اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زندانی شدن یک مربی به جرم کتک زدن زن


ماسیمو کاریرا به دلیل کتک زدن یک زن به دو سال و نیم زندان محکوم شد.

ایسنا: ماسیمو کاریرا به دلیل کتک زدن یک زن به دو سال و نیم زندان محکوم شد.

ماسیمو کاریرا 49 ساله که در زمان محرومیت آنتونیو کونته هدایت تیم یوونتوس را بر عهده داشت به دلیل کتک زدن یک زن در سال 2011 محکوم و به دو سال و نیم زندان محکوم شد.

به این ترتیب با تصمیم دادگاه این مربی 30 ماه آینده را در زندان سپری خواهد کرد.

کاریرا در دوران بازیگری خود در تیم‌های بازی یوونتوس و ناپولی بازی کرد و در سال 2011 به کادر فنی یوونتوس پیوست.


ویدیو مرتبط :
کتک زدن مربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات ماجرای کتک‌کاری مربی سابق تیم امید و کارمند زن فدراسیون



اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - جزئیات ماجرای کتک‌کاری مربی سابق تیم امید و کارمند زن فدراسیون

صبح امروز بود که خبر کتک‌کاری هومن افاضلی با یک کارمند زن فدراسیون فوتبال در رسانه‌ها منتشر شد و این مسئله موجب شد تا زهره هراتیان همسر او این مسئله را از بیخ و بن تکذیب کند و اعلام کند.

برگزاری تحصن کارکنان فدراسیون فوتبال در حمایت از مهدی محمدنبی چندان هم بی‌حاشیه نبود و اخبار بعد از یک روز حکایت از یک درگیری فیزیکی در جریان این تحصن دارند. درگیری که البته چندان به نبی ارتباطی ندارد اما پای مربی سابق تیم ملی امید را به ماجرا باز می‌کند.

به گزارش تابناک، روز گذشته کارمندان فدراسیون فوتبال در حمایت از مهدی محمدنبی در مقابل دفتر علی‌کفاشیان تحصن کردند. بعد از وزیده شدن نسیم تغییرات در فدراسیون فوتبال و برکناری یکی دو مهره کلیدی اخبار از برکناری قریب‌الوقوع نبی حکایت دارند. حتی نام علیرضا اسدی هم به‌عنوان جانشین او در رسانه‌ها منتشر شده و همه منتظرند تا دیر یا زود نبی هم از کفاشیان جدا شود. پیچیدن این خبر در کنار برکناری هاشمیان، شجاعی و آیت‌اللهی موجب شدت تا روز گذشته کارکنان فدراسیون فوتبال دست به یک تحصن بزنند که در خودجوش بودن یا نبودن آن تردیدهایی وجود دارد. اما برگزاری این تجمع در مجموع منجر به یک درگیری فیزیکی زشت در ساختمان فدراسیون فوتبال شد.

صبح امروز بود که خبر کتک‌کاری هومن افاضلی با یک کارمند زن فدراسیون فوتبال در رسانه‌ها منتشر شد و این مسئله موجب شد تا زهره هراتیان همسر او در گفت‌وگو با سایت کاپ این مسئله را از بیخ و بن تکذیب کند و اعلام کند افاضلی به دلیل ناراحتی که از ماجرای تیم امید دارد اصلا پایش را هم در فدراسیون فوتبال نمی‌گذارد.

پیگیری‌های خبرنگار تابناک از کارمند زن فدراسیون فوتبال اما چیز دیگری را هویدا می‌کند. خانم «الف» که روز گذشته توسط هومن افاضلی مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته صراحتا اعلام می‌کند که افاضلی به او سیلی زده و دوربین‌های مداربسته فدراسیون این ماجرا را ضبط کرده‌اند و الان در اختیار حراست قرار دارد و حتی اگر مسئولان فدراسیون اجازه بدهند امکان پخش آن هم وجود دارد.

خانم «الف» جزئیات ماجرا را چنین شرح می‌دهد:
روز گذشته کارمندان فدراسیون فوتبال که از خبر برکنار آقای نبی ناراحت بودند در مقابل دفتر آقای کفاشیان تحصن کردند تا اعتراض خودشان را به برکناری ایشان نشان بدهند. خانم هراتیان هم مدام برای انجام کارهایشان به دفتر آقای کفاشیان آمد و شد داشتند و در این بین آقای کفاشیان و نبی برای کارمندان سخرانی کردند و تحصن خاتمه یافت.

کمی بعد من در دفتر خودم که مقابل دفتر آقای نبی قرار دارد با دو تن از کارمندان در حال گفت‌وگو بودم که خانم هراتیان در حالی که از مقابل ما رد می‌شدند کارمندان تحصن کننده را «بی‌شعور» خطاب کرد که این مسئله با انتقاد من و چند تن از کارمندان مواجه شد.

کمی بعد از این ماجرا بود که به یکباره صدای عربده‌کشی یک نفر در اتاق من شنیده شد که خیلی باعث تعجب بود. چون اساسا من در دفترم با ارباب‌رجوع سروکار ندارم. تا به خودمان آمدیم آقای افاضلی خیلی عصبانی وارد دفتر شدند و من را به دیوار چسباندن و به صورت من سیلی زدند و گفتند که چرا به همسر من فحاشی کردی! در حالی که همه کارکنان شوکه شده‌بودن آقای افاضلی را به‌زور در حالی که باز هم تلاش می‌کرد به من حمله کند را از اتاق خارج کردند.

من تعجب می‌کنم که خانم هراتیان چگونه این مسئله را از بیخ و بن تکذیب می‌کنند در حالی که دوربین‌های مدار بسته فدراسیون همه چیز را ضبط کرده و یک نسخه از آن هم الان در اختیار حراست قرار دارد.

اظهارات این کارمند فدراسیون فوتبال در حالی است که زهره هراتیان بعد از رسانه‌ای شدن این ماجرا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اساسا روایت دیگری از این ماجرا ارائه داده که در آن هیچگونه برخورد فیزیکی میان افاضلی و کارمند فدراسیون صورت نگرفته است.
اخبار ورزشی - تابناک