اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان پخش سری جدید «خنده بازار»


فرید شب خیز تهیه کننده برنامه «خنده بازار» از پخش 12 قسمت از این مجموعه تلویزیونی از عید قربان تا عید غدیر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: فرید شب خیز تهیه کننده برنامه «خنده بازار» از پخش 12 قسمت از این مجموعه تلویزیونی از عید قربان تا عید غدیر خبر داد و گفت: تعداد 25 قسمت از «خنده بازار» را برای  ایام ماه رمضان تولید کرده بودیم که به دلیل تداخل با پخش مسابقات والیبال و ایام شهادت 12 قسمت از آن پخش نشد.

وی در پاسخ به این که آیا این قسمت‌های باقی مانده متناسب با مقتضیات زمانی قابلیت استفاده دارد یا نه، بیان داشت: متاسفانه برخی از آیتم‌هایی که برای آن دوره ضبط کرده بودیم دارای تاریخ مصرف است و اگر زمان دقیق پخش کار مشخص شود، ممکن است نیاز باشد تا تغییراتی را در تدوین کار ایجاد کنیم.

شب‌خیز با اشاره به همکاری تیم «خنده بازار» در نگارش و ساخت پروژه ای جدید اضافه کرد: درباره ساخت مجموعه‌ای جدید فکرهایی صورت گرفته اما این ایده ها هنوز به پختگی کامل نرسیده است. اما قطعا به سمت و سوی کارهای اپیزودیک حرکت نخواهیم کرد. زیرا در این حالت باز هم «خنده بازار» به نوعی تکرار می‌شود.

وی در پاسخ به این آیا «خنده بازار» قابلیت و کشش ادامه یافتن با توجه به بازخوردهای دریافت شده از جانب مخاطبان را دارد یا نه، تصریح کرد: بازخوردهایی که از جانب مخاطبان دریافت می‌کنیم خوشبختانه خوب است. به نظرم این مجموعه از نگاه مخاطبان باز هم قابلیت ادامه پیدا کردن دارد. به شرط آن که زمان مشخصی برای پخش آن در نظر گرفته شود و مثل سریال‌ها مردم بدانند برای تماشای این برنامه چه زمانی باید پای تلویزیون بنشینند.

این تهیه کننده در خصوص این که چرا در سری آخر «خنده بازار» تاکید بیشتری بر نقد برنامه‌های ماهواره‌ای صورت گرفته است، گفت: نه این طور نیست. اتفاقا ما در مقایسه با سری‌های قبلی این برنامه تعداد آیتم‌های کمتری را به نقد برنامه‌های ماهواره‌ای اختصاص داده‌ایم. ضمن این که فضای این برنامه مردانه بود و در سری آخر از بازیگران زن هم کمک گرفتیم.

وی درباره علت کم بودن تعداد بازیگران زن در این برنامه بیان داشت: نوع شوخی‌ها و بده بستان‌های بین بازیگران در برنامه به گونه‌ای است که نمی‌توان بازیگر زن و مرد را مقابل هم قرار داد. بنابراین سعی کردیم خانم‌ها را در قالب آیتم‌هایی همچون «بفرمایید غذا» در کنار هم قرار دهیم یا این که در آیتم داروخانه به ایفای نقش بپردازند. ضمن این که برخی از آیتم‌ها مثل مشاوره خانواده هم که اساسا بازیگران زن اجرایش را برعهده دارند.

«خنده بازار» را می توان از برنامه های آیتمی و طنز تلویزیون دانست که 4 سال از شروع تولید و پخش آن می‌گذرد. این برنامه با رویکردی ترکیبی چهره‌ها و برنامه‌های شبکه‌های داخلی و خارجی را مورد نقد قرار می‌دهد.  سری اخیر این برنامه در سه دوره ایام دهه فجر 91، نوروز و ماه رمضان سال جاری به پخش رسید و قسمت‌های باقیمانده نیز در بازه زمانی اعیاد قربان تا غدیر پخش خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
قسمتی از خنده بازار که هیچوقت پخش نشد! خیلی باحاله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان پخش سری جدید "خنده بازار"


سری تازه از مجموعه "خنده بازار" به تهیه‌کنندگی فرید شب‌خیز صبح 16 مهر ماه کلید خورد.

صبح 16 مهر ماه سری تازه مجموعه "خنده بازار" در 15 قسمت کلید خورد تا برای پخش نخستین قسمت در 28 مهر ماه آماده شود.

محمدرضا خسروی، سیاوش مفیدی، شهاب عباسی، یزدان فتوحی، کوروش معصومی، آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی، مرتضی رستمی، احمد ایراندوست، مریم سروری، پریسا روشنی و سوزان عزیزی از جمله بازیگران "خنده بازار" هستند.

این برنامه طنز به کارگردانی شهاب عباسی با برنامه‌های تلویزیونی چون "هفت"، "نود" و "صندلی داغ" و موضوع‌های اجتماعی و سیاسی جامعه شوخی می‌کند و سرپرست نویسندگان آن آرش قادری است.

منبع: مهر