اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنان غریبه در فیس بوک فریبنده تر می شوند!


تحقیقات نشان می دهد که یک چهارم مردان آمریکایی و انگلیسی در سایتهای فیس بوک و توئیتر بیشتر تمایل به آشنایی به زنان غریبه را دارند.



تحقیقات نشان می دهد که یک چهارم مردان آمریکایی و انگلیسی در سایتهای فیسبوک و توئیتر بیشتر تمایل به آشنایی به زنان غریبه را دارند.

به گزارش صبح بخیر، بررسی های که روی 1600 کاربر اینترنتی در امریکا و انگلیس صورت گرفته است، نشان می دهد که مردان راحت تر از زنان در شبکه های اجتماعی فیسبوک و توئیتر گول می خورند.

بر اساس این تحقیقات که از سوی شرکت ویژه مبارزه با ویروس های اینترنتی" بیت دیفندر" صورت گرفته است، 64.2 درصد از زنان مقابل 55.4 درصد مردان همیشه درخواست دوستی در سایتهای مانند فیسبوک را رد می کنند.

این بررسی ها نشان می دهد که مردان آمریکایی و انگلیسی عادتا دوست دارند با زنان بدحجاب در این سایتها ارتباط داشته باشند، این در حالی است که زنان از این مساله دوری می کردند.

بر اساس این تحقیقات، مردان در این سایتها بیشتر به زنان غریبه کسانی که از خصوصیات رفتاری آنها اطلاعاتی نداشتند، روی آوردند.

اختصاصی مجله اینترنتی صبح بخیر Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
فیس بوک چیست؟ کمک به اسرائیل با ورود به فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علاقه مفرط زنان به تغییر تصویر پروفایل فیس‌بوک


نتایج تحقیق بر روی بیش از ۵۰۰ هزار کاربر فیس‌بوک بیانگر آن است که کاربران زن این شبکه اجتماعی علاقه بیشتری به تغییر عکس پروفایل خود داشته و بیشتر از کاربران مرد آن را تغییر می‌دهند.

نتایج تحقیق بر روی بیش از ۵۰۰ هزار کاربر فیس‌بوک بیانگر آن است که کاربران زن این شبکه اجتماعی علاقه بیشتری به تغییر عکس پروفایل خود داشته و بیشتر از کاربران مرد آن را تغییر می‌دهند.
در این تحقیق که از سوی وب‌سایت پیکسیبل (سازنده برنامه‌های جستجوی عکس تحت وب و همچنین برای آی‌پد، آیفون) انجام شده پروفایل بیش از ۵۰۰ هزار کاربر فیس‌بوک تحت بررسی قرار گرفته است.



در نتایج این تحقیق آمده است که کلا ۱۰ درصد از کل تصاویر موجود در فیس‌بوک به تصاویر پروفایل افراد تعلق دارد و به طور متوسط هر کاربر فیس‌بوک ۲۶ عکس پروفایل آپلود کرده است. انتظار می‌رود در تابستان امسال تصاویر موجود در فیس‌بوک مرز ۱۰۰ میلیارد عکس را پشت سر بگذارد.



در این نتایج همچنین آورده شده است که زنان علاقه بیشتری به آپلود تصاویر و تغییر تصویر پروفایل نسبت به مردان دارند و خانم‌ها به طور متوسط هر دو هفته یکبار تصویر پروفایل خود را تغییر می‌دهند و این درحالیست که این آمار در آقایان به طور متوسط به هر ۳ هفته یکبار می‌رسد.

بنا بر این گزارش تعداد تصاویر پروفایل آپلود شده در فیس‌بوک نسبت به سال ۲۰۰۶ رشدی سه برابری را نشان می‌دهد و تصاویر پروفایل در این شبکه اجتماعی به طور متوسط ۳ لایک و ۲ کامنت را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع : Farnet.ir