اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زندانی شدن خاخام مشهور صهیونیست بخاطر رشوه



اخبار,اخباربین الملل,ثروتمندترین خاخام های صهیونیست

یکی از مشهورترین خاخام‌های صهیونیست به جرم پرداخت رشوه به یک سال زندان محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یوشیا پینتو از مشهورترین خاخام‌های صهیونیست که پیروان زیادی هم در آمریکا دارد، به جرم پرداخت رشوه به یک سال زندان محکوم شد.

دادگاه رژیم صهیونیستی پینتو را به پرداخت 260 هزار دلار به عنوان جریمه محکوم کرد.

خاخام پینتو قصد داشت که به یک مسئول بلندپایه پلیس رژیم صهیونیستی رشوه دهد تا در مقابل، اطلاعات محرمانه ای را درباره یک سری تحقیقات بدست آورد. این تحقیقات درباره یکی از موسسات خیریه ای بود که ریاست آن را پینتو برعهده دارد.

پینتو از ثروتمندترین خاخام های صهیونیست است که در بین افراد مشهور و تجار آمریکایی پیروان زیادی دارد.

وی نوه ابوشاتزیرا معروف به بابا صلی خاخام مغربی مشهور است.


 اخبار بین الملل -  سایت  العالم 


ویدیو مرتبط :
صحبتهای خاخام صهیونیست درباره جلوگیری از ظهور امام زمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنایه مداح مشهور به مشایی/ این آقا باید 5 تا 10 سال زندانی شود و شلاق بخورد



کنایه دوباره حاج منصور ارضی به مشایی/ این آقا باید 5 تا 10 سال زندانی شود و شلاق بخورد

حاج منصور ارضی گفت: در قانون آمده است که هر کس به انبیا و اولیا سهوا اهانت کند، حکمش 5 سال زندان با شلاق است. اما این آقا صاف صاف راه می‌رود. حالا که یک نوکر امام حسین(ع) به آن‌ها توپیده است، به هم ریخته اند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش نامه، حاج منصور ارضی که امروز برنامه مراسم دعای عرفه را حسینیه صنف لباس‌فروش‌ها برگزار می‌کرد در میان دعا گفت: هیئتی، تا آخر حرفش یکی است.

وی افزود : اینکه من گفتم این آقا کافر و یهودی است، واقعیت دارد. ما ترسی از گفته‌مان نداریم و حرفمان هم عوض نشده است. حقیقت این است که ما باید پای حرف‌هایمان و سینه‌زدنمان بمانیم.

مداح اهل بیت با اشاره به اینکه در حضور یک وکیل قانون را بررسی کرده است افزود: در قانون آمده است که هر کس به انبیا و اولیا سهوا اهانت کند، حکمش 5 سال زندان با شلاق است. اما این آقا صاف صاف راه می‌رود. حالا که یک سگ امام حسین(ع) به آن‌ها توپیده است، به هم ریختند.

ارضی گفت: این افراد یواش یواش خودشان را نشان می‌دهند و فسادی که درون این‌هاست خودش را نشان داده است.

وی در پایان افزود: بروید جلوی گرانی و مشکلات اقتصادی را بگیرید. حالا می‌گویند شعب ابی‌طالب است، خوب باشد. از دیدگاه ما خدا رزاق است.

منصور ارضی در مراسم شب قدر سال 89 نیز در مسجد ارک اظهاراتی تندی نسبت به مشایی کرد و درخصوص حکم مرگِ «یهودی صفت امت» گفته است: این حکم، مهلتش تمام شد، چرا که تا آخرماه مبارک وقت داشت! فقط دعا کنید که خدا مرگش را برساند، همین کافی است. وقتی به حضرت امام(ره) گفتند، چه دعایی برای صدام بهتراست؟ امام فرمودند: خدا مرگش را برساند. شما نیز دعا کنید خدا مرگ این رییس فتنه جدید را برساند.

حاج منصور ارضی گفت: دشمن از روی ناچاری و ضعف کامل است که بنای خود را بر اهانت به مقدسات مسلمانان گذاشته است. اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) همان ابن ربیع ها هستند که ما در روضه‌هایمان می‌خوانیم، کسانی که نعوذ بالله دختر ۳ ساله حضرت سیدالشهدا(ع) را خارجی خواندند.

این موضوع زمینه طرح شکایت و ارجاع پرونده به شعبه 9 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه از سوی مشایی را فراهم کرد و چندی پیش خبری از احضار دو مداح اهل بیت به دادگاه در رسانه‌ها منتشر شد./نامه نیوز