اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنان توکیو دیوانه آرایش هستند


یافته ها نشان می دهند که زنان سئول خونسرد و منطقی و زنان شانگهای فرهیخته و با اعتماد به نفس هستند.





صبح بخیر: کانبو، غول تولید لوازم آرایشی در ژاپن، بعد از مشخص شدن نتایج تحقیق شش ماهه خود، تفاوت های موجود بین زنان 5 شهر آسیایی را کشف کرد.

هدف از این تحقیق این بود که ببینند شهروندان خانم شهرهای توکیو، سئول، تایپه، شانگهای و پکن از لحاظ انتظارات شغلی، آرزوهای شخصی، اهداف 5 ساله و نگرش نسبت به لوازم آرایش چه تفاوت هایی دارند.

خانم های اهل توکیو با خانم های چهار شهر دیگر تفاوت زیادی داشتند و بیشتر به تعادل بین زندگی و کار اهمیت می دهند و بیشتر از خانم های چهار شهر دیگر آرایش می کنند. 79.5 درصد خانم های توکیو 5 روز در هفته آرایش می کنند، در حالیکه در شانگهای این عدد 38.7 درصد، در پکن 44.5 درصد، در تایپه 45.1 درصد و در سئول 58.7 درصد است.

به گزارش صبح بخیر به نقل از سی ان ان بزرگترین تفاوتی که مشاهده شد، تأکیدی بود که بانوان ژاپنی بر روابط انسانی داشتند، به خصوص اینکه به دوست داشته شدن از سوی دیگران اهمیت زیادی می دهند، در حالیکه خانم های شهرهای دیگر بیشتر به رشد شخصی از طریق کار یا تحصیل اهمیت می دهند.

وقتی از خانم های توکیو پرسیده شد که دوست دارند چطور انسانی باشند، رایج ترین جواب آنها این بود که می خواهند کسی باشند که دلسوز دیگران است. در شهرهای دیگر، جواب این سوال "شاد" و "ظریف" بود.

کانبو خانم های این 5 شهر را به ترتیب زیر دسته بندی کرد:

  • توکیو: جوان، دوستدار فشن و روابط شخصی، با آرایش زیاد.
  • سئول: خونسرد و منطقی، جدی، به خانواده اهمیت می دهد، فردگرا، آرایش متوسط.
  • تایپه: به سلامت و رژیم اهمیت می دهد، مطالعه می کند و برای آینده پول پس انداز می کند، آرایش نامحسوس.
  • شانگهای: باسلیقه و ظریف، به رشد شخصی اهمیت می دهد. در روزهای خاص آرایش می کند.
  • پکن: شیک، با اعتماد به نفس، به شغلش اهمیت می دهد. آرایش کم.


ویدیو مرتبط :
آرایش زنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه 50 دلاری برای آرایش زنان هنگام رانندگی



 

جریمه 50 دلاری برای آرایش زنان هنگام رانندگی

 

پلیس دبی اعلام کرد برای زنانی که هنگام رانندگی، آرایش کنند؛ جریمه 50 دلاری صادر می کند.

به نقل از روزنامه الوطن کویت، "محمد سیف الزفین" از مدیران ارشد پلیس راهنمایی و رانندگی دبی گفت: زنانی که در هنگام رانندگی به لب های خود رژ یا به صورت خود پودر بزنند ، علاوه بر جریمه نقدی، در پرونده آنها نیز نمره منفی ثبت خواهد شد.

وی افزود: آرایش زنان در هنگام رانندگی باعث انحراف آنها از مسیر حرکت می شود و زندگی آنها را به خطر می اندازد.

او ادامه داد: پلیس، چنین ریسک خطرناکی را نمی پذیرد. این اقدام با جریمه 200 درهمی و 4 نمره منفی در سابقه رانندگی روبه رو می شود.

براساس قوانین پلیس امارات، گواهینامه رانندگی افرادی که نمره منفی آنها از میزان معینی، عبور کند؛ لغو می شود.

این مقام ارشد پلیس دبی افزود: تاکنون 4 زن به دلیل آرایش در هنگام رانندگی جریمه شدند زیرا جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

مبلغ جریمه آرایش در هنگام رانندگی معادل میزان جرایم دیگر مانند رانندگی خطرناک و مکالمه با تلفن همراه در هنگام رانندگی است.

"الزفین" همچنین به افرادی که در هنگام رانندگی، غذا می خورند یا کتاب و روزنامه مطالعه می کنند نیز هشدار داد..../تحلیل:عصرایران