اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمین لرزه بومهن تلفات جانی نداشت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زمین لرزه بومهن تلفات جانی نداشت

مدیریت كنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام كرد، زلزله بومهن در شمال شرق استان تهران تاكنون تلفات جانی و خسارات مالی نداشته است.زمین لرزه ای به بزرگی3.8 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد امروز - شنبه بومهن و اطراف آن شهر در شمال شرق استان تهران را لرزاند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا از مدیریت كنترل و هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر این زمین لرزه در ساعت 1 و 26 دقیقه و 6 ثانیه بامداد در این منطقه رخ داده است.

بنابراین گزارش، نیروهای اعزام سریع سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و نیروهای امداد و نجات استان تهران و شهرستان دماوند بلافاصله پس از وقوع زلزله كه كانون آن در شهر بومهن اعلام شد در آمادگی كامل و آماده باش امدادی به سر می برند./ایرنا


ویدیو مرتبط :
تصادف وحشتناک (خوشبختانه تلفات جانی نداشت)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمین لرزه دیشب هیچ خسارت جانی نداشت


استاندار کرمان با اشاره به آماده باش نیروهای امدادی در کرمان گفت: زمین لرزه 5.5 ریشتری سیرچ خسارت جانی نداشته است.

خبرگزاری مهر: استاندار کرمان با اشاره به آماده باش نیروهای امدادی در کرمان گفت: زمین لرزه 5.5 ریشتری سیرچ خسارت جانی نداشته است.

اسماعیل نجار  اظهارداشت: زمین لرزه ای که به شدت 5.5 ریشتر سیرچ در نزدیکی شهر کرمان را لرزاند طبق آخرین بررسیها هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.

وی گفت: اطلاعات جمع آوری شده از روستاهای مختلف دهستان سیرچ نشان می دهد خسارات مالی نیز بسیار جزئی است و این خسارات نیز در حال جمع بندی است و به زودی اعلام می شود.

نجار افزود: گروههای امدادی با این وجود در منطقه حضور دارند و آماده باش هستند.

وی با اشاره به مقاوم سازیهای انجام شده در روستاهای استان کرمان گفت: این مقاوم سازیها میزان خسارات زمین لرزه های استان کرمان را به شدت کاهش داده است.