اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنان و کودکان ایزدی در گور دسته جمعی


دهمین گور جمعی ایزدی های عراق که به دست داعش زنده دفن شده بودند، کشف شد.

پایگاه خبری العالم: دهمین گور جمعی ایزدی های عراق که به دست داعش زنده دفن شده بودند، کشف شد.

این گور جمعی شامل 35 جسد است و نزدیک کوههای شهر سنجار در غرب شهر موصل مرکز استان نینوا کشف شد.

گزارشها حاکی است که این گور شامل سی و پنج جسد است که اکثر این اجساد متعلق به زنان و کودکان است.

در اجساد هیچ نشانه ای از اصابت گلوله مشاهده نمی شود که این امر بیانگر زنده به گور کردن این سی و پنج نفر است.

داعش همچنین هزار ایزدی دیگر را که اکثر آنها سالخورده بودند در 9 گور جمعی در شمال عراق دفن کرده بود که این گورهای جمعی در اواخر سال 2014 کشف شد.

گورهای جمعی قبلی در مناطق حردان با 74 جسد ، کوجو با 300 جسد ، خانصور با 16 جسد ، خانی ، قنی با 300 جسد و النصر کشف شده بودند.


ویدیو مرتبط :
کشف گور دسته جمعی ایزدی های کرد در سنجار عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف گور دسته جمعی ایزدی‌ها در عراق



اخبار,اخباربین الملل,جنایات گروه تروریستی داعش

نیروهای پیشمرگ کرد در شمال عراق می‌گویند یک گور دسته‌جمعی از پیروان آیین ایزدی پیدا کرده‌اند که به دست شبه‌نظامیان گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) کشته شده‌اند.

به گزارش بی بی سی، یک مقام مسئول در شهر سنجار (شنگال) در شمال غرب عراق گفت که بقایای ۲۵ مرد، زن و کودک در این قبر گروهی پیدا شده است. به گفته یکی از فرماندهان پیشمرگ کرد، این اجساد در جریان جست‌وجو در منطقه سینونی در استان نینوا برای یافتن مهمات رهاشده و مین‌های کارگذاری شده داعش پیدا شده است. این فرمانده کرد گفت که بعضی از قربانیان به ضرب گلوله و برخی با ضربات چاقو کشته شده‌اند.

شهر عمدتا ایزدی‌نشین سنجار در شمال غرب عراق تابستان گذشته و هم‌زمان با گسترش حملات داعش به محاصره این گروه در آمد. داعش پیروان آیین ایزدی را کافر می‌داند و تا کنون هزاران نفر از آنها را کشته یا اسیر کرده است. بسیاری از ایزدی‌ها آواره شده‌اند وداعشی‌ها صدها و شاید هزاران نفر از زنان و دختران آنها را به بردگی جنسی برده‌‌اند!

 

 اخبار بین الملل  -  بهار نیوز