اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان یکطرفه شدن جاده چالوس


معاون عمرانی استاندار البرز از یک‌طرفه شدن جاده چالوس خبر داد و گفت: این طرح از چهارشنبه آخر سال اجرا و تا اول فروردین ماه ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار البرز از یک‌طرفه شدن جاده چالوس خبر داد و گفت: این طرح از چهارشنبه آخر سال اجرا و تا اول فروردین ماه ادامه دارد.

مجید سریزدی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این استان اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات به مردم اندیشیده شده است. وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این ایام و به ویژه ایام پایانی سال انجام داد کاهش بار ترافیکی است.

این مسئول با اعلام اجرای تمهیداتی ویژه در تعطیلات آخر هفته نوروز تأکید کرد: یک طرفه شدن جاده چالوس در روزهای پایانی سال عاملی مهم در جهت کاهش بار ترافیکی در این محدوده است.

سریزدی خاطرنشان کرد: خودروها همواره در روزهای پایانی سال افزایش چشمگیری دارد، لذا برای کنترل و تخلیه بار ترافیکی از جاده‌های اصلی استان لازم است که این جاده در روزهای آخر سال یک‌ طرفه شود.

به گفته وی بر همین اساس از عصر چهارشنبه پایان سال تا ساعت 12 شب جمعه اول فرودین 93 جاده کرج به سمت چالوس یک‌طرفه است.

معاون استاندار در بخشی دیگر از سخنان خود از یک‌ طرفه شدن جاده چالوس در هفته دوم نوروز خبر داد و افزود: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در پایان هفته دوم تعطیلات نوروزی جاده چالوس به سمت تهران یک‌طرفه می‌شود.


ویدیو مرتبط :
گشت زدن در جاده چالوس | پیچ و خم های جاده چالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاده هراز بازگشایی شد/ چالوس و هراز فردا به سمت تهران یکطرفه می شوند‎



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پلیس راه راهور اعلام کرد جاده هراز که به علت بارش شدید برف،کولاک و مه گرفتگی شدید مسدود شده بود، بازگشایی شد.

همچنین، سرهنگ قاسمیان جانشین رییس پلیس راهور ناجا افزود: با توجه به پیش‌بینی بازگشت بخشی از مسافران نوروزی در روز چهارشنبه، تردد انواع وسایل نقلیه در محور كرج – چالوس از ساعت 12 چهارشنبه تا 3 بامداد پنجشنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 چهارشنبه تا 3 بامداد پنجشنبه از مرزن آباد به سمت كرج به صورت یكطرفه خواهد بود.

 

وی به محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز نیز از ساعت 13 روز پنجشنبه تا 2 بامداد جمعه از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 پنجشنبه تا 2 بامداد جمعه از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)‌ بصورت یكطرفه خواهد بود.

 

میزان