خندد.

زنی ۴۰ سال نخندید تا جوان بماند + عکس

 کریستین تس در این‌باره می‌گوید: ظرف 40 سال گذشته هرگز نخندیده‌ام. هنگامی که دوستان و اطرافیان خود را با چروک‌های کنار چشم و لب‌هایشان دیدم تصمیم گرفتم مانع پیری خود شده و لبخند نزنم تا کنار چشم و لب‌هایم چروکی به‌وجود نیاید.

 

پس از انتشار این خبر بسیاری از کارشناسان نظرات متفاوتی در این ارتباط بیان کرده‌اند.

کریستین می‌گوید: هرگز دوست نداشته تا روش‌های مانع پیری، همچون بوتاکس و ژل‌های ضدپیری استفاده کند به همین خاطر 40 سال است که نخندیده تا همیشه جوان بماند.

برخلاف تصورات کریستین، روانشناس آماندا هیلز در این‌باره می‌گوید: خنده در سلامت روان بسیار مهم است. وقتی ما می‌خندیم و لبخند می‌زنیم هورمون خوشحالی در سیستم بدن ترشح می‌شود که با فرآیند احساس خوب همراه است. احساس شادی به انسان‌ احساس جوانی می‌دهد چرا که مسیرهای عصبی در سیستم بدن حس بهتری دارند.

یک متخصص ورزش یوگا نیز در این‌باره می‌گوید: خنده و شادی لازمه زندگی بشر است.  با تمرین‌های متفاوت بر سیستم عضلات بدن می‌توان مانع پیری شد اما راهکار نخندیدن برای مقابله با پیری کاری درست نیست. تصور غلط و رایجی درباره خندیدن و چروک‌های صورت وجود دارد. افرادی که نمی‌خندند همواره چهره‌ای عبوس و ناراحت دارند.

با وجود این کریستین همواره تلاش می‌کند تا برای پیر نشدن نخندد و این حالت را 40 سال است که حفظ کرده است.
اخبارگوناگون - ایران

 


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه ۴۰ سال ۴۰ کاریکاتور کامبیز درم بخش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/زنی که 18 سال ناخنهایش را نگرفته



 

بلند ناخن ترین زن جهان در لاس وگاس آمریكا. وی 18 سال است كه ناخن هایش را نگرفته است.

 

عکس/زنی که 18 سال ناخنهایش را نگرفته