اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زندگی شهید حادثه منا فیلم می‌شود


زندگی‌نامه شهید «محسن حاجی‌حسنی‌کارگر» از شهدای حادثه منا در مراسم رمی جمرات در قالب یک فیلم سینمایی 120 دقیقه‌ای توسط مریم ابراهیم‌وند ساخته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: زندگی‌نامه شهید «محسن حاجی حسنی کارگر» از شهدای حادثه منا در مراسم رمی جمرات در قالب یک فیلم سینمایی 120 دقیقه‌ای توسط مریم ابراهیم‌وند ساخته می‌شود.

فیلمنامه این فیلم توسط «علی اکبر محلوجیان» تهیه و نگارش شده است، او سابقه نویسندگی فیلمنامه‌های آثاری چون مجموعه زیر تیغ، پدر سالار و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

پس از حادثه دلخراش منا و همزمان با ادای مراسم رمی جمرات و جان‌باختن جمع کثیری از مسلمانان جهان و هموطنان کشورمان این کارگردان تصمیم به ساخت زندگینامه «محسن حاجی‌حسنی‌کارگر» قاری بین‌المللی کشورمان که در این حادثه به درجه اعلای شهادت رسید، در قالب فیلم سینمایی گرفت.

شهید «محسن حاجی‌حسنی‌کارگر» قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرآن کریم در مالزی، دوم مهر ماه سال جاری و همزمان با ادای مراسم رمی جمرات در منطقه منا به همراه جمع کثیری از حجاج کشورمان دعوت حق را لبیک گفت.


ویدیو مرتبط :
نخستین فیلم منتشر شده از حادثه خونین منا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش سعودی ها برای کتمان ابعاد حادثه منا: با هر که عکس و فیلم می گرفت برخورد می شد!



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان حج و زیارت

یکی از امدادگران ایرانی که به دلیل مستندسازی، از اجساد در مکه مکرمه ، فیلم و عکس تهیه می‌کرد و هدفش کمک به شناسایی اجساد بوده توسط نیروی پلیس عربستان سعودی بازداشت شد و همچنین دوربین و عکس‌های وی ضبط شد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از بازداشت امدادگر ایرانی که مشغول مستندسازی و تهیه عکس از اجساد در مکه بود، خبر داد.

 سیدعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ، در خصوص بازداشت یکی از امدادگران ایرانی که مشغول تهیه عکس و فیلم از اجساد در مکه مکرمه بود، اظهار کرد: یکی از امدادگران ایرانی که به دلیل مستندسازی، از اجساد در مکه مکرمه ، فیلم و عکس تهیه می‌کرد و هدفش کمک به شناسایی اجساد بوده توسط نیروی پلیس عربستان سعودی بازداشت شد و همچنین دوربین و عکس‌های وی ضبط شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که هر شخصی که در مکه از اجساد فیلم و عکس تهیه می‌کرد، دوربین او را ضبط می‌کردند، افزود: علاوه بر این که امدادگر ایرانی بازداشت شد، دوربین مرکز پزشکی حج هم توسط مأمورین پلیس سعودی ضبط شد.

مرعشی تصریح کرد: در نهایت با تلاش مرکز پزشکی حج امدادگر ایرانی که بازداشت شده بود، آزاد شد.

 

اخبار اجتماعی - خانواده ایرانی