اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زندانی برای وفاداران به سرهنگ + عکس


آیا لیبی آشتی ملی را تجربه خواهد کرد؟

خبرآنلاین:  آیا لیبی آشتی ملی را تجربه خواهد کرد؟   

    

هواداران معمر قذافی اینجا نگهداری می شوند.جسد سرهنگ پس از کشته شدن توسط انقلابیون در بیابان خاکسپاری شد.بی نام و نشان. اما اینجا وفاداران نام و نشان دار وی در انتظار آینده ای مبهم هستند.



مرکز بازپروری مصراته و نگهبانی که به عکاس رویترز از دریچه زندان خیره شده است.گروه های حقوق بشر از شکنجه زندانیان و نقض بدیل مفاد کنوانسیون ژنو در این قبیل مکان ها در لیبی خبر می دهند.



مردانی که روزی برای سرهنگ سینه سپر کردند با شک و تردید به آینده لیبی می نگرند. آیا حق با ساعدی و سیف الاسلام قذافی بود که جنگ داخلی را برای لیبی پیش بینی کردند؟



اختیار بسیاری از زندان ها و مراکز بازپروری در لیبی با شبه نظامیان است و همین مساله نگرانی اصلی نهاهای حقوق بشر است.



زندان مصراته و نماز جماعت در سالن اجتماعات.



زندانی در جنوب طرابلس و مردانی که منتظر شنیدن خبر عفو عمومی هستند.خبری که شاید هیچ گاه منتشر نشود.



لیبی تنها زمانی رنگ آرامش را به خود می بیند که زنگ ها برای فراموشی گذشته و نگاه به آینده به صدا درآید.



زندانی زنی که به جرم دفاع از معمر قذافی بازداشت شد و در برابر درخواست زندانبان برای بلند شدن به پاهای شکسته اش اشاره می کند.


ویدیو مرتبط :
یک باور- نظر خانم وفاداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندانی کردن دزد دریخچال +عکس



زندانی کردن دزد دریخچال

"Mick Hegney" شهروند انگلیسی است که چندی پیش در نقش یک پلیس ظاهر شد و دزدی را خیلی عجیب دستگیر و زندانی کرد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، پلیس همیشه در مواقعی که جنایت و یا دزدی رخ می دهد در صحنه نیست و این مردم هستند که گاهی اوقات با کارهایی که انجام می دهند جای پلیس را می گیرند.
"Mick Hegney" شهروند انگلیسی است که چندی پیش در نقش یک پلیس ظاهر شد و دزدی را خیلی عجیب دستگیر و زندانی کرد و سپس با پلیس تماس گرفت تا او را تحویل قانون دهد.
این پدربزرگ 53 ساله پس از آنکه یک دزد کیف خانمی را سرقت کرد به دنبال او رفته و با پریدن روی سر او دستگیرش کرده است، سپس تا زمانی که پلیس از راه برسد او را در یک یخچال در حال کار در مغازه اش حبس کرده است.
پس از حاضر شدن پلیس در صحنه جرم او دزد را در حالی که تقریبا یخ زده بود تحویل آن ها داد تا به جریمش رسیدگی شود. پس از این حادثه پلیس به مایک لقب پلیس یخی را داده است.
منبع:yjc.ir