اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زندگینامه جنجالی علی کریمی به قلم خودش


با توجه به محبوبیت و دوران پر فراز و نشیب زندگی ورزشی علی کریمی، انتشار کتاب زندگی نامه او می تواند به آمار رکورد فروش کتاب در سراسر کشور حمله کند قانون: با توجه به محبوبیت و دوران پر فراز و نشیب زندگی ورزشی علی کریمی، انتشار کتاب زندگی نامه او می تواند به آمار رکورد فروش کتاب در سراسر کشور حمله کند.


هم تیمی ها و کسانی که در این سالها با کریمی کار کرده اند خوب می دانند که یکی از عادت های همیشگی او نوشتن خاطرات روزانه اش است. کریمی هر روز بخشی از زمان خود را به نوشتن خاطراتش اخصاص می دهد و قصد دارد پس از پایان دوران فوتبالش آنها را در قالب یک کتاب منتشر کند. او بعضا حتی در اتوبوس تیم یا لابی هتل ها هم در حال نوشتن دیده شده است. حشمت مهاجرانی که زمانی به عنوان مدیرفنی باشگاه استیل آذین در کنار کریمی بود درباره این عادت شماره هشت می گوید:« علی بچه دست به قلمی است. من بعضی از دست نوشته هایش را خوانده ام و می دانم که قلم روان و دلنشینی دارد. نمی دانم می خواهد زندگی اش را کتاب کند یا نه اما به نظر من کار جالبی است. انتشار خاطرات و زندگی نامه ستاره های ورزشی در اروپا رسم است اما در ایران کمتر اتفاق افتاده. با توجه به شناختی که از روحیه کریمی دارم اگر این کار را بکند قطعا نکات غافلگیرکننده و جذابی را در کتابش خواهیم خواند.»

کریمی این روزها و در اوقات فراغتش در کمپ آماده سازی تراکتورسازی بیشتر از همیشه در حال نوشتن دیده می شود. او پس از اعلام خداحافظی اش از فوتبال با نمایندگان چند مرکز انتشاراتی برای چاپ کتابش وارد گفت و گو شد اما با منصرف شدن از خداحافظی انتشار این کتاب را به پس از جام جهانی فوتبال موکول کرد. این برای اولین بار است که یکی از ستاره های ورزش ایران خاطراتش را به قلم خودش به رشته تحریر درمی آورد.


ویدیو مرتبط :
زندگینامه علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالاخره علی کریمی کار خودش را کرد



 

کریمی البته قبل از اخراجش توسط مدیریت وقت باشگاه در اقدامی خود سرانه و عجیب برای کلیه اعضای تیم لباس« مجید» تهیه کرده و در تمرین به بازیکنان داده بود که این اقدام با ممانعت مسوولان باشگاه مواجه و متعاقب آن درگیری های رخ داده بین او وآجورلو شده بود.

 

گل -شاید تغییر برند لباس در طول فصل برای بعضی از تیم های لیگ برتری بر خلاف تمام دنیا موضوعی عاده و پیش پا افتاده با شد اما تعویض البسه یک تیم در 8 هفته و برای سه بار اتفاقی یگانه است که تنها در فوتبال ایران و باشگاه استیل آذین می افتد.


استیل آذین فصل را با لباس های نه چندان با کیفیت «شکاری» آغاز کرد ودر 4 بازی نخست با این برند با سابقه ایرانی به میدان رفت اما اعتراض بازیکنان و در راس آنها علی کریمی که به کیفیت این لباس ها ایراد می گرفتند البسه خارجی به باشگاه تهرانی رسید و استیل آذین در قزوین و مقابل پیکان با لباس های« آمبرو» به میدان رفت.


این اتفاق البته بعد از بلوایی که علی کریمی در استیل آذین بر پا کرده بود رخ داد هر چند گفته می شود دلیل اصلی شلوغ کاری های کریمی همین موضوع لباس ها بوده ومسائل دیگر همه بعد از طرح موضوع گلایه از لباس های بی کیفیت تیم علنی شده است. بعد از تغییر برند لباس های استیل، حسین هدایتی مالک این باشگاه با افتخار از خرید لباس های تیم ملی انگلیس (البته منظور او لباسهایی با برند لباس تیم ملی انگلیس بود) به رقابت ها ادامه می دهد و ااین باشگاه برای تهیه لباس با کیفیت مشکلی ندارد.


پس از این اتفاق و به محض بازگشت علی کریمی به تمرینات در همان روزی که آقای جادوگر بعد از چند روز استراحت به تمرین برگشت ، استیل با کاور های «مجید» تمرین کرد تا شایعات قبلی مبنی بر اینکه کریمی می خواهد لباس های تیم را بر اساس سلیقه خود تامین کرده و از تولیدی دوست نزدیکش مجید ساعدی فر، فیزیو تراپ سابق تیم ملی و مدیر شرکت مجید استفاده کند ،تقویت کرد.استیل آذین اما در سه بازی مقابل پیکان،مس و تراکتور سازی با لباس های آمبرو به میدان رفت و به نظر می رسید غائله لباس ها ختم شده است.


اما داستان به همین جا ختم نشد و زمانی که استیل آذین در قم با لباس های مجید وارد میدان مسابقه شد همه به این نکته رسیدند که جای پای کریمی در استیل آذین حسلبی سفت شده و او به تنهایی در استیل آذین همه کار می کند.


کریمی البته قبل از اخراجش توسط مدیریت وقت باشگاه در اقدامی خود سرانه و عجیب برای کلیه اعضای تیم لباس« مجید» تهیه کرده و در تمرین به بازیکنان داده بود که این اقدام با ممانعت مسوولان باشگاه مواجه و متعاقب آن درگیری های رخ داده بین او وآجورلو شده بود.


جالب اینجاست که کریمی در زمان حضورش در پرسپولیس نیز عملی مشابه این اقدام را انجام داده و در اولین روز های سال 1388 در تمرینات پرسپولیس بنا به خواسته خود لباس های مجید را برای کلیه اعضای تیم تهیه کرده و چند نوبت هم به کیفیت لباسهای برند آلمانی آل اشپورت اعتراض کرده بود!.../گل