اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان گفتگوی روحانی با مردم مشخص شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس جمهوری اسلامی ایران یکشنبه آینده و در یک برنامه تلویزیونی به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

حسن روحانی یکشنبه شب 11 مرداد ماه و در یک گفت وگوی تلویزیونی، در خصوص مهمترین مسایل داخلی و بین المللی، به طور مستقیم با مردم شریف کشورمان گفت وگو خواهد کرد.
 
گفتنی است؛ رییس جمهوری در این گفت وگو که از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش می شود، در خصوص مذاکرات هسته ای و جمع بندی توافق وین، برنامه های دولت برای ادامه مدیریت اقتصاد و همچنین روابط منطقه ای و بین المللی سخن می گوید.

 

اخبار سیاسی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
خاموش شدن سیستم زمان مشخص

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشخص شدن زمان سفر روحانی به آلمان



اخبار,اخبار سیاست خارجی,سفر روحانی به آلمان

 

اخبار سیاست خارجی -  احتمال سفر روحانی به آلمان در ماه آینده

هفته نامه آلمانی اشپیگل در خبری از احتمال حضور حسن روحانی رئیس‌جمهوری، در برلین در اواخر ماه ژانویه خبر داد.

به گزارش شبكه ایران این رسانه در مطلب خود با بیان اینکه آلمان از همتایان اروپایی خود در برقراری روابط با ایران عقب مانده است، نوشت: در حالی که برخی کشورهای اروپایی به دولت جدید ایران روی خوش نشان می‌دهند، به نظر می‌رسد آلمان از همتایان غربی خود عقب افتاده است.

 

اشپیگل در ادامه با اعلام خبر دعوت از رئیس‌جمهوری ایران برای شرکت در پنجاهمین کنفرانس امنیتی مونیخ، نوشت: احتمال می‌رود روحانی در اواخر ژانویه در آلمان حضور یابد زیرا از او برای شرکت در پنجاهمین کنفرانس امنیتی مونیخ دعوت شده است.

اخبار سیاست خارجی -  شبکه ایران