اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زندانی کردن دزد دریخچال +عکس



زندانی کردن دزد دریخچال

"Mick Hegney" شهروند انگلیسی است که چندی پیش در نقش یک پلیس ظاهر شد و دزدی را خیلی عجیب دستگیر و زندانی کرد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، پلیس همیشه در مواقعی که جنایت و یا دزدی رخ می دهد در صحنه نیست و این مردم هستند که گاهی اوقات با کارهایی که انجام می دهند جای پلیس را می گیرند.
"Mick Hegney" شهروند انگلیسی است که چندی پیش در نقش یک پلیس ظاهر شد و دزدی را خیلی عجیب دستگیر و زندانی کرد و سپس با پلیس تماس گرفت تا او را تحویل قانون دهد.
این پدربزرگ 53 ساله پس از آنکه یک دزد کیف خانمی را سرقت کرد به دنبال او رفته و با پریدن روی سر او دستگیرش کرده است، سپس تا زمانی که پلیس از راه برسد او را در یک یخچال در حال کار در مغازه اش حبس کرده است.
پس از حاضر شدن پلیس در صحنه جرم او دزد را در حالی که تقریبا یخ زده بود تحویل آن ها داد تا به جریمش رسیدگی شود. پس از این حادثه پلیس به مایک لقب پلیس یخی را داده است.
منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
وقتی دریخچال رو واز میکنید و غذای آماده توش هست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میمون چتر دزد +عکس



یک میمون پوزه دار در یک پارک طبیعی در کشور انگلستان با برداشتن یک چتر در هوای بارانی لحظات جالبی را رقم زده است.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تصور کنید که در یک روز ابری در حال قدم زدن در یک پارک طبیعی هستید و در حالی که برای استراحت بر روی نیمکت نشسته اید باران شروع به باریدن می کند و شما سعی می کنید تا با استفاده از چتر خود را از گزند قطره های آب باران حفظ کنید. اما چتر شما در کنار شما نیست چون توسط یک حیوان کوچک قرض گرفته شده است!

 

میمون پوزه دار ,چتر میمون

 

مجموعه حیات وحش "دادلی" در وست مینلند در کشور انگلستان خانه تعدادی میمون پوزه دار ماداگاسکاری است که به صورت آزادانه در این مجموعه زندگی می کنند. با توجه به این که این موجودات در این مجموعه دارای فضای کافی بوده و به آن عادت کرده و از آن فرار نکرده و در عین بدون خطر نیز هستند پس به دور از قفس و به صورت آزاد در این پارک حضور دارند.

 

میمون پوزه دار ,چتر میمون

 

در یکی از بازدیدهای اخیر از این مجموعه یکی از میمون های مورد نظر در زمانی که باد و باران شروع می شود با دزدیدن چتر یکی از بازدیدکنندگان سعی در استفاده از آن برای در امان ماندن از باران می کند. ریس این مرکز طبیعی در این باره می گوید: این گونه از جانوران به بازی کردن و به نوعی شوخی کردن با انسان ها علاقه خاصی دارند. البته این میمون که " لئون " نام دارد پس از مدتی که از این چتر استفاده کرد نتوانست در برابر جریان شدید باد مقاومت کرده و این چتر را رها کرد./باشگاه خبرنگاران