اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنی که همسرش را قربانی رابطه نامشروع کرد



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

خراسان: دادگاه زن و مردی که با کمک یکدیگر شوهر زن را کشته و جسدش را سوزانده بودند به اعدام و زندان محکوم کرد.در یکی از روزهای اسفندماه سال ۸۷، زنی حدود ۳۵ساله با حضور در کلانتری قاسم آباد مشهد از ناپدیدشدن همسرش خبر داد.

با تحقیقات اولیه ماموران پلیس، زن پرده از جنایتی مخوف برداشت و به قتل همسرش به کمک مردی به نام ل اعتراف کرد. با توجه به اظهارات زن، نیروهای پلیس موفق شدند ل را شناسایی و دستگیر کنند و تحقیقات درباره این جنایت توسط بازپرس ویژه قتل عمد وقت مشهد و کارآگاهان اداره جرایم جنایی آگاهی خراسان رضوی آغاز شد. براساس اعترافات متهمان مشخص شد که آن ها از حدود یک سال و نیم قبل از ماجرای قتل با یکدیگر آشنا شده بودند و رابطه مخفی داشتند.

آنها مدتی پس از این رابطه طولانی که باردارشدن زن را نیز به دنبال داشت نقشه توطئه آمیز از سر راه برداشتن تنها مانع این رابطه یعنی همسر زن را طراحی کردند. در ساعات نیمه شب حادثه هنگامی که همسر و فرزندان زن در خواب بودند ل به خانه او رفت تا نقشه شوم را اجرا کند. زن در خانه را باز گذاشت تا ل با میله ای فلزی که در دست داشت وارد خانه شود.ل وارد منزل آن ها شد و درحالی که بچه ها در پذیرایی خواب بودند به داخل اتاق خواب رفت و با واردکردن ۲ضربه به سر مقتول وی را به قتل رساند. سپس به کمک زن جنازه مرد را در پتو پیچید و به صندوق عقب خودرو پیکان ل منتقل کرد. چند ساعت بعد همزمان با طلوع خورشید آن ها به سمت خارج شهر حرکت کردند و در پشت تپه ای در حاشیه جاده نیشابور با ریختن بنزین بر روی جسد آن را سوزاندند.

ل در اعترافاتش گفته بود که با میله فلزی ۲ ضربه به سرمقتول وارد آورده است که مقتول پس از این دو ضربه جان خود را از دست داده است اما نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی نشان داد که علت مرگ فشار جسم خارجی بر عناصر حیاتی گردن و خفگی بوده است هرچند که ضربات میله شکستگی جمجمه را به دنبال داشته است.در پایان جلسه محاکمه ۱۱بهمن امسال در شعبه  ۵ دادگاه کیفری خراسان رضوی برگزار شد. ل به اتهام قتل عمد به اعدام با طناب دار و از نظر جنایت بر میت به صورت آتش زدن جسد به پرداخت جریمه و از نظرداشتن رابطه نامشروع به تحمل ۱۰۰ضربه شلاق محکوم شد. همچنین همسر مقتول نیز به اتهام معاونت در قتل عمدی همسرش و نظر به محتویات پرونده و تحقیقات مرجع انتظامی و اقاریر صریح به ۱۵سال حبس محکوم شد.... / khorasannews


ویدیو مرتبط :
‫ارتباط نامشروع زن متاهل با پسرخاله همسرش، منجر به این قتل دردناک شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد جوان قربانی رابطه نامشروع همسرش شد


سناریوی دروغین زن خیانتکار که با همدستی پسر جوانی شوهر خود را به قتل رسانده بود با تلاش پلیس فاش شد.

صبح بخیر: سناریوی دروغین زن خیانتکار که با همدستی پسر جوانی شوهر خود را به قتل رسانده بود با تلاش پلیس فاش شد.

مونا پس از آشنایی با پسر جوانی در زاهدان با او ارتباط نامشروع داشت. هشتم دی ماه امسال مونا پس از رفتن شوهرش به محل کار، پسر جوان را به خانه اش دعوت کرد.

دقایقی از میهمانی دونفره آن ها نگذشته بود که ناگهان مرد جوان به خانه بازگشت.

مونا سپس با همدستی پسر جوان شوهرش را کشت و جسد او را داخل حمام انداختند.

زن خیانتکار سپس در تماس با پلیس ادعا کرد دزدان ناشناس شوهرش را به قتل رسانده اند که سناریوی دروغین او در جریان تجسس های پلیسی فاش شد.

 منبع: خراسان