اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنی برای كشتن خواهرش قاتل اجیر كرد


زنی كه خواهرش را با اجیركردن آدم كش ۱۰ میلیون تومانی و از روی حسادت به قتل رسانده بود، دستگیر شد. كارآگاهان پلیس آگاهی در حال بررسی نحوه وقوع و زوایای پنهان این قتل هستند.

زنی كه خواهرش را با اجیركردن آدم كش ۱۰ میلیون تومانی و از روی حسادت به قتل رسانده بود، دستگیر شد. كارآگاهان پلیس آگاهی در حال بررسی نحوه وقوع و زوایای پنهان این قتل هستند.

با حضور اعضای خانواده ای به دادسرای جنایی تهران، پرونده ای تحت عنوان فقدانی زنی میانسال به نام فاطمه پیش روی قاضی گشوده شد.

با ارجاع پرونده فقدانی «فاطمه» به اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت مبارزه با آدم ربایی و فقدانی ، کارآگاهان تحقیقات خود را در این باره آغاز کرده و پس از چند ماه تحقیق و اظهارات ضد و نقیض مظنونان پرونده، ماموران اطلاعات جدیدی مبنی بر قتل زن میانسال، بدست آوردند كه بر این اساس پرونده از اداره مبارزه با آدم ربایی به اداره قتل پلیس آگاهی ارجاع شد.

ماموران در بررسی اولیه دریافتند؛ فاطمه زن ثروتمندی است كه یك سال پیش دختر خواهرناتنی این زن با پسرش ازدواج كرده بود اما این دو خواهر ناتنی اختلافاتی داشتند كه بر این اساس، بازپرس دستور بازداشت وی را صادر كرد.

با توجه به این که خواهر ناتنی ابتدا هر گونه دیدارش را با فقدانی در آخرین جمعه سال گذشته انکار می کرد، اما با آخرین تحقیقات میدانی مشخص شد که این دو خواهر در روز حادثه در یک خودرو مشاهده شدند.

با این اطلاعات و بررسی های بیشتر و به دست آمدن مدارکی دیگر، خواهر ناتنی اعتراف کرد كه به دلیل ثروت زیاد خواهرش به او حسادت می كرده، وی در بازجویی ها معترف شد كه پس از مدتی تصمیم گرفتم تا انتقام سختی از خواهرم بگیرم، برهمین اساس، مدتی خودم را به وی نزدیک کرده و سعی داشتم تا باور کند که می خواهم اختلافات از بین رود.

وی با بیان اینكه برای اجرای نقشه ام، به سراغ پیرمردی ۷۵ ساله به نام «محمد نبی» رفتم گفت: این مرد نگهبان یک شرکت ساختمانی و نیازمند به پول و کمک مالی بود و او را با ۱۰ میلیون تومان راضی کردم تا نقشه ام را اجرا كند.

وی با بیان اینكه خواهرم را به بهانه خرید واحد مسكونی به شهرری بردم، گفت: محمد نبی در ورودی آپارتمان های نیمه کاره منتظرمان بود پس از مدتی او به ما شک کرد و بین او و محمد نبی درگیری اتفاق افتاد و محمد نبی او را هول داد و سرش به دیوار خورد و بیهوش شد.

با ثبت اعترافات صریح این خواهر، محمد نبی با دستور قضایی بازداشت شد و این پیر مرد ۷۵ ساله ابتدا هر گونه دخالت در این موضوع را انکار می کرد. اما با جزئیاتی که زن آرایشگر در اختیار کارآگاهان قرار می داد، محمد نبی مجبور به اعتراف شد.

پیرمرد در اعترافات اولیه اش گفت: اواخر سال گذشته این زن با یک کیسه مشکی به سراغم آمده و گفت که با یک گوسفند تصادف کرده و می خواهند تا این لاشه گوسفند را در چاهی متروک و مطمئن بیندازند. تأکید داشت تا به هیچ وجه به درون کیسه نگاه نکنم . من هم این لاشه را به چاهی در همان اطراف انداختم.

با این اعترافات، جسد زن فقدانی از درون یک چاه متروک در اطراف شهرری مخفی شده بود، کشف شد.

حسن، شوهرخواهر متهم؛ نیز بازداشت شد. حسن با بیان اینكه خواهرزنم سال قبل یک نفر را در کار ساختمانی و تعمیرات و بنایی از من خواست و من هم محمد نبی را به او معرفی کردم گفت: هیچ اطلاعی از مسائل بعدی قتل و نقشه قتل ندارم.

درادامه اعترافات، محمد نبی گفت که در داخل آپارتمان های مجتمع در حال ساخت، زن آرایشگر خواهرش را حول داد و من فقط جنازه را به سمت چاه متروک بردم .

در آخرین اعترافات نیزگفت: من او را به سمت عقب حول دادم و بعد از اطمینان از مرگ وی، او را داخل یک گونی و گونی را داخل نایلون بزرگ حمل زباله قرار داده و به داخل انباری بردم و شب هنگام با یک فرغون به درون چاه متروکه انداختم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: با توجه به كشف جسد متلاشی شده مقتول و اعترافات متهمان، به این علّت که هریک از متهمان سعی دارند تا نقش خود را کم رنگ تر جلوه داده و از بار سنگین قتل و کیفر نجات دهند؛ جزئیات بیشتر این جنایت تا روشن شدن تمامی ابعاد پرونده، در دست بررسی است.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
کلیپ نعیمه نظام دوست و خواهرش سر قرار با نامزد خواهرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی خواهرش را آتش زد



زنی خواهرش را آتش زد

پلیس آمریكا در تعقیب زنی است كه به اتهام آتش‌زدن خواهرش متواری است.

ایسنا: بنابر اعلام پلیس تگزاس، این زن پس از به آتش‌كشیدن خواهرش متواری شده و جستجو برای یافتن او آغاز شده است.

پلیس تگزاس در پی اطلاع از وقوع یك درگیری خانوادگی به محل اعزام شد و پس از یافتن این زن كه به شكل فجیعی سوخته بود او را به بیمارستان منتقل كرد كه وضعیت جسمانی مناسبی ندارد.

بنابر اعلام پلیس با بالا گرفتن درگیری لفظی میان این دو خواهر، متهم به روی خواهرش گازوئیل ریخت و او را به آتش كشید.

به گزارش ایسنا به نقل از شبكه خبری ABC News، پلیس جستجو برای یافتن متهم 31 ساله را آغاز كرده اما تاكنون نتوانسته‌ است، محل اختفای او را شناسایی كند.