اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنان عربستانی عجیب قلیانی شده اند!


نتایج یک بررسی جدید در عربستان سعودی از افزایش میزان مصرف قلیان در میان زنان و دختران این کشور حکایت دارد.

خبرگزاری ایسنا: نتایج یک بررسی جدید در عربستان سعودی از افزایش میزان مصرف قلیان در میان زنان و دختران این کشور حکایت دارد.

وزارت سلامت عربستان در گزارشی اعلام کرد: میزان مصرف قلیان در میان زنان این کشور 3.7 درصد است. همچنین 16 درصد از دانشجویان دختر در این کشور مصرف مواد دخانی را تجربه کرده‌اند.

همچنین در این گزارش آمده است تعداد نوجوانان دختری که به مصرف مواد دخانی اعتیاد دارند افزایش قابل توجهی داشته است. علاوه بر این، گفته شده‌است در پنج سال گذشته مصرف قلیان در میان دختران عربستانی رواج پیدا کرده و زنان این کشور به طور معمول در میان اعضای خانواده خود اقدام به مصرف مواد دخانی نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از عرب نیوز، کارشناسان عربستانی رواج استفاده از رسانه‌های اجتماعی را علت افزایش مصرف مواد دخانی در میان زنان این کشور می‌دانند.


ویدیو مرتبط :
زنان عربستانی؛ اسب سواری به جای رانندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلک عجیب زنان عربستانی برای رانندگی!


رانندگی برای زنان در کشور دیکتاتوری عربستان سعودی، از زمان تاسیس این کشور، ممنوع بوده و این ممنوعیت در طی سالها تداوم یافته است و حالا زنان مشتاق رانندگی عربستان در صدد راهکاری عجیب برای رانندگی برآمدند که در پی آن اقدام به پوشیدن دشدشه عربی و ظاهرمردانه کردند تا بتوانند این قانون عجیب و غیر منطقی عربستان را دور بزنند.

جام نیوز: رانندگی برای زنان در کشور دیکتاتوری عربستان سعودی، از زمان تاسیس این کشور، ممنوع بوده و این ممنوعیت در طی سالها تداوم یافته است و حالا زنان مشتاق رانندگی عربستان در صدد راهکاری عجیب برای رانندگی برآمدند که در پی آن اقدام به پوشیدن دشدشه عربی و ظاهرمردانه کردند تا بتوانند این قانون عجیب و غیر منطقی عربستان را دور بزنند.

کلک عجیب زنان عربستانی برای رانندگی!+تصاویر

کلک عجیب زنان عربستانی برای رانندگی!+تصاویر