اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زندگی یک کلاغ درخانواده استرالیایی +عکس


رفتار این کلاغ در نوع خود حقیقتا بسیار دیدنی است زیرا تمام وقت خود را با خانواده می گذراند و حتی شب ها هنگام خواب نیز حاضر به ترک رختخواب اعضا این خانواده استرالیایی نمی شود.

خبرگزاری تسنیم: یک خانواده استرالیایی در نیوپورت هنگام گردش در یکی از پارک های این شهر با کلاغی زخمی مواجه می شوند که توانایی پرواز ندارد و در گوشه ای افتاده است. به اصرار فرزندان، کلاغ زخمی به خانه آنها می آید اما این آغازی برای زندگی جدید کلاغ است که ظاهرا حاضر به جدایی از آن هم نیست.

رفتار این کلاغ در نوع خود حقیقتا بسیار دیدنی است زیرا تمام وقت خود را با خانواده می گذراند و حتی شب ها هنگام خواب نیز حاضر به ترک رختخواب اعضا این خانواده استرالیایی نمی شود. در ادامه تصاویری از همزیستی این پرنده باهوش با اعضا خانواده خود را می بینیم.

زندگی یک کلاغ در خانواده استرالیایی+عکس

زندگی یک کلاغ در خانواده استرالیایی+عکس


ویدیو مرتبط :
حماقت مرد استرالیایی برای عکس خودنگاره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی بدوی یک زن استرالیایی +عکس


با وجود باد و باران در یک لحظه به ذهنم رسید که یک پناهگاه ضد آب بسازم و این کشفی عمیق بود. بعد از آن بود که مشکلات کمتر شد؛ ولی همچنان رستوران ها، پاساژها و امکانات شهری مرا وسوسه می کرد و آتش درست کردن هم دستهایم را مجروح می کرد و مرا به گریه می انداخت. بخصوص که دلم هم تنگ بود......

روزگارنو: زنی استرالیایی به نام کلر دان خاطرات خود از زندگی عجیب و غریبش را در کتابی منتشر کرده است.

بنا بر این گزارش، وی به مدت 12 ماه در یک پناهگاه ضد آب زندگی کرده است. وی این پناهگاه را خودش ساخته است. در این مدت، او از شکار کانگورو، مار و پرنده تغذیه کرده، و در عوض از صابون، مسواک، خمیر دندان اصلا استفاده نکرده است. البته او می گوید با این موهایش را با آب می شسته اما بسیار تمیزتر از وقتی بوده که از همه امکانات شهری بهره می برده.

وی می گوید: با وجود باد و باران در یک لحظه به ذهنم رسید که یک پناهگاه ضد آب بسازم و این کشفی عمیق بود. بعد از آن بود که مشکلات کمتر شد؛ ولی همچنان رستوران ها، پاساژها و امکانات شهری مرا وسوسه می کرد و آتش درست کردن هم دستهایم را مجروح می کرد و مرا به گریه می انداخت. بخصوص که دلم هم تنگ بود.......و حالا پس از گذشت 3 سال از آن تجربه، هنوز خانم کلر دان، نمی تواند خود را با زندگی شهری هماهنگ کند و دلتنگ زندگی طبیعی است.

دان در حال حاضر یک روزنامه نگار مستقل است و بر نوشتن یک کتاب در مورد تجربه او از زمانی که به عقب متمرکز شده است .

تجربه زندگی متفاوت دور از شهر

تجربه زندگی متفاوت دور از شهر

تجربه زندگی متفاوت دور از شهر

تجربه زندگی متفاوت دور از شهر