اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زندگی موفق یک زن کوتوله +عکس



زن کوتوله , زندگی موفق , همسر , اخبار گوناگون

افراد کوتوله همیشه قربانی قلدری و به حاشیه رانده شدن توسط افراد معمولی بوده اند و آنها همیشه به نوعی تحقیر شده اند و مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.
اما در حال حاضر تغییر نگرش نسبت به افراد کوتاه قد به آن معناست که این افراد هم میتوانند عشق و خوشبختی را لمس کنند.
"جولی جنویس" 49 ساله که قدی حدود 78 سانتی متر دارد و با مردی 160 سانتی متری ازدواج کرده است میگوید: در دوران دبیرستان از پسرها وحشت داشتم و عمیقا باور داشتم که نمیتوانم دوست داشتنی باشم و کسی مرا به عنوان یک دوست و یا نامزد بپذیرد.
او در این رابطه میگوید: اکنون رفتارها و نگرشها تغییر کرده است و همه میدانند ماهم مثل دیگران هستیم .
من سالها با بیماری افسردگی که به این خاطر به آن دچار بودم جنگیده ام و معتقدم تولد با این نقص مادرزادی چیزی است که زندگی هرکسی را تحت تاثیر قرار میدهد و من به عنوان یک کودک در این مورد بسیار حساس بودم و سالها با مطالعه کتابهای خود سازی توانستم اعتماد به نفسم را بالا ببرم و الان که زندگی عادی دارم و به یاد آن روزها می افتم میفهمم چقدر زجر کشیده ام. اما خداوند به من دو فرزند سالم داده است که به این خاطر از او تشکر میکنم.
وی در مورد ازدواجش میگوید وقتی با همسرم آشنا شدم فهمیدم که ارزش عاشق شدن را دارم . ما با هم رابطه خوبی داشتیم و اندام من به هیچ وجه در نگرش بیلی تاثیری نداشت و انگار اصلا او متوجه این موضوع نبود. این نقص بزرگترین مربی زندگی من بوده است و به من کمک کرد تا به انسانی کامل تبدیل شوم و از هم سن های سالمم موفق تر باشم.

زن کوتوله , زندگی موفق , همسر , اخبار گوناگون

زن کوتوله , زندگی موفق , همسر , اخبار گوناگون

زن کوتوله , زندگی موفق , همسر , اخبار گوناگون

منبع:پرداد


ویدیو مرتبط :
‫سبک زندگی دکتر افراسیابیان طرح جامع زندگی سالم و موفق با طب سنتی ایران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی عجیب و آوارگی یک زن میلیاردر در خیابانها +عکس



زنی که 16 سال بدون پول زندگی کرده است ادعا میکند زندگی شادتری نسبت به گذشته دارد.

 

زندگی عجیب و آوارگی یک زن میلیاردر

  

این زن آلمانی به مدت 16 سال بدون پول زندگی کرد تا گناهی که فکر میکرد به خاطر ثروتش مرتکب شده است پاکسازی شود.

 

این خانم در روسیه بزرگ شده است و دختر یک تاجر فوق العاده موفق بود که زندگی فوق العاده مرفهی داشتند . اما زمانیکه در سال 1939 جنگ همه اروپا را برای بار دوم فرا گرفت خانواده "شرومر" ورشکست شد و مجبور شد روسیه را ترک کرده و به آلمان پناهنده شوند. سالها طول کشید تا پدر خانواده توانست دوباره تجارت جدیدی در زمینه فروش تنباکو شروع کند و موفق شود و دوباره به دوران رفاه و جلال بازگردند. حالا خانم "شرومر" به خاطر آن سالها احساس عذاب وجدان میکند بنابراین تصمیم گرفت همه آنچه از پدرش به او ارث رسیده بود صرف امور خیریه کند و خود با یک چمدان آواره خیابانها باشد. او از سال 1994 بدون پول زندگی کرده است. او به عنوان پرستار بچه و نظافتچی و سرایدار کار میکند و در ازای کاری که انجام میدهد به جای پول لباس و خوراک و جایی برای خواب میگیرد.

 

او میگوید اکنون بسیار از گذشته شادتر است و هرچه کمتر احساس نیاز به پول میکند شادتر میشود.

 

دوستانش گاهی به او لباس میدهند اما او هرگونه وجه نقدی را از دیگران قبول نمیکند و زندگی او در چمدانی خلاصه شده است که با خود به این طرف و آن طرف میبرد./ گروه خبری پرداد 


زندگی عجیب و آوارگی یک زن میلیاردر

 

زندگی عجیب و آوارگی یک زن میلیاردر