اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنی که دوست خود را در شیراز مثله کرد، دیوانه نیست



قتل,قاتل,اخبار حوادث

 

یک زن جوان که دوست خود را با انگیزه‌ای نامشخص به طرز هولناکی به قتل رسانده بود، با رد ادعای جنون وی از سوی کارشناسان پزشکی قانونی تهران، بزودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

 

رسیدگی به این پرونده از 18 بهمن سال 89 به دنبال کشف نیم‌تنه زنی در یک چمدان واقع در خیابان «پودنک» شیراز در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت. همزمان با کشف بقیه اعضای بدن مقتول در دو کیسه زباله، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به تحقیق برای افشای راز این جنایت هولناک پرداخت. به همین منظور اعضای تیم با بررسی پرونده افراد گمشده، به پرونده زن 32 ساله‌ای رسیدند.

 

همسر زهرا شامگاه 17 بهمن با مراجعه به اداره پلیس، از ناپدید شدن مرموز همسرش خبر داده بود. کارآگاهان وقتی دریافتند زهرا آخرین‌بار همراه یکی از دوستانش به نام «فرنگیس» ـ 32 ساله ـ دیده شده است، بلافاصله این زن را به عنوان تنها مظنون دستگیر کردند. متهم با انتقال به اداره آگاهی، جزئیات قتل دوستش را فاش کرد. «فرنگیس» درباره انگیزه جنایت گفت: من و زهرا از 15 سال قبل با هم دوست بودیم. روز حادثه هم او را به خانه‌ام دعوت کرده بودم که در یک لحظه تصمیم به قتلش گرفتم. هیچ انگیزه‌ای برای قتل نداشتم اما می‌خواستم او را بکشم. بنابراین گلویش را بشدت فشار دادم و با کارد چند ضربه به او زدم تا مرد. سپس جسد را در حمام مخفی‌ کردم. صبح روز بعد وقتی شوهرم به محل کارش و فرزندم به مدرسه رفت، با کارد آشپزخانه جسد را چند تکه کردم.

 

پس از تحقیقات مقدماتی و بازسازی صحنه قتل، بستگان متهم مدعی شدند فرنگیس مبتلا به جنون ادواری است. با طرح این ادعا، از سوی پزشکی قانونی ابتلای فرنگیس به اختلالات روانی تایید و به دستور بازپرس متهم تا زمان رسیدگی نهایی به پرونده، راهی بیمارستان شد.

 

متهم دوباره برای بررسی وضعیت روانی به پزشکی قانونی تهران منتقل شد که نتیجه معاینات کارشناسان نشان داد زن جوان جنون ندارد و اختلال روانی او رافع مسئولیتش نیست. با اعلام گزارش پزشکی قانونی تهران، فرنگیس بزودی به اتهام قتل عمد در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

 

منبع:روزنامه جام جم


ویدیو مرتبط :
كیا مثله راپانزل دوست هایه باحال دارن ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری این مرد که دوست دختر فیس بوکی اش را مثله کرد!



دستگیری این مرد که دوست دختر فیس بوکی اش را مثله کرد!

 

 

   دوست دختر فیس بوکی,حوادث فیس بوکی,مثله کردن جسد,

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرد آمریکایی که به همراه همدستانش به اتهام قتل زنی دستگیرشده بود در بازجویی اعتراف کرد از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک با این زن آشنا شده است.

به گفته پلیس محلی ایالت ?اوهایو?، ?متیو? 25 ساله به همراه چهار نفر دیگر ماه گذشته میلادی، زن 21 ساله ای را خفه و سپس اقدام به مثله کردن جسد کرده بود.

متیو در بازجویی اش گفت: پس از جداشدن از نامزد سابقم دچار افسردگی شده بودم و نیاز به فردی داشتم تا من را درک کند. وقتی در شبکه اجتماعی فیسبوک با او آشنا شدم به من کمک کرد تا آرام باشم. اما کم کم رابطه بین ما پرتنش شد و مرتب با یکدیگر مشاجره داشتیم.

 

او همچنین اعتراف کرد که چند روز پیش از ارتکاب به این قتل با همدستانش آشنا شده و پس از ادامه ارتباط با آنان این چهار نفر را متقاعد ساخت تا در این قتل او را کمک کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، به گفته پلیس محلی ?اوهایو? نمی توان به اظهارات متهم اعتماد کرد و تحقیقات بیشتر همچنان ادامه دارد./انتخاب