اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنان رکورددار اشتباه در هنگام رانندگی


نتیجه مطالعه جدیدی در آمریکا نشان می دهد تعداد تصادفاتی که رانندگان در هنگام رانندگی، پدال گاز را با پدال ترمز اشتباه می گیرند در حال افزایش یافتن است.

تابناک: نتیجه مطالعه جدیدی در آمریکا نشان می دهد تعداد تصادفاتی که رانندگان در هنگام رانندگی، پدال گاز را با پدال ترمز اشتباه می گیرند در حال افزایش یافتن است.

یکی از نتایج جالب این مطالعه این است که دو سوم رانندگانی که در آمریکا در هنگام رانندگی مرتکب این اشتباه می شوند زن هستند.

از سوی دیگر بر اساس مطالعه سازمان ملی امنیت ترافیک بزرگراه های آمریکا، در زمان بررسی تصادفات به وقوع پیوسته، عکس این قضیه صادق است به گونه ای که شصت درصد رانندگانی را که بر اثر این اشتباه تصادف می کنند مردان تشکیل می دهند.

بیشتر موارد تصادف مربوط به اشتباه گرفتن پدال ها به گروه سنی زیر بیست سال و بالای هفتاد سال مربوط می شود.

بیشتر تصادفات مربوط به پدال گاز و ترمز در پارکینگ ها، گاراژها و خیابان های فرعی صورت می گیرد نه در بزرگراه ها و خیابان های اصلی.

در سال دو هزار و سه میلادی، پیرمردی هشتاد و شش ساله در کالیفرنیا بعد از اشتباه گرفتن پدال گاز و ترمز، نتوانست خودرو را کنترل کند.

 این مرد خودرو را به سمت گروهی از مردم در شهر سانتا مونیکا راند که بر اثر آن ده نفر کشته و 63 نفر دیگر زخمی شدند.


 


ویدیو مرتبط :
6 اشتباه زنان در رابطه با مردان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه 50 دلاری برای آرایش زنان هنگام رانندگی



 

جریمه 50 دلاری برای آرایش زنان هنگام رانندگی

 

پلیس دبی اعلام کرد برای زنانی که هنگام رانندگی، آرایش کنند؛ جریمه 50 دلاری صادر می کند.

به نقل از روزنامه الوطن کویت، "محمد سیف الزفین" از مدیران ارشد پلیس راهنمایی و رانندگی دبی گفت: زنانی که در هنگام رانندگی به لب های خود رژ یا به صورت خود پودر بزنند ، علاوه بر جریمه نقدی، در پرونده آنها نیز نمره منفی ثبت خواهد شد.

وی افزود: آرایش زنان در هنگام رانندگی باعث انحراف آنها از مسیر حرکت می شود و زندگی آنها را به خطر می اندازد.

او ادامه داد: پلیس، چنین ریسک خطرناکی را نمی پذیرد. این اقدام با جریمه 200 درهمی و 4 نمره منفی در سابقه رانندگی روبه رو می شود.

براساس قوانین پلیس امارات، گواهینامه رانندگی افرادی که نمره منفی آنها از میزان معینی، عبور کند؛ لغو می شود.

این مقام ارشد پلیس دبی افزود: تاکنون 4 زن به دلیل آرایش در هنگام رانندگی جریمه شدند زیرا جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

مبلغ جریمه آرایش در هنگام رانندگی معادل میزان جرایم دیگر مانند رانندگی خطرناک و مکالمه با تلفن همراه در هنگام رانندگی است.

"الزفین" همچنین به افرادی که در هنگام رانندگی، غذا می خورند یا کتاب و روزنامه مطالعه می کنند نیز هشدار داد..../تحلیل:عصرایران