اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنی ناشناس در میان ورزشكاران هندی!


كاروان ورزشكاران هند در حالی در مراسم افتتاحیه المپیك رژه می‌رفت كه زنی ناشناس با پیراهنی متفاوت پیشاپیش آن حركت می‌كرد؛ حضوری كه بار دیگر تاكیدی بود بر بی نظمی این مراسم.

خبرگزاری ایسنا: كاروان ورزشكاران هند در حالی در مراسم افتتاحیه المپیك رژه می‌رفت كه زنی ناشناس با پیراهنی متفاوت پیشاپیش آن حركت می‌كرد؛ حضوری كه بار دیگر تاكیدی بود بر بی نظمی این مراسم.

روزنامه‌‌ Time of India هند در شماره امروز (یكشنبه) خود نوشت كه به هنگام رژه كاروان این كشور در بازی‌های المپیك لندن 2012 زنی ناشناس با لباس متفاوت با دیگر اعضای كاروان در صف اول قرار گرفت و رژه رفت، این در حالی است كه این زن عضو كاروان نبوده است و لباس متفاوت او گویای همه چیز است.



 این روزنامه‌‌ به نقل از ب . ك راجا سخنگوی رییس كمیته‌ ملی المپیك هند نوشت: اقدام این زن ما را مقابل جهانیان خجالت زده كرد. این زن جزو كاروان ورزشی ما نبود. به خوبی نمایان بود كه او خود را دزدكی به اعضای كاروان اضافه كرد. باید با مسئولان برگزاری بازی‌ها صحبت كنیم. نمی‌دانم این زن چه كسی است و چگونه در مسیر رژه كاروان قرار گرفت.

 از دیدن او در میان اعضای كاروان كاملا غافلگیر شدیم. رویداد عجیب و غریبی بوده و از این بابت عذرخواهی می‌كنیم. كاروان ما تنها 10 ثانیه بیشتر جلوی دوربین‌های تلویزیونی رژه نرفت و این زن بیشتر از همگان توجه‌ها را معطوف خود كرد.


 این زن ناشناس با پیراهن قرمز و شلوار آبی دوشادوش حمل كننده پرچم هند حركت می‌كرد، این در حالی بود كه زنان هندی با ساری زرد رنگ و مردان با كت آبی رنگ رژه می‌رفتند.       


ویدیو مرتبط :
رونالدینیو با چهره ای ناشناس در میان مردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسن رضایی: با چهره ناشناس به میان مردم می روم/ حاضرم به هرشکل به دولت کمک کنم



 

 

 

محسن رضایی: با چهره ناشناس به میان مردم می روم/ حاضرم به هرشکل به دولت کمک کنم

 

با حضور در برنامه تلویزیونی "پارک ملت"

محسن رضایی: با چهره ناشناس به میان مردم می روم/ حاضرم به هرشکل به دولت کمک کنم

محسن رضایی با حضور در برنامه تلویزیونی "پارک ملت" به سئوالات مجری این برنامه پاسخ داد.

وی در بخشی از سخنانش در پاسخ به این سئوال که "آیا شما خودتان خرید می کنید" گفت: من مدتی است توفیق خرید با خانواده را ندارم.

مجری پرسید: یعنی الان نمی دانید مثلاً قیمت این سیب چقدر است؟

رضایی گفت: البته می پرسم و از قیمت ها مطلعم.

مجری مجدداً پرسید: پس چگونه از وضعیت مردم اطلاع پیدا می کنید ؟ همیشه برای من سدوال بوده یک مدیر بالارتبه، چگونه از وضعیت معیشیتی مردم اطلاع کسب می کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پاسخ داد: من به صورت ناشناس میان مردم می روم.

وی ادامه داد: مثلاً پیش از انتخابات، من چند بار سوار تاکسی شدم و از سخنان و اظهارات مردم در مورد حکومت و دولت، کسب اطلاع کردم.

مجری پرسید: چگونه به صورت ناشناس وارد جامعه می شوید؟

رضایی افزود: بالاخره با چهره ای ناشناخته وارد جامعه می شوم. البته دوستان من با راننده تاکسی هماهنگ کرده بودند و تقریباً سه کورس با تاکسی، به نقاط مختلف تهران رفتیم.

مجری مجدداً پرسید: در مورد شما چه می گفتند؟

وی گفت: در مورد من که چیزی نمی گفتند. اما در مورد دولت و حکومت تا می توانستند حرف می زدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: من به مسئولان کشور نیز توصیه می کنم با چهره ناشناس به میان مردم بروند تا از مشکلات مردم از نزدیک، اطلاع کسب کنند.

محسن رضایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم گفت: با اطلاعاتی که دارم،  میدانم دولت طی ماههای آینده قرار است خیر بلندی برای اشتغال و وضعیت معیشیتی مردم بردارد.

وی با بیان این مطلب که مهمترین کار دولت باید ایجاد اشتغال و کار باشد، گفت: مطمئنم اگر اشتغال و تولید ایجاد شود، مشکلات عمده ی کشور مانند نامنی و ... حل می شود.

رضایی گفت: باید شرایط به گونه ای شود که هر خانواده ای با 1 الی 1 و نیم میلیون تومان، درآمد داشته باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با بیان اینکه "حاضرم به هرشکل به دولت کمک کنم" ، اضافه کرد: من از منتقدین جدی احمدی نژاد هستم اما به دولت کمک می کنم، چون اگر کمک نکنیم دودش به چشم ملت می رود.

وی با بیان این که "حاضر نیستم طرح های خود را پیش خودم نگه دارم تا از آن استفاده تبلیغاتی کنم"، افزود: من الان همه نوع آمادگی دارم که به دولت کمک کنم . این طرح های اقتصادی من مثل طرح فدرال اقتصادی را حاضرم به دولت ارائه دهم.

رضایی با انتقاد از کسانی که صداقت را در دروغ نگفتن معنا می کنند گفت: با ابزار فریبکاری و عوامفریبی نمی توان به مصاف دروغگویی رفت.

وی با اشاره به جلسات خود با  دانشجویان گفت: در جلسات مختلف، دانشجویان انتقادات بسیار تندی مطرح می کنند و حتی مجریان جلسه، مانع ادامه دادن سخنان این افراد می شوند، اما من از آنان می خواهم بگذارند حرفشان را بزنند.

رضایی افزود: همین مسئله باعث می شود که یک رابطه ی دلی ایجاد شود. چرا که صداقت همواره باعث ایجاد روابط گرم و از ابن رفتن سوء تفاهامات می شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش از مردم ایران پرسید: چگونه می توان صداقت (هم در سیاست و هم در زندگی) را به یک نهضت ملی تبدیل کرد؟

وی با اشاره به اظهاراتش مبنی بر احتمال حمله آمریکا به ایران گفت: من یکبار از این احتمال سخن گفتم و خیلی ها از من انتقاد کردند، در حالی که من متخصص هستم و باید در این باره اظهارنظر کرده و تحلیل های خود را ارائه دهم...../تحلیل:انتخاب