اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنان شاغل منتظر تعطیلی پنج‌شنبه‌ها باشند


رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به نگرانی زنان شاغل از تعطیلی مدارس در روزهای پنج شنبه و تنها ماندن فرزندان در خانه گفت: طرح تعطیلی زنان شاغل در روزهای پنج‌شنبه را به هیئت دولت ارائه می‌کنیم.

فارس: رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به نگرانی زنان شاغل از تعطیلی مدارس در روزهای پنج شنبه و تنها ماندن فرزندان در خانه گفت: طرح تعطیلی زنان شاغل در روزهای پنج‌شنبه را به هیئت دولت ارائه می‌کنیم. 

مریم مجتهدزاده در‌خصوص ارائه طرح تعطیلی روزهای پنج شنبه زنان شاغل اظهار داشت:‌ بسیاری از زنان شاغل پس از تعطیلی مدارس در روزهای پنج شنبه از تنها ماندن فرزندانشان در خانه ابراز نگرانی می‌کردند. 

وی افزود: به‌منظور کاهش نگرانی مادران شاغل قصد داریم تا نامه‌ای را برای رئیس جمهور نوشته و تقاضای تعطیلی زنان شاغل در روزهای پنج‌شنبه را مطرح کنیم. 

رئیس مرکز امور زنان ادامه داد: در این درخواست پیشنهاد خواهیم کرد تا ساعات اشتغال زنان در سایر روزهای هفته افزایش یابد تا بتوان پنج‌شنبه‌ها را برای آنها تعطیل کرد. 

مجتهد‌زاده گفت: اغلب ادارات و سازمان‌ها در روزهای پنج‌شنبه تعطیل هستند، امیدواریم با موافقت هیئت دولت آن دسته از زنانی که روزهای پنج‌شنبه به محل کار خود می‌روند تعطیل شوند تا نگرانی آنها از حضور فرزندانشان در منزل پس از تعطیلی مدارس در روز پنج شنبه کاهش یابد.


ویدیو مرتبط :
شاغل بودن زنان = بیکاری مردان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"سارا شورد" به خاطر تعطیلی روز شنبه آزاد نشد



 

 

 

علت آزاد نشدن یکی از سه آمریکایی بازداشت شده در ایران تعطیلی روز شنبه بود.

آزادی یک تبعه از سه تبعه امریکایی که هشتم مردادماه 88 با عبور غیرقانونی از خطوط مرزی ایران و عراق به اتهام جاسوسی در خاک کشورمان بازداشت شده‌اند، به دلیل تعطیلی روز شنبه (دیروز) به تعویق افتاد.

یک منبع آگاه در ریاست جمهوری دیروز در عین اعلام این خبر؛ جزئیات دیگری از این خبر را اعلام نکرد..../تحلیل:عصرایران