اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان کنسرت «سیمین غانم» در تالار وحدت


کنسرت گروه سیمین غانم از 18 تا 20 اردیبهشت توسط یک بنیاد خیریه در تالار وحدت ویژه بانوان اجرا می­‌شود.

خبرگزاری مهر:  کنسرت گروه سیمین غانم از 18 تا 20 اردیبهشت توسط یک بنیاد خیریه در تالار وحدت ویژه بانوان اجرا می­‌شود.

منیژه بابایی مدیر موسسه بنیاد خیریه فیروزنیا  با اعلام این خبر افزود: در این کنسرت که توسط بنیاد خیریه فیروزنیا برگزار می­‌شود، قطعات "گل گلدون"، "آسمون آبی"، "مرد من"، "قلک چشمات"، "پرنده"، "آمد نوبهار"، "گلبن عیش"، "ساز و نقاره"، "سمن بویان" اجرا می­‌شود.



وی افزود: غیر از کنسرتی که در تاریخ‌های 18 تا 21 اردیبهشت برای سیمین غانم در نظر گرفته شده است، برنامه دیگری در سه ماهه پیش‌رو نخواهیم داشت و این کنسرت تنها برنامه  این هنرمند در فصل بهار و تابستان خواهد بود.

مدیر برگزاری این کنسرت درباره قیمت بلیت در نظر گرفته شده کنسرت هم گفت: با توجه به جایگاه صندلی‌های تالار وحدت، بلیت‌های کنسرت با قیمت‌های 20، 25، 30، 35، 40 و 50 هزار تومانی از طریق سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد.

این کنسرت از 18 تا 20 اردیبهشت ماه ساعت 15 در تالار وحدت ویژه بانوان اجرا می‌شود.

در این کنسرت که با همکاری بنیاد خیریه فیروزنیا و بنیاد فرهنگی هنری رودکی تدارک دیده شده است فریبا جواهری پیانو، سارا احمدی دف، آزاده شمس ویولن، آرمینا حاجی‌جعفری درامز و سیمین غانم به عنوان سرپرست و خواننده گروه غانم را همراهی می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
کنسرت مختاباد در تالار وحدت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان کنسرت سیمین غانم در تالار وحدت


گروه موسیقی سیمین غانم ، روزهای 13 و 14 دیماه کنسرت ویژه ای را برای بانوان برگزار می کند.

خبرگزاری ایرنا: گروه موسیقی سیمین غانم ، روزهای 13 و 14 دیماه کنسرت ویژه ای را برای بانوان برگزار می کند.

در این کنسرت ویژه بانوان قطعاتی همچون ˈ گل گلدونˈ ، ˈ آسمون آبی ˈ ، ˈ خاطره ˈ وغیره که بارها از سوی این خواننده عرضه شده اجرا می شود.
 
سیمین غانم پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول فعالیت های خود کنسرت های متعددی را برای بانوان برگزار کرده است که از این حیث هنرمند پرکاری در گونه اجرایی خود بوده است.
 
لازم به ذکر است بلیط های این کنسرت از 60 هزار تومان شروع و در طبقه های بالای بالکن تالار وحدت 20 هزار تومان عرضه می شود .