اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنی که خود را طعمه مردان قرار می‌داد!


سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت گفت: زنی که در تهران کنار خیابان‌ها خود را طعمه رانندگان خودروها قرار می‌داد تا از آنان زورگیری کند، توسط ماموران اطلاعات دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت گفت: زنی که در تهران کنار خیابان‌ها خود را طعمه رانندگان خودروها قرار می‌داد تا از آنان زورگیری کند، توسط ماموران اطلاعات دستگیر شد.

سرهنگ‌نادری با اشاره به مردانی که خود را به هیچ می‌فروشند، گفت: عوامل اطلاعات کلانتری 120 سید خندان در پی کسب چندین مورد شکایت در خصوص زنی که با قرار گرفتن در ساعات پایانی شب در کنار خیابان خود را طعمه‌ای برای سوار شدن قرار می دهد؛ که پس از سوار شدن و رفتن به مکانی که مرد می خواهد توسط دستیار مرد خود که در تمامی طول مسیر آنان را تحت نظر داشته، اقدام شوم خود را پیاده کرده و اموال مرد را با خشونت وبا استفاده از سلاح های گوناگون  به سرقت می‌برند.

این مقام مسؤل انتظامی ابراز داشت: به دلیلی که مردان آبرویشان نرود تنها تعداد بسیار کمی از آنان به کلانتری مراجعه کرده و شکایت خود را مطرح کرده‌اند.

سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت در ادامه تاکید کرد: پس از آنکه ماموران تحت الامر و اطلاعات این یگان اقدامات گسترده و پیچیده خود را آغاز کردند ، توانستند سر نخ هایی از این متهم به دست آورند.

سرهنگ نادری ضمن اشاره به ردیابی متهم مورد نظر اذعان داشت: عوامل اطلاعات به طور نامحسوس در مناطق احتمالی ارتکاب جرم به کمین نشستند و توانستند در آدرس حوالی پل شریعتی در کنار پمب بنزین، ساعت 1 بامداد، زن شیطان صفت را دستگیر نمایند.

این مقام مسؤل انتظامی با اشاره به اینکه قبل از انتقال متهم به مقر فردی به واحد گشت با یک دستگاه خودروی پراید مراجعه کرد،اظهار داشت: این مرد که خود را از آشنا های زن معرفی کرد بلافاصله به دلیلی که زن شیطان صفت دارای همدست بوده مرد مراجعه کننده به نام "فرنام" 27 ساله دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.

وی در خصوص بازجویی های اولیه از متهمان گفت: متهم زن در مرتبه ی اول بازجویی خود را به نام "الهام" 24 ساله معرفی کرد و اظهار داشت: که منزلش در چند کوچه پایین تر از محل دستگیری است(این موضوع پس از بررسی صحت نداشت).

 سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت در خصوص اعترافات متهم مرد گفت: "فرنام" که خود را در چنگال قانون اسیر دید معترف شد این خانم با افکار پلید خودش او را به این کار که با یکدیکر اقدام به ارتکاب چنین زور گیری هایی کنند فریب داده است که متاسفانه این نوع زورگیری ها را در شب حداقل یک مورد انجام می دادیم.

سرهنگ نادری در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در نهایت با تشکیل پرونده جهت بررسی بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فرماندهی تهران بزرگ منتقل شدند.


ویدیو مرتبط :
زنجیر زنی دو دختر در هیئت کنار مردان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنان را طعمه قرار می‌دادند تا مردان را شكار كنند



زنان را طعمه قرار می‌دادند تا مردان را شكار كنند

شبكه بزرگ دزدان خشن با طعمه قرار دادن زنان جوان در سر راه مردان، آنان را به خانه‌های متروكه می‌كشاندند.رئیس باند، كونگ‌فوكار بود و با راه‌اندازی این شبكه مخوف به سرقت‌های سریالی دست می‌زد.عملیات پلیس مازندران برای ردیابی اعضای این شبكه از دزدان خشن با شكایتی از سوی یكی از طعمه‌های این باند در دستور كار قرار گرفت.

حوادث - به گزارش ایران، نیمه شب 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری مرد جوانی در حالی كه به سختی قادر به صحبت كردن بود در تماس با مركز 110 ساری ادعا كرد از سوی گروه ناشناسی ربوده شده و سه روز در داخل خانه‌ای متروكه زندانی و شكنجه شده است.

این مرد در ادامه شكایت خود مدعی شد حالا در شرایط جسمانی ناگواری قرار دارد و از یكی از كیوسك‌های تلفن همگانی سطح شهر ساری تماس می‌گیرد.
دقایقی بعد تیمی از ماموران آگاهی استان مازندران با دستور سرهنگ عظیمی خود را به این كیوسك رسانده و مرد جوان را در حالتی آشفته دیدند.

وی درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: دو مرد و یك زن در چالوس از من خواستند تا به صورت دربست آن‌ها را به ساری بیاورم. وقتی به نزدیكی ساری رسیدیم ناگهان یكی از آن‌ها كه در صندلی عقب نشسته بود چاقویی را روی گردنم گذاشته و گفت هر چه می‌خواهد انجام دهم. از ترس تسلیم شدم، من به خاطر تاریكی هوا و نا‌آشنا بودن به ساری نتوانستم بدانم خانه متروكه كجاست. آن‌ها مرا به داخل خانه‌ای بردند.

 

در آنجا مرا به مدت 72 ساعت به شیوه‌های مختلف تحت شكنجه قرار داده و می‌خواستند تا پول میلیونی به آن‌ها بدهم، هر چه التماس كردم و گفتم كه پولی ندارم مرا رها كنید فایده‌ای نداشت. آن‌ها برخی اوقات سیم برق را لخت كرده و به بدن من وصل می‌كردند یا به صورت وحشتناكی كتكم می‌زدند. شب سومین روز از اسارت من بود، ناگهان صدایی شبیه افتادن كسی را روی زمین شنیدم.

 

بیرون را نگاه كردم دیدم مرد جوانی كه برای نگهبانی از من در خانه ‌مانده بود روی زمین افتاده است. به هر ترتیبی بود قفل در را باز كرده و بیرون آمدم. تصور می‌كنم نگهبان كه مرد معتادی بود به‌خاطر خوردن الكل زیاد از هوش رفته بود. من نیز با استفاده از این موقعیت از آن‌جا فرار كرده و خودم را به نزدیك‌ترین كیوسك رساندم و با پلیس تماس گرفتم.

با توجه به این اظهارات اكیپی از كارآگاهان دایره مبارزه با سرقت به سرپرستی سرهنگ شیدایی عملیات ردیابی دزدان شكنجه‌گر را در دستور كار خود قرار دادند.ماموران در جریان بررسی‌های خود دریافتند اعضای این باند خفت‌گیری و دزدی همراه با خشونت تاكنون در چندین مرحله در سرقت از خانه‌های مناطق مختلف شهر ساری دست داشته‌اند و در روش دیگری با طعمه قرار دادن دختران و زنان جوان، مردان را به خانه‌های متروكه حاشیه شهر كشانده سپس با همین شیوه آنان را تسلیم خواسته‌های تبهكارانه خود می‌كنند.در ادامه بررسی‌ها مشخص شد سركرده این شبكه مخوف مرد جوانی به نام علی است كه با آزادی از زندان تعدادی از افیونی های هم‌سلولی خود را دور هم جمع كرده و این باند بزرگ را به‌وجود آورده است.

در حالی كه عملیات خزنده پلیس برای به‌دست آوردن ردی از مخفیگاه دزدان خشن ادامه داشت ، چند مرد جوان دیگر كه به همین شیوه تحت شكنجه قرار گرفته بودند با مراجعه به ماموران شكایت خود را ارائه كردند و خواستار پیگیری شدند. بررسی‌های پلیسی درباره سبك اقدام این گروه تبهكاری باعث شد تا ماموران مسیر و منطقه اقدامات آنها را به‌دست آورده و اقدام به تله‌گذاری بر سر راه دزدان كنند.

 

چند روز از عملیات نامحسوس پلیس می‌گذشت كه سرانجام دختر جوانی به نام مونا به همراه دو مرد جوان از همدستان دزدان در شهر ساری ردیابی و بازداشت شد.ماموران بلافاصله با تحقیقات فنی و پلیسی از این متهمان توانستند مخفیگاه دزدان را ردیابی و در اقدامی ضربتی سایر اعضای باند را بازداشت كنند.

اما پیش از حضور پلیس یكی از اعضای باند كه به گفته متهمان دستگیر شده سركردگی شبكه وحشت را برعهده داشت و از تبهكاران با سابقه در سطح استان به شمار می‌رفت، توانسته بود از محاصره ماموران بگریزد.با توجه به اطلاعاتی كه كارآگاهان از مخفیگاه‌های دیگر وی در دست داشتند ، محل‌هایی كه او به آنجا رفت و آمد داشت را تحت نظر گرفتند تا این‌كه 4 ماه بعد از دستگیری سایر اعضای باند، او نیز در حالی‌كه در خانه امن خود در خواب بود از سوی پلیس بازداشت شد.

 

بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، اعضای این باند در برخی موارد با شناسایی محل‌هایی كه قرار بود توسط سایر دزدان تحت سرقت قرار بگیرد به كمین نشسته و بعد از بیرون آمدن دزدان از محل سرقت ناگهان بر سر آنها ریخته و اموال دزدی را از آنها می‌دزدیدند.

گفت و گو با سردسته دزدان:
خودت را معرفی من؟
علی 33 ساله هستم.

شغلی هم داشتی؟
جوشكار بودم.

ازدواج كردی؟
بله الان یك پسر هم دارم كه 13 ساله است.

به چه اتهامی بازداشت شدی؟
سرقت موتورسیكلت.

چند سرقت داشتی؟
4 یا 5 مورد سرقت كردیم.

از كجا سرقت می‌كردید؟
از پاركینگ آپارتمان ها.

به چه صـــــورت وارد پاركینگ می شدید؟
می گشتیم جاهایی را كه درهای نرده ای داشت یا روی در قفل نزده بودند شناسایی كرده و یكی از همراهانمان وارد خانه می شد و در را باز می كرد و ما نیز وارد شده و سرقت را انجام می‌دادیم. اغلب صاحبان موتورها حتی سوئیچ موتور را رویش گذاشته بودند ما نیز بی هیچ دردسری آنها را می‌دزدیدیم.

از خفت‌گیری‌ها بگو؟
در این ماجراها من دخالتی نداشتم. چند تا از دوستانم با همكاری دختری به نام مونا این كار را انجام می‌دادند .

تاكنون چند بار دستگیر شدی و به زندان رفته‌ای؟
فكر می كنم هشت باری باشد.

نخستین بار به چه اتهامی بازداشت شدی؟
به‌خاطر نقص عضو كردن پدر دامادمان. درباره مسائلی با وی اختلاف پیدا كردیم و با چاقو ضربه ای به دستش زدم، انگشتش قطع شد.

چند سال داشتی؟
هنوز به سن قانونی نرسیده بودم به همین خاطر مرا به كانون اصلاح و تربیت فرستادند.

دفعات بعدی به چه اتهامی بازداشت شدی؟
چند بار به‌خاطر فروش مواد مخدر، سرقت و درگیری.

مجموعاً چند سال تاكنون در زندان بودی؟
فكر می‌كنم بین 8 تا 10 سال زندان بوده ام.

سایر اعضای باند هم همگی معتاد هستند؟
بله. همه معتادیم.

چقدر درس خوانده ای؟
پنج كلاس درس خواندم.

چرا به خلاف كشیده شدی؟
سنم كه كم بود باشگاه می‌رفتم. كونگ‌فو كار می‌كردم. قدرت بدنی خوبی داشتم، همه از من تعریف می كردند تا این‌كه یك روز هنگام برگشت از باشگاه با چند نفر درگیری پیدا كردیم. چاقو كشی شد و همان اتفاق باعث شد دیگر به باشگاه نروم و به‌جای ساك لباس چاقو به‌دستم گرفتم و به دام افیون افتادم.

توصیه به جوانان داری؟
دنبال این كارها نروند، اشتباه است. زندگیـــشان تباه می‌شود. هیچ كس وقتی برای نخستین‌بار دور بساط می‌نشیند تصور نمی كند كه معتاد خواهد شد اما روزی متوجه می شود كه دیگر دیر شده و وی در دام اعتیاد گرفتار شده است. اعتیاد در ورود به دنیای خلاف است. من نخستین بار كه زندان افتادم با خلاف آشنا شدم./ایران