اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زندانیان مهریه و دیه با میانگین 25 سال!


جوانانی با میانگین سنی 25 سال با محکومیت دیه در زندانهای کشور محبوس هستند که بیشتر آنها به دلیل عدم داشتن گواهینامه و بیمه نامه و یا به دلیل عدم توان پرداخت دیه یا مهریه در زندان هستند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور با اعلام اینکه میانگین سنی متهمان جرائم غیر عمد مانند دیه و مهریه در زندانها 25 سال است گفت: حدود 10 هزار زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای کشور دوران محکومیت خود را می‌گذرانند.

سید اسدالله جولایی از حضور 9 هزار و 974 هزار زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای کشور خبر داد و افزود: یکهزار و 950 زندانی محکوم به پرداخت دیه و هشت هزار و 24 زندانی بدهکار مالی هستند که از این تعداد 780 نفر نفقه و سه هزار نفر محکوم به پرداخت مهریه و چهار هزار و 350 نفر محکومان غیر عمد مالی هستند.

وی افزود: متاسفانه جوانانی با میانگین سنی 25 سال با محکومیت دیه در زندانهای کشور محبوس هستند که بیشتر آنها به دلیل عدم داشتن گواهینامه و بیمه نامه و یا به دلیل عدم توان پرداخت دیه یا مهریه در زندان هستند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور اظهار داشت: تاکنون 166جشن گلریزان در سراسر کشور برگزار شده و قرار است در ایام ولادت امام رضا(ع) جشن دیگری برگزار شود.

بنا به اعلام ستاد دیه کشور خیرین می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب  ۷۴/۷۴ جام بانک ملت شعبه مستقل مرکزی به نام ستاد دیه واریز کنند.

منبع: مهر



ویدیو مرتبط :
میانگین 2.25 از Jayden McNeill

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

5 خودروی مطرح شکست خورده در 25 سال اخیر


خودروهایی که در مسیر قله موفقیت قدم نهادند اما در پایان تنها سرنوشتی تلخ نصیبشان شد